diary

Rhodos hattrick (nejlepší dovolená z nejlepších)

3. října 2015 v 20:53 | S-hejvi
Dobrý večer všem! Protože jste mě mile překvapili velkým množstvím krásných komentářů u minulého článku a taky jsem nadšená z návštěvnosti, řekla jsem si, že dnes je opět čas na to napsat další článek:) Stále mám co dohánět a i když už jsem s aktualizacemi o Mallorce skončila, stále to nebyla jediná dovolená, kterou jsem letos absolvovala. Jak už všichni víte z blogu, celý rok jsem básnila o tom, jak se opět vrátíme na náš milovaný Rhodos. Ten čas přišel 25. srpna, kdy jsme z Prahy po 11. měsících nastoupily do letadla a nemohly jsme věřit, jak to rychle uteklo a že naše řecké přátele znovu uvidíme. Ta natěšenost se nedá popsat, byly jsme dojaté. Jelikož jsme si hotel a letenky zařizovaly jako minulý rok zvlášť, neměli jsme zajištěný odvoz do hotelu, protože to mají jen cestovky. Dojel pro nás kamarád a do hotelu jsme dorazili kolem půlnoci, kdy už nás vítal John z recepce, na kterého jsme se strašně těšily! S přivítáním a obejmutím nám oznámil, že máme přichystaný superior room, s čímž jsme vůbec nepočítaly, ale manažer si nás evidentně oblíbil a tak to pro nás bylo milé překvapení:) Podle toho co zatím píšu to vypadá, že se vám chystám převyprávět celou dovolenou, ale na to opravdu nemám čas ani slova, jelikož by to byl článek tak dlouhý, že by stačil na napsání kratší knihy haha...

Vše zůstalo při starém, nic se nezměnilo a v to jsme s Niky i doufaly:) Všichni si nás pamatovaly a vřele přivítali a my jsme se už potřetí cítily jako doma:) Náš první výlet byl do slavného Lindosu, kde jsme se loni projely na oslících a letos jsme si užívaly klidu na krásné pláži s vyhlídkou na typické řecké baráčky a historickou akropoli. Protože jsme poprvé jely v sezóně, byly jsme připravené, že tam bude opravdu vedro a taky že ano. Bez vody se nedalo chvíli vydržet a když už jsem s nadšením běžela do moře, že se ochladím, ani to se nepovedlo. Bylo totiž teplé jak kafe - doslova:)

Milým gestem, když jsme se ráno probudily (většinou s kocovinou:D) a dorazily po snídani opět na pokoj bylo, že nám ty nejmilejší uklízečky, které si s námi každý den povídaly přichystaly vždy krásné překvapení. Bylo v podobě labutí a srdíček vytvořených z ručníků ozdobené červenými květy, které se nesměly trhat, ale jim to bylo evidentně jedno:D Jedna pokojská v den našeho odjezdu dokonce brečela, že už se neuvidíme, což mě samozřejmě jako největší citlivku taky dohnalo k slazám a to je přesně ta věc, kterou nesnáším - loučení.

Taky vám ukážu, jak vypadala naše mini lednička v den příjezdu. Úplně plná a narvaná hlavně Red bully, které nám donesl kamarád, protože věděl, že je budeme potřebovat haha + čokoládky, kdyby nás honila mlsná:) Já s Niky jsme to doplnily flaškou melounové vodky, oblíbeného Malibu a Martini. Musím zmínit to, že celý den jsme měly k dispozici bar, kde se podávaly míchané koktejly, víno, pivo a i tvrdší panáky všeho možného. I přes tohle všechno naše lednice již třetí den trpěla samotou haha.

Náš druhý výlet byl celodenní a to do hlavního stejnojmenného města Rhodos. To jsme navštívily úplně poprvé a musím říct, že je to tam nádherné a příští rok si to určitě zopakujeme, jelikož jsme zdaleka nestihly projít všechno, co jsme chtěly a měly v plánu. Nakupovaly jsme tam hlavně suvenýry, přivezla jsem domů bráchovi brýle, taťkovi na ochutnání typický řecký aperitiv Ouzo a olivy, které miluje a mamce něco sladkého na zub s roztomilým hrníčkem s oslíky:) Až na úmornou cestu autobusem to byl skvělý zážitek!

A teď je tady ta část, která nejvíce vystihuje, jak vypadá dovolená se mnou a s Nikolkou. Párty, párty, párty! V našem případě jedině do rána a v tom lepší, když jsme schopné dorazit do hotelu ještě před snídaní a stihnout jí, což bylo pro nás kolikrát nadlidským výkonem haha. Vesnička Lardos vzdálená cca 2 km od našeho hotelu v noci opravdu žije a už se těšíme, až navštívíme ten nejlepší bar na světě - Yamas (v překladu na zdraví). Zde jsem ochutnala tu nejlepší Piňa Coladu, jakou jsem kdy měla a to nepřeháním. Každý večer byl v plném proudu a já jsem si je maximálně užívala!

Dnes je to měsíc, co jsme se vrátily zpátky domů. Jak už jsem psala, vždycky mi je lépe, když odlétám tam, než když se vracím zpět a tohle se netýká mé rodiny nebo lidí, protože svoji rodinu miluju nade vše a pokud tohle co jsem napsala, nekdo pochopí jinak, tam to radši předem zdůrazňuji. Jde spíš o prostředí a zemi, kde bydlím. Nikdy nepřestanu opakovat, že Českou republiku nesnáším a moje srdíčko mě táhne do zemí, které jsou na jihu. Ať už Španělsko nebo Řecku, přístup, chování lidí a jejich způsob života je úplně někde jinde a já bych si takhle jednou přála žít. Jak poprvé, podruhé, tak teď i potřetí jsem si Rhodos maximálně užívala s lidmi, kterých si moc vážím a neumím vyjádřit, jak moc mi všichni přirostly k srdci. Bohužel nebo bohudík? Dostaly jsme se do fáze, kdy už je pro nás prakticky nemožné se s nim rozloučit a v červnu se vracíme. Už po čtvrté a kdo to vidí jako nesmysl a je pro někoho z vás zbytečné utrácet za dovolenou a za stejný hotel, kde jste již byly 3x, tak jste asi nikdy nebyly v situaci, ve které jsem já. Jestli si říkáte, zda by pro mě nebylo lepší si koupit nějaké jiné, třeba materiální věci. Ať už oblečení, elektroniku apod., když už jsem Rhodos navštívila tolikrát tak vám vždy odpovím stejně. Dejte mi nový Mercedes nebo 10 pravých kabelek Gucci a já je co nejdříve prodám, abych se kdykoliv mohla vrátit zpátky. Žádná materiální věc na světě pro mě není tak důležitá, jako strávit dva týdny s tak srdečnými lidmi, které jsem tam poznala. Jsou pro mě druhou rodinou, druhým domovem a místem, kde se cítím vítaná a dokud to tak bude, nebudu mít potřebu jet do Itálie, Thajska, Dubaje nebo Turecka, protože na Rhodosu jsem poznala, že i přátelství, které je vzdálené 3 000 kilometrů je možné udržet a jak se zpívá v písničce, ze které jsme s řeckou partou udělali naší společnou - no more counting dollars, will be counting stars (už nebudeme počítat dolary, ale budeme počítat hvězdy, a to jsou pro nás právě oni) :))

