travel

TRAVEL DIARY #6 Wellness pobyt v hotelu Praha

17. srpna 2018 v 10:32 | S-hejvi
Vítám vás u dalšího článku, ve kterém budu opět sdílet mé zážitky z letošních prázdnin. Tentokrát se bude jednat o mojí dovolenou s přítelem, kdy jsme již podruhé zavítali do Špindlerova mlýna. Minulý rok jsme v hotelu Praha byli tak spokojení, že jsme se rozhodli naší volbu pobytu neměnit a opět jsme si užili dokonalý wellness. Jednalo se o pobytový balíček na 5 nocí, zahrnující neomezený vstup do Spa centra, 2 masáže, venkovní vířivku, ovocnou mísu a sekt pro dva + polopenzi. V hotelu vaří opravdu výborně a bohaté snídaně formou švédských stolů stojí také za pochvalu. Pokud se chystáte na nějaký víkendový či delší relax, hotel Praha vám mohu s naprostou spokojeností doporučit!

Protože nás ale nebaví jen ležet celé dny u bazénu, rozhodli jsme se naplánovat menší výlet. Ve skutečnosti zas tak malý nebyl, jelikož když vyjedete lanovkou na Medvědín, jdete kolem Pančavského vodopádu a zpět do Špindlu, při sčítání kilometrů vám naskočí číslo 17. V horkých letních dnech ideální volba, když polovina cesty je jen do kopce, ale i tak jsme si tůru užili a po návratu na hotel na nás čekala masáž a zasloužený odpočinek. Pár večerů jsme trávili i ve známém baru Silver rock přímo pod hotelem, kde mají nejširší nabídku míchaných drinků, jakou jsem kdy viděla! Už jen díky tomu stojí za návštěvu:) Celou dovolenou jsme si užili na maximum a zde přikládám pár fotek pro ukázku...

TRAVEL DIARY #5 Rodinná dovolená v Krkonoších

15. srpna 2018 v 13:19 | S-hejvi
Je na čase se s vámi podělit o další střípky z letošních prázdnin. Děkuji za hezké komentáře k minulému článku, který se týká mých prvních dojmů z nového telefonu Honor 9 Lite. Jeho celé znění najdete i na Krásné.cz, pokud jste ho ještě nečetli. Každopádně teď se chci věnovat naší rodinné dovolené v Krkonoších, která už je každoroční tradicí. Letos si pobyt ještě jednou zopakujeme a to následující víkend, protože nám všem už horské klima a nádherné prostředí Krkonoš chybí! Na tuto dovolenou se vždy neuvěřitelně těším, jelikož na hory jezdíme každé léto už od mých 4 let. Celé Krkonoše už znám jako své boty a nikdy nechybí nějaká pořádná tůra, u které se zapotíme. Plán B, když nevyjde počasí jsou vždy Aktivity a míchané drinky, na které letos také přišla řada. Se sestřenicí Luckou jsme zkusili domácí Piňa Coladu a musím nás pochválit - povedla se nám více, než v kdejakém baru! Byla opravdu vynikající!

Nechyběl ani sjezd na koloběžkách z Černé hory. V dešti jsme samozřejmě nemohli zvolit nic jiného, než tu nejdelší a nejnáročnější trasu po kamenech v lese. Sranda ale byla. Ta je ostatně, když se spojí naše 2 rodiny úplně vždycky! Není nad to, když máte s celou rodinou hezké vztahy a držíte pohromadě. Rodinná dovolená, kdy se sejdeme jsou chvíle, na které se všichni těšíme celý rok a je mi líto a mrzí mě za všechny, co tuto příležitost nemají. Nejkrásnější zážitky a vzpomínky na dětství i dospívání mám totiž právě z Krkonoš! :)

TRAVEL DIARY #4 VÝLET NA MONTSERRAT

6. srpna 2018 v 9:21 | S-hejvi
V předchozím článku jsem vám představila ukázku jídel a specialit, které nám zpříjemňovaly pobyt. To jsme se ale i byť z malé části snažili kompenzovat tím, abysme jen neleželi u bazénu, i když na kilech se strava i tak podepsala. Od malička nás ale rodiče vedli k tomu, že dovolené nemají být jen o ležení na pláži a cpaní se jídlem. Na každé dovolené vždy podnikáme spousty výletů, které stojí za to a i ve Španělsku jsme na jeden takový vyrazili. Díky jeho náročnosti jsme spálili i několik přebytečných kalorií, jelikož se jednalo o celkem slušný výšlap. Počasí ten den také přálo, protože bylo maličko pod mrakem, což je na takový výlet ideální! Klášter Montserrat se nachází v horském přírodním parku a na jeho vrchol se můžete dostat lanovkou nebo jako my podniknout příjemnou procházku. Čekal tam na nás úžasný výhled a je to jeden ze zážitků, na který ze Španělska budu ráda vzpomínat - posuďte sami!