Throwback 4: Mallorské dobroty a večerní procházky

2. října 2015 v 7:40 | S-hejvi
Dobré ráno, před chvilkou jsem se probudila a řekla jsem si, že vám napíšu další článek a zároveň takový poslední ze série toho, co se týká dovolené na Mallorce, na které jsem byla na přelomu června a července. Když se podíváte, kolik takových článků o mých zážitcích bylo, určitě hned pochopíte, proč se to nedalo shrnout do jednoho článku a záměrně jsem to takhle tématicky rozdělila. Dnes to bude o tom, co všichni milujeme - jídlo a pití haha. Jak už napovídá název článku, na dovče to vždy dopadá tak, že se přejídáme různými dobrotami a ochutnáváme kuchyni dané země. V první části článku vám napíšu něco o tom, jak jsme si užívali klidné i rušné večery a v druhé vám budu dělat hrozné chutě:D Začnu asi tím, že snad ani nebyl večer, kdybysme seděli na pokoji a nic nedělali. Co si tak vzpomínám, vždy jsme vyrazili do ulic, kde už se to v 8 hodin večer začalo plnit turisty a samozřejmě obchodíky, kde jejich stánky a obchody byly v plném proudu. Před restauracemi a bary už na vás všichni mávali a zvali vás, ať si jdete dát něco dobrého:) Na to jsem se hrozně těšila a když jsme si konečně sedli na koktejl, dala jsem si svojí oblíbenou Piňa Coladu - jak jinak. Bylo tam na výběr nespočet různých koktejlů, o kterých jsem doposud ani neslyšela (u nás v Hradci narazíte jen na ty nejznámější jako je právě Piňa Colada, Mojito, Sex on the beach a to je pomalu všechno:D). Tady to byla pestrá nabídka a druhý den jsem musela ochutnat něco dalšího. Takovým dalším typickým drinkem, který nikdy nevynecháme, když navštívíme Mallorcu je slavná Sangria. Džbánek s vínem, cukrem, koňakem a nakrájeným ovocem mě dělal šťastnou po celý večer haha. Kdo jste Sangriu ještě nikdy neochutnali, rozhodně to změňte, protože to je něco výborného!

Další věc, kterou bych mohla jíst pořád dokola (a zaplať pán Bůh, že u nás v Hradci se tohle neprodává, protože bych nejedla nic jiného a za chvíli bych byla jak vyžrané prase:D) je známý mražený jogurt neboli Frozen Yogurt. Z dovolených to určitě znáte, nevím, jestli se to prodává někde i u nás, ale zatím jsem na něj nenarazila. Cpala jsem se tím i v Řecku a vyzkoušela jsem různé varianty. S karamelem, mangem a jahodami to byla asi ta nejlepší, mňam! Fotku jste určitě zaznamenali na Instagramu, pokud mě sledujete:)

Za tenhle článek mě neukamenujte, protože pokud si ho přečtete, nejspíš budete mít chuť na jídlo:D Teď přijde ta druhá část, kde vám ukážu, jak vypadaly moje snídaně a večeře. Měli jsme zaplacenou polopenzi a musím říct, že tohle nám bohatě stačilo. Mít all-inclusive, tak toho pořádně ani nevyužijeme, protože to jak jsme se vždycky nacpali na snídani, nám opravdu vydrželo až do večeře a někdy jsem ještě ani neměla hlad:D Neumím si představit, jak bych do sebe soukala jestě oběd. Každopádně jídlo bylo vynikající! Snídani jsem vždy měla sladkou i slanou, protože mě jedno samozřejmě nestačí a opravdu jsem nevěděla, co dřív si na talíř dát. Různé koláčky, koblížky, palačinky s výběrem karamelových nebo čokoládových polev, croissanty, sušenky, pečivo, sýry, šunky, velký výběr ovoce, do toho bezkonkurenční chlazený jogurt s různými posypkami a já vážně nevím, co všechno ještě:D Na fotkách to ale přesně uvidíte:) Večeře byla snad ještě lepší, protože na výběr byla i typická španělská kuchyně a velký výběr masíčka a stejků:P Ty jsem ale moc nefotila, na fotkách uvidíte spíše jen snídaně a dezerty, které jsem si dávala po véče:) Kdo tohle zná, dá mi za pravdu, že jídlo v hotelech je někdy "peklo", ale jednou za čas si můžeme dovolit takový hřešící týden haha. Snad se vám článek líbil a příště už čekejte nějaký úplně jiný. Co se týká Mallorcy, je tohle úplně všechno a kdybyste měli dotazy, můžete se ptát na ASKu:) Na závěr bych řekla, že jsem si to maximálně užila, stejně jako každou předešlou dovču na tomto nádherném ostrově a už se těším, až se tam někdy opět vrátím - už je to pro mě prakticky druhý domov:) Mějte se krásně!

Throwback 3: Formentor

29. září 2015 v 18:45 | S-hejvi
Hezký večer, mám tu pro vás hned další článek a řekněte mi někdo, že se nesnažím haha. Dělám si samozřejmě srandu, nemůžu od vás čekat chválu, jak jsem aktivní, když je to teprve pár dní, co jsem se vrátila. Každopádně mě to opět chytlo a zatím stíhám jak školu, práci, kamarády a do toho i blog. To je pro mě ideální kombinace, budu jenom doufat, že mi to vydrží co nejdéle:) Dnes se opět vrátím k jedomu z cílů, které jsme navštívili na Mallorce. Je to opět horská oblast a další z velmi vyhledávaných turistických oblastí. Poloostrov Formentor leží na severovýchodě ostrova v pohoří Serra de Tramuntana a kdybych tohle místo měla popsat pár slovy, tak je to jednoduše úchvatná krajina strmých útesů nad krásným mořem. Klikatí se zde úzké silničky, které jsou přímo typické na tomto ostrově a opravdu jsem chvilkami měla strach v autě, protože do žádné zatáčky pomalu nebylo vidět a obdivuji taťku, že na tohle měl nervy. On je sice zkušený řidič, ale v situaci, kdy není vidět na půl metru se musí těžko řídit úplně každému.

K cíli jsme poté ale v pořádku došli a čekala nás úžasná vyhlídka, kterou je opět o 100% lepší zážitek vidět naživo, než jenom z fotek. Jedna slečna mi psala do komentářů, že se na Mallorcu chystají koncem září, takže pokud přemýšlíte, kam vyrazit na výlet, tohle místo rozhodně doporučuji:) Jedna z dalších atrakcí, kam turisté nejvíce míří je slavný maják, který na fotkách bohužel nemám, ale na co určitě nezapomenu je, že se mezi vámi u takové stavby v takové nadmořské výšce úplně v klidu prochází kozy a loudí po vás, co jim asi tak dáte k jídlu haha. Jak se tak dívám na fotky a vzpomínám, jak tam bylo krásně a já si jen užívala sluníčka a čerstvého vzduchu, stýská se mi úplně po všem. Důvod, proč také píšu tyhle články o cílech, kam jsme se vydali je také to, že se tu našlo plno rýpalů, kteří mi samozřejmě anonymně psali, jak jsme líná rodina a že se stejně na dovolenou jezdíme jen válet k vodě. Naopak jsem byla vychovaná tak, že pouhé válení u moře by mi zdaleka nestačilo a unudila bych se k smrti:) Tady aspoň vidíte, kolik krásných míst jsme navštívili a i v tom největším horku jsme šlapali do kopců v horách. Ti z vás, kteří také jezdí na dovču poznávat krásy dané země mi určitě dají za pravdu, že mnohdy příroda, hory nebo i památky jsou daleko hezčí a záživnější, než jen čistá voda a písek:)

Snad se vám článek aspoň trochu líbil a já se teď chystám udělat něco do školy, vykoupu se, dám si večeři a během toho se klidně můžete ptát na ASKu:) Těším se na otázky, sledujte blog i Instagram a přeji vám hezký večer i zbytek týdne:)

[28.9.2015] - Prázdninová svatba

28. září 2015 v 9:53 | S-hejvi
Dobré ráno, dnešní článek bude opět takové ohlédnutí zpět a jelikož nechci pořád psát jen o Mallorce, protože zážitků z prázdnin mám nespočet, tak jsem se rozhodla napsat vám něco o svatbě mého bratrance, na kterou jsme byli s celou rodinou pozvaní v polovině srpna. Musím říct, že tohle byla úplně první svatba, které jsem se zúčastnila. Nikdy dřív jsem tu možnost neměla a vždy jsem hrozně záviděla těm, co už tuhle zkušenost mají, ale taky jsem se dočkala. Bylo to jedním slověm úžasné. Jestli se ptáte, zda to byla malá nebo velká svatba, tak ani jedno. Byla doslova obří haha. Dokonce bych řekla, že tam byla stovka lidí, možná i více. Vůbec jsem nevěděla, jak to bude probíhat, ale užila jsem si to maximálně a je to pro mě nezapomenutelný zážitek z několika důvodů - hned vám povím proč:D

Začalo to návštěvou tety se strejdou kolem 9 ráno, kde se samozřejmě podávaly první panáky slivovice. Já tohle nikdy nemusela, vždy jsem se slivovici vyhýbala, ale tahle mi opravdu chutnala. Nevím proč, možná mi ten den bylo souzené opít se do němoty haha. Poté jsme jeli za nevěstou, kde to pokračovalo různými dobrotami, zákusky, chlebíčky, vše co si dovedete představit a jak jinak, než další panáky slívky. Bylo kolem 11 hodiny, kdy jsme vyjížděli na slavností oběd a já už tech panáků v sobě měla 9! Nechápu, jak jsem to do sebe nacpala, ale vím, že mi vůbec nic nebylo. Nemotala jsem se, akorát mi bylo hrozné vedro, ale to bylo 15. srpna celý den, takže mi to k mému stavu moc nepřidalo haha. Oběd byl výborný, jídlo jsem nefotila, protože mi to bylo před tolika lidmi trapné, ale aspoň můžete vidět, jak to krásně bylo nazdobené a laděné do modré barvy. Svatební dort snad nemusím komentovat, protože to je přímo dokonalost na talíři! Po obědě jsme se všichni převlékli a jelo se na takový "statek" kde se grilovalo, pilo a tancovalo. Tohle byl ten průser. Po celém dopoledni, kdy jsem do sebe cpala panáky jsem začala s pivem. A nejen já, abyste mě neměli za ožralkyni, tak samozřejmě všichni!:D Táta dopíjel první pivo a já jsem si šla pro třetí. Tímhle stylem to bylo od odpoledne až do večera a když už jsem byla v takové náladě, že jsem s jedním metalovým bubeníkem z bratránkovi kapely začala pařit na Úsměv pana Lloyda od Kabátů, tak mi bylo úplně jedno, co si kdo myslí - určitě to znáte. Štěstí, že opilí byli snad úplně všichni. Nebudu říkat, jak to dopadlo - to si ti zkušení z vás hned domyslí haha. Řeknu vám ale jednu věc. Jestli jsem se do mých 20 let někdy opila, tak jsem se ani z poloviny neopila tak, jako na téhle svatbě. To je pro mě opravdu zážitek do konce života a já i moje rodina máme na co vzpomínat haha. Druhý den byl katastrofální, prospala jsem ho a když jsem se pak dívala na fotky, pomyslela jsem si jen "no nazdar". Pohádková i hororová svatba v jednom:D

Svatba to byla ale krásná, nechtěla jsem to podat tak, že to bylo jenom o tom si ožrat držky jak se říká, to vůbec. Poznala jsem super lidi, dozvěděla se spoustu věcí a byly to dva dny plné zábavy. Takhle to na svatbách chodí a vybrala jsem vám pár fotek, na které se ještě dá koukat:D Zajímalo by mě, jaké zkušenosti máte vy s takovými slavnostními okamžiky a klidně mi vaše zážitky napište do komentářů, ráda si je přečtu:) Mějte se krásně a ptejte se na ASKu, dnes budu online celý den, protože mě doma čeká pokračování v psaní seminární práce:)

[25.9.2015] - Nástup na můj vysněný obor: Sociální patologie a prevence 2015

25. září 2015 v 8:25 | S-hejvi
Ahoj, přeji vám všem krásné dobré ráno! Dnešní článek bude pro změnu aktuální, jak už jsem slibovala v tom minulém, protože je hodně věcí, které vám chci napsat a myslím si, že by vás mohlo i zajímat, jak to semnou teď je, jelikož i hodně otázek, které se mi hromadí na ASKu směřují k tomu, co mě teď čeká a týká se vysoké školy. Jak už napovídá název článku - jsem na oboru, který byl v mém výběru při uvažování, kam po střední škole úplně na vrcholu a když jsem se před rokem nedostala, ani jsem neuvažovala o tom, že by se to letos povedlo. Nával je tam opravdu velký, není divu, když je to nejžádanější obor pedagogické fakulty u nás, ale když se podívám na naše složení ve třídě, není tam skoro nikdo, kdo maturoval letošní rok (až na pár vyjímek), protože i vedoucí katedry nám na první hodině řekl, že dostat se tam bez větší přípravy a mít v ruce pouze znalosti z maturitní zkoušky ze společenských věd je opravdu štěstí. Mám za sebou první týden ve škole a nebyl den, kdy bych si neříkala, jak moc jsem za to vděčná. To by bylo jen tak na úvod, teď vám řeknu něco o tom, jak to probíhalo atd...:))

Zimní semestr a oficiálně první den školy nám začal 21. září, kdy jsme se už s holkama, které jsem znala ze zápisu domluvily, že si dáme sraz před univerzitou. Jedna z věcí, ze které jsem opravdu nadšená a ani jsem s tím nepočítala po zkušenostěch ze střední je, že všichni jsou tak v pohodě a super holky. Ve třídě nás je 46 a s většinou jsem už stačila prohodit pár slov a seznámit se. Byla jsem vážně mile překvapená, jak jsme si zatím všichni sedly a ve středu jsme naše studium zahájily první menší akcí na pivečku a k tomu hambáče haha. Nevím čím to je, možná jsem měla štěstí a možná, z větší pravděpodobností (kterou nám říkal i pan profesor) si rozumíme, protože jsme stejně společensky naladění s jediným cílem a to pracovat s lidmi a pomáhat lidem. Jak už jsem řekla i při představování, ve výběru střední školy jsem se sekla, protože to co mě baví a naplňuje je právě tohle.