TRAVEL DIARY #3 ALL INCLUSIVE VE ŠPANĚLSKU

31. července 2018 v 19:37 | S-hejvi
Pokud jste i vy milovníci jídla jako já, hotel Evenia Olympic Garden vás určitě nezklame! Jak jsem již zmiňovala v jednom z předchozích článků, s veškerými službami jsme byli spokojení a co jsme chválili každý den je právě i bohatá nabídka programu All inclusive. V horkých letních dnech byla k dispozici na baru škála alkoholických i nealkoholických nápojů. Já osobně jsem si vždy ráda dala Piňa Coladu, která byla výborná! Dostatek ovoce a zeleniny po celý den, káva, džusy a spousty dalších drinků, které jsem nestihla ani ochutnat. Kuchyně na jedničku! Snídaně, obědy i večeře s širokým výběrem. Zkrátka na co jste si vzpomněli, to jste si mohli dát, jelikož jste v restauraci našli opravdu vše. Různé druhy masa, těstovin, hranolků, brambor, zeleniny jak čerstvé, tak grilované. Míchané saláty, polévky, špízy a samozřejmě nechyběly ani dezerty. Tohle byl u nás největší kámen úrazu, jelikož jsme nevěděli, jaký dezert si dát dříve! Nabídka byla opravdu velmi pestrá a co se týče jídla a jeho kvality, je to jeden z nejlepších hotelů, kde jsme byli ubytovaní. Ukázku jídel můžete sami posoudit na fotkách a doufám, že vám článek neudělá příliš velké chutě! Mějte se krásně!

TRAVEL DIARY #2 KAM ZAVÍTAT V BARCELONĚ

27. července 2018 v 7:42 | S-hejvi
Protože letošní dovolenou jsem strávila ve Španělsku, nesměla chybět návštěva proslulé Barcelony. Ne nadarmo se říká, že se jedná o jedno z nejkrásnějších měst Evropy a já jsem měla tu možnost se o tom přesvědčit na vlastní oči. Nyní už to mohu i sama potvrdit! Pokud se chystáte do Barcelony, samozřejmost je zavítat ke známé katedrále Sagrada familia. Tyto stavby mě vždy fascinovaly. Vidět toto architektonické dílo bylo něco úchvatného a nemohla jsem z něj spustit oči. Realita je vždy několikanásobně lepší a přesvědčila jsem se, že fotky jsou vždy pouze fotky. Sagrada familia je pro mě jedna z nejkrásnějších věcí, které jsem kdy měla možnost vidět!

Známá čtvrť La Rambla je to pravé ořechové pro ty z vás, kteří rádi nakupujete a jako já si vždy z dovolené rádi odnesete malé suvenýry. Její součástí je i tržnice, ve které se dá koupit snad vše, na co si vzpomenete. Já jako milovník čerstvého ovoce a zmrzliny jsem měla jasno!

Další zastávka, která nás čekala bylo Aquarium Barcelona. V horkých letních dnech je to díky klimatizovaným prostorům rozhodně volba, které jsme nelitovali a určitě nebudete ani vy. Celé provedení avária je nádherné a když hned vedle vás proplouvá obří žralok, je to zážitek sám o sobě.

Pro fanoušky fotbalu a vůbec klubu FC Barcelona je stadion Camp nou nutností. Já osobně velký příznivec tohoto sportu nejsem, ale mužské zastoupení naší rodiny si přislo na své:D Pro představu, jak ohromný stadion je přikládám fotku. Přeci jen se jedná o jeden z největších na světě!

V neposlední řadě bych vám chtěla doporučit hrad Montjuic. Přímo na vrchol vás může dopravit lanovka a nebo si jako my můžete udělat příjemnou procházku na vrchol, kde na vás čeká ten nejúžasnější výhled! Je zde vidět celá Barcelona jako na dlani, včetně zmiňované katedrály Sagrada familia. Tohle místo je překrásné a my jsme jím zakončili celou naší dovolenou ve Španělsku. Pokud i vy plánujete dovolenou nebo jen několikadenní výlet, Barcelona vás určitě okouzlí stejně, jako mě - stojí to za to!

TRAVEL DIARY #1 DOVOLENÁ VE ŠPANĚLSKU

26. července 2018 v 13:27 | S-hejvi
Následujících pár článků bude o naší dovolené ve Španělsku. Jelikož mám nespočet fotek, které bych zde ráda publikovala, jejich rozdělení bude tématické. V dnešním článku uvidíte fotky hotelu, pláže a vůbec krásné okolí, které nám zpříjemňovalo každý den. Byli jsme ubytovaní v hotelu Evenia Olympic Garden. Musím říci, že to byl jeden z nejlepších hotelů a co se týče služeb ne-li vůbec nejlepší hotel, ve kterém jsem kdy byla. Úklid pokojů, personál, 3 velké bazény byly bezkonkurenční. Co ale stojí za zmínku je jídlo. All inclusive v tomto hotelu vás bude stát vypracovanou postavu do plavek, protože takový výběr a chutné pokrmy jsem dlouho nezažila. Jen jednou jsme byli takto spokojení a to na Mallorce. Mohu tedy doporučit všemi deseti!

Španělsko je všeobecně destinace, kterou rádi navštěvujeme. Ať už zmíněná Mallorca nebo před 2 lety jih Španělska. Z toho důvodu jsem se těšila, až si po náročném učení na státnice konečně budu moci lehnout na pláž a užívat sluníčka a pohody. Dočkala jsem se a byla to maximálně užitá dovolená, která odstartovala mé skoro 4 měsíční prázdniny! V dalším článku na vás čeká ukázka dobrot a specialit, které jsem zde ochutnala. Mějte se krásně!