DOPORUČUJI SE PODÍVAT NA VIDEO :)

Tento týden jsme se dozvěděli, co všechno nás čeká. Jak budou vedené přednášky, které jsou nepovinné a co se bude dít o seminářích, které budou hlavně o našich prezentacích. Ty mimochodem už máme zadané do dvojic/trojic a první mě čeká začátkem října:) Také jsem strašně ráda za to, že na téhle katedře je neuvěřitelně přátelská atmosféra mezi profesory a studenty. Čekala jsem, že to bude úplně jiné, že nikoho nebude zajímat, že nestíháme nebo že si s něčím nevíme rady. Naopak mi jejich přístup přijde ještě lepší, než byl na obchodce a všechno podávají vtipnou formou, což na všechny hned působí lépe, zajímají se o nás, usmívají se a já se tam cítím opravdu dobře. Čeká nás i plno exkurzí, na které se neskutečně těším, protože se konečně poprvé podívám do vězení. A ne jen do jednoho. Náš vyučující na trestní právo je známý právník a český politik Miroslav Antl, ze kterého má celá univerzita velký respekt, jelikož za jeho působení v Hradci Králové hodně klesla kriminalita a jak nám bylo řečeno, s panem Antlem se dostaneme do míst, kam bychom se jako běžní návštěvníci nebo studenti nikdy nedostali. Čeká nás návštěva senátu ČR, soudu, právě několik věznic, kam se těším nejvíc, policie ČR a nebo psychiatrická léčebna Bohnice, kam se chystáme už za 14 dní. Musím říct, že po dlouhé době mám chuť do učení a ani to neberu jako učení, ale i jako koníček. Už jsem začala číst dvě knížky. Jedna je psaná hodně vtipnou formou a nejednou jsem se u ní zasmála - Proč muži neposlouchají a ženy neumí číst v mapách a druhá je samozřejmě jak jinak o zrodu vězeňství - Dohlížet a trestat:)

Co se týká mého rozvrhu, tak jsem opět maximálně spokojená. Sestavila jsem si ho přesně jak jsem chtěla a když se na něj podíváte, vlastně ani moc do školy nechodím haha. Navíc hodina IKT v pondělí nakonec vůbec není, máme za úkol jen poslat hotovou práci na pc, jinak výuka odpadla, takže tam mám pauzu. Modré jsou přednášky, které jsou nepovinné. Když to tak všechno vyškrtáte dává to 5 hodin týdně ve škole, což je úplná paráda a já proto klidně můžu dál chodit do práce:) Samozřejmě to neznamená, že na přednášky nebudu chodit, budu už jen proto, že mě to baví a zajímá, ale když nebudu mít čas, nic se neděje. Rozvrh je za mě tedy úplně luxusní! Předměty pod ním napsané jsou bezrozvrhové, takže nás buď čeká jen test (angličtina) a nebo nám dají vědět na e-mail, kdy bude přednáška k danému předmětu:)

Na závěr bych chtěla říct a chystám se to i udělat je, že musím poděkovat hlavně mojí učitelce ZSV p. Slánské, která mě celý čtvrťák donutila se průběžně učit na testy a připravovat se na maturitu takovým způsobem, že i v porovnání s gymplem jsem v materiálech měla mnohem víc věcí, které byly v přijímačkách a z velké části mě na tuhle školu dostaly. Všichni mě měly za blázna, protože jsem byla jediná, kdo si maturitu z občanky vybral, když se navíc o naší učitelce říkalo, jak moc přísná u zkoušky je a že chce i ty největší detaily. Přes kecy ostatních, co se mi to snažili rozmlouvat a přímo tvrdili, že si tímhle naseru do bot mi to za ten risk stálo (když se zpětně podívám na maturitní otázky z občanky a např. ekonomiky, kde rozdíl stránek s tím, co jsem se měla naučit je číslo 163, tak si říkám, že nebýt její intenzivní přípravy a toho že mě donutila, bych se na tuhle školu nikdy nedostala). Nikdo jiný si maturitu ze ZSV nevybral - já jsem moc dobře věděla proč :))

Throwback 2: Palma de Mallorca

23. září 2015 v 10:10 | S-hejvi
Hezkou středu vám přeji a mám tu pro vás další článek. Sice se vrátím o několik měsíců zpátky, ale myslím si, že v takovém počasí jako máme teď fotky z dovolené plné sluníčka snad nikoho neurazí. Já sama si při jejich prohlížení vzpomenu na tu pohodu a relax, jaký jsem měla a aspoň trochu mi to zlepší náladu:) Zdaleka jsem vám nestihla ukázat všechny fotky, které jsem chtěla a slibovala jsem, že se pokusím napsat články tak, abyste se v nich něco málo o Mallorce dozvěděli. Pokud vás to nezajímá, číst nemusíte, ale ke mě na blog tohle prostě patří:)

Jak už jsem se zmiňovala dříve, jezdili jsme s rodinou na spousty výletů a jedním z nich byla samozřejmě i návštěva hlavního města Mallorcy a tím je Palma de Mallorca (někdy jen Palma). Jelikož tenhle ostrov už dobře známe, protože tam jezdíme od mých 10 let, tak si při vyslovení určitých názvů míst a měst vybavím vždy něco. V případě hlavního města to jsou tři věci: přístav, katedrála a samozřejmě palmy haha. Z fotek možná poznáte proč. Stejnojmenný přístav se nachází na jihu ostrova v tzv. Zátoce palem. V tomto městě žije cca 50% všech obyvatel ostrova, což je přibližně 400 000 a dost na to, jak je Palma malé město a naopak Mallorca celkem velký ostrov. Jednu z věcí, na které se vždy ráda chodím dívat, když tam jsme jsou ty obrovské dopravní lodě. Větší jsem nikde jinde neviděla a vidět ty kolosy na vlastní oči jen pár metrů od vás je vážně dělo:D Letadla mi nevadí, ale pro delší cestování na takové "loďce" bych měla opravdu velký respekt...

Místo, na které jsme se ale podívali detailně úplně poprvé byla dominanta historické části města a to katedrála Panny Marie. Vždy jsme projíželi pouze autem kolem ní, ale letos jsem se prostě musela podívat blíž. Jelikož Mallorca patří ke Španělsku, už dávno jsem téhle památce dala přezdívku a myslím, že se jí tak doopravdy i říká - Sagrada familia menší verze, neboli její malá dcera haha. Je to tam krásné, jediné co mě štvalo byly davy lidí, ale s tím jsem musela dopředu počítat, na tuhle nádheru se tam jezdil dívat úplně každý! Z fotek to nikdy není takové, jako naživo a všem bych přála tohle vidět. Rozhodně to berte jako tip na výlet, pokud se někdy chystáte navštívit Mallorcu:)

Nebojte se, nebudu vás teď spamovat jen články, ve kterých jsou zážitky a fotky staré několik měsíců, v dalším se určitě dozvíte něco aktuálního, protože je plno věcí, co vám chci říct. Chtěla jsem ale něčím začít a jelikož takových článků bude ještě víc a pokusím se shrnout celé prázdniny, tak moje vypravování o tom, co bylo je nevyhnutelné:D Určitě to ale nebude jen z prázdnin, můj blog žije a bude žít hlavně přítomností!:) Mějte se krásně!

[21.9.2015] - Po dlouhé (a hlavně poslední!) pauze jsem zpět, info a vysvětlení

21. září 2015 v 20:45 | S-hejvi
Hezký večer! Nebudu se omlouvat, myslím si, že omluva za mojí neaktivitu teď není na místě a hlavně vám chci vysvětlit, proč jsem tu nebyla, ani se neozvala a ne vám tady brečet, jak moc mě to mrzí. Ano, mrzí, blog mi strašně chyběl, ale vrhnu se rovnou na věc a nebudu okecávat, protože tenhle článek bude asi delší. Nic vážného se nestalo, měsíc srpen pro mě byl jeden z nejlepších vůbec a zároveň to byl poslední měsíc, kdy jsem si užívala prázdnin. Poslední rok a půl jsem od školy měla klid a dá se říct, že kromě brigád, po kterých jsem se celou tu dobu poflakovala, jsem měla volno a prázdniny každý den. Rozhodla jsem se k blogu vrátit právě dneska, protože dneškem mi začala nová etapa života. Jinými slovy studium na vysoké škole, kde mě bude čekat spoustu práce a já se budu snažit, jak nejlépe budu moci, abych za půl roku neskončila doma se slovy, že první semestr na mém vysněném oboru jsem prostě nezvládla. O škole a o tom, jak probíhal můj první den na univerzitě se dozvíte v dalším článku. V tomto chci spíše vysvětlit důvod mojí pauzy.

Někdo to možná pochopí a někdo na mě naopak bude naštvaný, že ten důvod není tak velký, abych si nenašla blbou chvilku na to, napsat článek, kde vás o další pauze budu aspoň informovat. To jsem mohla a asi i měla udělat, ale ze začátku se mi upřímně ani nechtělo. Chtěla jsem si užívat léta, jezdili jsme na výlety s rodinou, bylo plno akcí s kamarády, chodila jsem do práce a u počítače jsem trávila snad nejméně času za všechny prázdniny, které jsem kdy v životě měla. Červenec i srpen byl nabitý a i když jsem se snažila přidat dva články o Mallorce, kde jsem psala, jak se vracím, nakonec to stejně nevyšlo. Nemohla jsem sedět doma, nemyslela jsem na nic jiného, než na to, jak si ty krásné letní dny naplánovat, kor když mě koncem sprna čekalo to, na co jsem se těšila celý rok a v mojí hlavně nebylo nic jiného, než plánování a plánování. Po 11 měsících jsem se s Nikčou vrátila na náš milovaný Rhodos, kde jsme strávily už třetí společnou dovolenou s našimi známými z hotelu. Stejně jako v předešlých dvou článcích, jak v červnu, tak září, kdy jsme se minulý rok vrátily se zmíním i teď - příští rok nás to čeká znova. Bohudík nebo bohužel (ani nevím) jsme se dostaly už do takové fáze, kdy je pro nás nemožné se s nimi navždy rozloučit. Už je bereme a i oni nás berou jako přátele a není to jen o vztahu personál/turistky. Mohla bych vám o všem vyprávět, ale ani to vám neujde. Chci o tom také napsat samostatný článek.

Je tu tolik věcí z prázdnin, o kterých bych se chtěla zmínit, že se obávám, abych ještě okolo Vánoc nepsala články o tom, jaké bylo léto, protože si opravdu neumím představit, jak to všechno stihnu. Zvlášť když chci napsat a vrátit se k té Mallorce, u které jsem skončila. Pro mě to byly nepopsatelně povedené prázdky a nemůžu se dočkat dalších. Teď přichází moje nejméně oblíbené období a to podzim. Snad se to přehoupne, budeme se těšit na vánoční svátky a přivítáme nový rok. Stejně tak, jako jsem zameškala, tak hodně předbíhám, ale jsem teď ve všem tak zamotaná, že nevím, co dříve vám napsat. Nebude pro mě nic překvapivého, pokud několik pravidelných čtenářů ztratím a nebo jsem už ztratila, ale pro mě je to v porovnání s tím, jak moc jsem si letní dny užila naprosto nepodstatná věc. Možná to zní sobecky, ale určitě mě většina z vás chápe, protože léto se má užívat a ne trávit tak, že budete sedět doma u počítače nebo odpovídat na ASKu. Také tam padlo hodně otázek, když jsem se tam po měsíci a půl přihlásila. Určitě vše zodpovím, ale asi až zítra. Dnes jsem vám chtěla dát vědět, že jsem zpátky a jak už vypovídá z názvu článku, to je opravdu naposled. Už se mě nezbavíte a samozřejmě začnu být aktivní i na Instagramu, na kterém se po mě slehla zem totéž.

To by bylo asi vše, pochopím, pokud to nebudete chtít číst. Myslím si, že pro ty z vás, kteří rádi chodíte a čtete můj blog je podstatné hlavně to, že jsem se vrátila a doufám, že se moc nezlobíte. Mrzí mě to, ale omlouvat se za to, že jsem si naplno užívala posledního volna se opravdu nebudu. Mějte se krásně a klidně se ptejte, odpovím na vše a dobrou noc!

Throwback 1: Torrent de Pareis

8. srpna 2015 v 8:43 | S-hejvi
Hezké dobré ráno! Dnes jsem si přivstala, abych mohla napsat další článek a tentokrát o jednom z našich výletů, které jsme podnikali na Mallorce. Jak už jsem psala, chci vám ukázat ty nejkrásnější místa a podělit se s vámi o moje zážitky z téhle dovolené:) Úplně první den, kdy jsme opustili hotel jsme namířili do jednoho z mnoha pohoří Mallorci pojmenovaném Tramuntana. Náš konkrétní cíl byl ale obrovský kaňon Torrent de Pareis, jak už jste si mohli přečíst v nadpisu. Měli jsme půjčené auto, jinak bysme se tam ani pohodlně nedostali, protože tohle místo se nachází na opačném konci ostrova, než kde jsme byli ubytovaní. Nejdříve jsme šli malou cestičkou v jeskyních, odkud se mi mimochodem vůbec nechtělo, protože tam bylo tak příjemně a v tu chvíli jsem si nic jiného, než chládek nepřála v tom úporném vedru haha. Jen co jsme se ale dostali ven, vykoukla na nás sice malá, ale nádherná pláž přímo mezi dvousetmetrovými skalami. Hned jsem skočila do vody a pozorovala tu nádheru. Obecně se říká, že tohle místo je jedním z nejzajímavějších cílů na ostrově a zároveň je taky od roku 2003 významnou přírodní památkou...

Podívejte se na fotky a uznejte sami, že je to ráj pro oči. Samozřejmě bych vám všem přála tam být a vidět vše na živo, jelikož je to úlně něco jiného a připadala jsem si jak někde v Americe haha. Dokonce se tu točil i jeden film Atlas mraků, pokud někdo znáte:) Pokud se chystáte na Mallorcu a nejste z těch, co jen tvrdnou na pláži, určitě se vyražte podívat sem, stojí to za to! Abych ale vždy nepřidávala jen to, co bylo na dovče pokusím se napsat i něco aktuálního:) Momentálně mám víkend volný a včera jsem se byla vyvalit na koupališti, protože v takových vedrech podnikat něco jiného, než jít k vodě se vážně nedá. Naše Hradecké koupaliště, které je tak malé v poměru s tím, kolik tam je vždy lidí stojí za prd, takže jsme jeli do Třebechovic, kde je to o něco lepší, ale taky se tam téměř nedalo ani hnout. Už abych byla na Rhodosu a měla zase celé moře jen pro sebe haha. Dnes se chystám cvičit, udělám si něco lehkého k obědu a na večer se chystám zase posedět na nějaký ten drink, snad se neupečem, než tam dojdem:D Zatím se mějte krásně, sluňte se u bazénu a snad se vám bude článek aspoň trochu líbit, už brzy čekejte další!

[6.8.2015] - Nejlepší dovolená na Mallorce

6. srpna 2015 v 8:44 | S-hejvi
Krásné čtvrteční dopoledne všem! Asi se všichni divíte, proč jsem se tak dlouho neozvala a skoro to vypadá, že jsem se záměrně celý měsíc červenec vykašlala na blog a můj slib o tom, že přidám článek hned jak se vrátím byl tu a tam. Chci se vám moc omluvit, ale jakmile jsem se vrátila měla jsem menší problémy, které tu nechci řešit a týkalo se to i naší další společné dovolené s Niki na Rhodosu. Určitě jste zaznamenali, že v Řecku to teď není žádná hitparáda a jelikož my nejedeme od cestovky, musely jsme vyřešit pár věcí. Už je to ale v pořádku a můžeme se jenom těšit:) Další věc je, že jsem byla na týden v Krkonoších na chatě, kde jsem se na internet dostala pouze na mobilu a ještě k tomu mi to často vypadávalo, takže snad pochopíte, že jsem neměla moc náladu a vlastně ani čas přidávat. Tenhle článek bude totiž delší a plný fotek a nechtěla jsem, aby byl odfláknutý...Navíc jsem hodně lítala po venku a užívala si sluníčka, vody a kamarádů. Abych to neokecávala vrhnu se rovnou na to, jaká byla Mallorca a brzy se těšte na další články, které budou jak jsem slibovala o výletech a zajímavých místech, které jsme tam navštívili:)

Už podle názvu je myslím jasné, že to bylo prostě dokonalé! Začalo to cestou do Německa na Mnichovské letište, kam jsme vyjeli 25. června okolo páté odpoledne. Cesta utekla celkem rychle, což mě překvapilo, ale za to noc na letišti nebyla nic moc, jelikož jsme tam od 11 večer čekali do 6 do rána, než nám poletí letadlo haha. Z fotek ale můžete vidět, že jsem si tam v klidu chrupla a čas se mi tím o něco zkrátil. Nemohla jsem se dočkat, až opět nastoupím do letadla, protože jak už jsem říkala létání miluju! Na Mallorce jsme přistáli okolo 8 hodiny ranní a hurá do hotelu! Náš se jmenoval Platja Daurada a bylo to už po čtvrté, co jsme byli ubytovaní v místě zvaném Alcúdia, kde je nejdelší pláž Mallorcy. Já vám říkám, že tam to budu vždycky milovat a budu se tam pokaždé ráda vracet! Letos to sice bylo nejspíš opravdu naposled, rodiče chtějí příští rok zkusit navštívit přímo Španělsko, ale celá naše 4 členná rodina ví, že takový ráj to tam už nebude. Důvodem je i to, že letos jsme vyčerpali všechny možnosti, kam se jet podívat a jak už jsem zmiňovala, že naši nejsou ten typ, co by se celou dovolenou váleli jen u moře, tak nám nezbývá nic jiného, než se konečně podívat zase někam jinam. S Mallorcou jsme se tedy rozloučili, protože ji máme procestovanou křížem krážem, ale já se tam určitě ještě v budoucnu podívám, i kdyby to mělo být za několik let:) Všem tenhle ostrov doporučuji, protože to je něco nádherného!

Abych řekla pravdu, vůbec se mi nechtělo domů. Komu by se ale chtělo že? V hotelu byli úžasní lidé, všichni ochotní, milý, dokonce i s jedním plavčíkem jsem se seznámila haha. Běžný den u nás vypadal tak, že začal snídaní..Dámy a pánové - přesně toho jsem se obávala. Tolik jídla pohromadě vždy vidím jen na dovolené a musím říct, že se vůbec nedivím, že jsem něco přibrala. Ano, ale to se nedalo. Nevěděla jsem co dřív a popravdě jsem se pokaždé ráno najedla tak, že přes den jsem nesnědla už vůbec nic a na večeři jsem stále neměla ani hlad. Neskutečné přežírání, ale byla to dovolená, tak co:D Teď si o mě myslete, jaké jsem prase, ale určitě nejsem jediná, kdo nemůže odolat haha. Po snídani nás buď čekal celodenní výlet, o kterých se dozvíte jindy a nebo nádherná pláž s bazénem. Když na to myslím, hned bych se tam vrátila. Jinak musím říct, že za to dobu, co jsme byli 6x na Mallorce jsem tam nezažila takové vedro jako letos. Doslova se nedalo vydržet 5 minut ležet na sluníčku, i když jsem zrovna vylezla z vody, jelikož během pár vteřin jsem byla zase suchá:D Na druhou stranu jsem se aspoň opálila a opálení mi stále drží a snažím se ho dohánět aspoň na koupálku, kde jsem byla včera s bráchou, abych měla základ do Řecka. Zbývá pouhých 19 dní a už se budu válet na dalším místě, kde to tak moc miluju. V tomhle článku to bylo jen takové menší srhnutí, čekají vás další a užijte si fotky. Ještě jednou se omlouvám za neaktivitu, ale snad to budete chápat. Teď už budu opět jak na blogu, Facebooku, Instagramu, tak i na ASKu, kde se můžete ptát:) Mimochodem musím vám všem poděkovat za krásné komentáře v článku o hubnutí! Moc si toho vážím a jste pro mě opět motivací! Určitě se ptáte, kdy bude pokračování o jídelníčku a už brzy se dočkáte, článek už mám napsaný. Mějte se krásně a užívejte prázdnin!

[25.6.2015] - Směr Mallorca!

25. června 2015 v 8:16 | S-hejvi
Dobré ránko! Jak jsem psala už v úterý, chci se s vámi tímhle článkem na několik dní rozloučit, protože už dnes odpoledne odjíždím pryč na dovolenou. Samozřejmě kam jinam, než na Mallorcu, která už mi je několik let druhým domovem haha. S rodiči jsme vlastně nikde jinde nikdy nebyli a od svých 10 let tam jezdíme pravidelně každé dva roky. Letos je to tedy už po šesté v pořadí a popravdě i když jsme kolikrát uvažovali, že bysme už možná měli změnit destinaci a podívat se někam jinam, srdíčko nás pokaždé nasměruje na tenhle ostrov haha. Je to tam zkrátka nádherné a možná, že letos je to opravdu naposled. Vždycky se tam ale budu ráda vracet, protože mám ty nejkrásnější vzpomínky spojené s rodinou a nespočet zážitků z výletů a míst, které jsme tam navštívili. Tentokrát už máme naplánované další výlety a to je jedna z výhod Mallorci, protože i když tam jedeme už po několikáté, pořád je kam se podívat:) My máme totiž akčnější rodiče a nikdy by to u nás nedopadlo tak, že bysme se celý pobyt váleli jen u moře :D Proto bych to taky chtěla letos pojmout trochu jinak i na blogu a až přijedu, tak bych pro vás měla nachystanou opět takovou menší sérii článků (něco jako průvodce Mallorcou haha), kde by každý byl zaměřený na určitý výlet nebo den, kam jsme se zrovna podívali a k tomu bych zkusila napsat i pár zajímavostí, abyste se něco i dozvěděli a třeba inspirovali tím, kam příště na dovolenou:) Pokud si pamatujete, vždycky jsem publikovala jen jeden článek z dovči, když jsem se vrátila a hodně stručně jsem to popsala. Takhle to podle mě bude zajímavější a můžete se těšit na plno fotek:) Samozřejmě nebudu tu psát 10 článků o tom, jak jsme byli u bazénu a co jsme ten den zrovna měli k snídani či večeři :D V jednom takovém tyhle věci určitě shrnu, ale zbytek bych chtěla pojmout tím zajímavějším způsobem, kde bych vám ukázala hory kam pojedeme, pláže, památky, hlavní město atd.:) Jestli se vám tenhle nápad líbí, dejte vědět do komentářů:)

Kolem páté tedy vše naložíme do auta a frčíme směr Německo - Mnichov:) Už několik let nejezdíme z Prahy, takže to pro nás není nic zvláštního, ale tentokrát to bude nejdelší cesta. Počítáme, že tam dorazíme kolem 11 večer (pokud se nám něco nestane s autem, protože poslední dobou si nějak zvyklo dělat problémy:D) a letí nám to zítra v 6 hodin ráno. Noc tedy strávíme na letišti, ale právě z důvodu toho auta máme velkou rezervu, kdyby se náhodou nedej bože něco pokazilo. Já si aspoň stihnu projít všechny obchody a snad najdu i Viktorku haha. Let trvá něco málo přes 2 hodinky, takže okolo půl 9 bysme měli být na Mallorce a do hotelu dorazit v 10 dopoledne. Nejvíc se teď snad těším do toho letadla, protože to je pro mě vždycky jak terapie:D Nechápu lidi, kteří se toho bojí, já bych mohla létat pořád:)

Beru si s sebou jen tablet a mobil, s notebookem se mi nechce tahat, takže články čekejte opravdu až se vrátím. Na Instagram ale budu přidávat pravidelně, takže ten určitě sledujte a první fotky hodím už z letiště. Wifi v hotelu taky budu mít, takže o nic nepřijdete a budu se vám tak den co den hlásit:D Nemůžu se dočkat, až vyrazíme! Po cestě si někde zastavíme na sváču a kafíčko, beru si i knížku, abych se zabavila, tak snad to uteče a už budu jen čekat na odbavení:) Tímhle se s vámi chci na 10 dní rozloučit a jelikož jsem nestihla nafotit žádné fotky, jak balím a připravuji se, tak přidávám aspoň pár fotek našeho hotelu:) Mějte se krásně a pokud se taky někam chystáte, napište mi kam a užijte si to jak nejlépe budete umět! :)

[23.6.2015] - Přípravy a nové nehtíky

23. června 2015 v 21:48 | S-hejvi
Přeji vám hezký úterní večer a doufám, že budete rádi i za článek, který píšu víceméně už celkem pozdě. Na rozdíl od těch ostatních, které se vždycky snažím publikovat ráno samozřejmě:D Za celý den jsem ale neměla dříve čas. Sice už mám od práce volno, protože včera mě čekala poslední brigáda před dovolenou, ale i tak jsem měla nabitý program a až teď jsem se dostala k tomu, abych něco přidala. Říkala jsem si, jestli to spíš nenechám na později, ale co můžeš udělat dnes neodkládej na zítra, no ne? :P Ráno jsem musela zařídit ještě pár věcí kvůli vejšce a studentskému průkazu, který mi pošlou během prázdnin. Jsem na to zvědavá, protože nikdy předtím jsem ISICa neměla haha. Čeká mě ale plno výhod, všichni víte, jak to funguje a na rozdíl od letošního roku, kdy jsem žádné slevy neměla to hned bude o něco příjemnější:D Nemůžu si furt pořádně uvědomit, že od září opět nastupuji do školy, ale jsem za to strašně ráda! Zašla jsem si i na nové nehty, jelikož ty mi u moře rozhodně nesmí chybět a úplně poprvé jsem si nechala udělat tvar do špičky a ne klasické hranaté. Dříve se mi to vůbec nelíbilo, ale teď už snad žádné jiné chtít nebudu. Můžete je vidět dole na fotce, kterou jsem už přidávala i na Instagram společně s novým prstýnkem:)))

Doma už začíná být pěkný blázinec, všude roztahané věci co s sebou a samozřejmě nervózní rodiče, to všichni musíte znát haha. Odjíždíme sice až ve čtvrtek, což jsou skoro celé dva dny, ale i tak už je to prakticky za dveřmi a nemůžu uvěřit tomu, jak rychle to uteklo. Ještě nedávno jsem si říkala, že zbývají 3 týdny a teď se jen dvakrát vyspím a hurá na Mallorcu! Zítra už si vše jen dopřipravím, abych nebyla ve stresu a ve čtvrtek to jen šoupnu do kufru, protože popravdě tohle chystání nesnáším. Vždycky se bojím, že něco zapomenu a většinou to tak bohužel i dopadá. Uvidíme, jak letos:D Určitě ještě napíšu jeden článek předtím, než odletím. Jestli zítra nebo pozítří nevím, ale rozloučit se s vámi musím! Jinak jste se mě hodně ptali, jestli napíšu i povídání druhé části o hubnutí, které má obsahovat můj jídelníček, ale bohužel to prostě nestihnu:( Nechci to odfláknout a můžete se na něj těšit hned jak se vrátím z dovči. Snad se nebudete zlobit, ale podle mě je lepší si počkat na propracovanější verzi, než číst tu, která by za každou cenu byla napsaná rychle a stála za prd:) Dnes je to taky trochu na rychlo, ale už jsem unavená, takže se s vámi jen rozloučím, popřeji dobrou noc a letím spát:) Mějte se krásně a sladké sny!

[20.6.2015] - Večeře s muži roku a narozeninová oslava

20. června 2015 v 19:11 | S-hejvi
Ahoj zlatíčka, přeji vám všem krásnou sobotu a mám tu pro vás další článek, který bude obsahovat hlavně události posledních pár dní. Nejprve ale musím napsat, že vám všem strašně moc děkuji za krásné komentáře u minulého článku o hubnutí. Ani jsem nečekala, že to bude mít takový ohlas jak tady, tak na Instagramu. Neuvěřitelně jste mě nabili energií a další motivací, abych svoji postavu stále zlepšovala a ani nevíte, jak moc mě ty slova zahřály u srdíčka. Je to od vás moc milé a nemohla jsem dnes začít ničím jiným:) Všimla jsem si, že díky tomu se mi i zvýšila návštěvnost, což je další věc, za kterou musím poděkovat. Přišlo mi plno otázek na ASK, které jsem se snažila co nejdřív zodpovědět a hlavně vás zajímalo, kdy bude další článek, tedy druhý díl (když to tak nazvu) o mém stravování. Pokusím se ho zveřejnit co nejdřív, nejlépe před dovolenou, která mě čeká už příští týden. Uvidím, jak to stihnu, protože mě čeká ještě dost zařizování a práce, ale sama bych to chtěla zveřejnit v nejbližší době. Jsem ráda, že o to máte zájem a pokud byste měli ještě nějaké dodatečné otázky, napište pod článek:)

Teď odbočím trochu jinam. Jak už jsem nedávno psala, s Nikčou jsme vyhrály večeři s finalisty soutěže Muž roku 2015. Ještě ten den předtím, než jsme tam šly jsem sama sebe proklínala za to, do čeho jsem se to zas nechala ukecat a obávala se nejhoršího, protože jsem v hlavě měla jen to, jaký to bude neskutečný trapas a že si s nimi vůbec nebudeme mít co říct haha. Nakonec jsem ale byla ráda, že jsem šla, protože ten večer byl bez jediné chybičky! Oba kluci byli moc milí a skvěle jsme si pokecali. Čekaly jsme nějaké nafoukané borce, kteří si o sobě budou myslet bůh ví co, ale naopak jsme byly překvapené, jak jsme si rozuměli a užili si pohodovou véču plnou srandy:) Musím říct, že vybrané menu bylo výborné. Jako předkrm nám donesli rajčátka s mozzarelou, bylinkovým olejem a čerstvou bagetkou (kterou jsem tedy vynechala, protože pečivo nejím:D). Hlavní jídlo pak bylo kuřecí maso ve smetanové omáčce se zapečeným bramborem a ani dezertík nechyběl - úžasná panna cotta s malinami, no dokonalost sama o sobě:D Nakonec jsme každá dostali růžičku a Niki se s finalistou Davidem domluvila na spolupráci na jeho volné disciplíně a to, že budou zpívat. Takže nás ještě čeká finále v Náchodě 21. srpna, kde budeme držet pěsti, aby zrovna tihle kluci měli štěstí, protože si to opravdu zaslouží a nejen díky vzhledu:) Přidávám pár fotek ze čtvrtečního večera na ukázku:)

Včera se nic moc extra nedělo, jen jsem si dokoupila pár věcí na dovču a šla si po dlouhé době s kamarádem sednout:) Poslední dobou to mezi náma nebylo nic moc, ale za včeřejšek jsem ráda a snad to bude už jenom lepší (musím zaklepat:D). Vsadila bych boty, že on bude jeden z těch, kteří si článek přečtou jako první, takže ti i tady poděkuju a řeknu, že tě mám ráda, i když někdy to vypadá úplně jinak, vím o tom:P Poslední věc je, že dnes jsme slavili oslavu babičky 70. narozenin a moc jsem si to užila, protože jsem zase viděla tetu se strejdou a jejich nejúžasnějšího pejska Dextera. Ano, v poměru s jeho velikostí je to jmého docela vtip, ale mazlivějšího psa jsem ještě nezažila:D Na závěr se musím pochlubit, že dortík jsem dělala já s mamkou a byl opravdu TOP, což já většinou o svém kuchařském umění říct nemůžu, ale tentokrát se povedl:D Pro dnešek to je vše a budu se těšit u dalšího článku!:) Mějte se krásně a na závěr ještě jednou moc a moc děkuji! :-*

[14.6.2015] - Výlet na kole a výhra v soutěži

14. června 2015 v 9:33 | S-hejvi
Dobré ránko! Dnes je to poprvé za posledních pár měsíců, co jsem se probudila okolo devété a to je co říct haha. Většinou vstávám už v 6 hodin a jsem čilá s energií na rozdávání, ale na dnešním vyspání do růžova má nejspíš zásluhu včerejší výlet. Ráno jsem byla do 11 v práci a po obědě jsme si vyjeli na kole. Sice bylo vedro na umření, ale stálo to za to a přesně na tohle jsem se těšila, protože jízda na kole je sport, který mě vážně baví a že jich není moc haha. Každopádně jsme si celkem dali do těla, ale ono jedině dobře. Z pokračování článku hned pochopíte proč:D Jediná chybička na včerejším dni byla, že když jsme dorazili k občerstvení rodiče si dali vychlazené pivo, což pro mě bylo peklo. Já teď alkohol nesmím, dala jsem si jenom vodu, ale měla jsem na to takovou chuť, že si to ani neumíte představit:D V tomhle jsem ale zásadová a dokážu si říct ne, je to jedna z věcí, ze které mám pak dobrý pocit:) Že se bratr cpal párkem v rohlíku, kde si dal nejen kečup, ale i hořčici mě zas tak nevadilo, protože v tom ukrutném horku bych to do sebe ani nedostala. On je ale schopný sníst úplně všechno a nikdy mu po ničem nebude zle. Popravdě bych si ale přála mít jeho spalování, jelikož může jíst od rána do večera, ať už sladké nebo nezdravé věci a nepřibere ani deko. Je to sice aktivní sportovec a najdete u něj jenom svaly, ale kdybyste viděli, jakým zůsobem se stravuje, tak byste kroutili hlavou haha. Hold někdo to má tak, druhý onak:)

Nafotila jsem i pár fotek, ať to to není prázdné a chci se omluvit, že jsem nepřidala článek včera podle plánu. Přijeli jsme kolem páté a jen jsem se otočila doma a vyrazila zase ven za Nikolkou. Sice jsme se tak tak vyhly slejváku, protože byla pěkná bouřka, ale do naší oblíbené Atlanty jsme to stihly a daly jsme si vynikající salát s kuřecím masem k večeři:) Ani nevím, v kolik jsem se pak vrátila, ale na článek už jsem neměla ani pomyšlení. Jen jsem projela Instagram a šla jsem si lehnout. Dnes mám volno a protože počasí pořád není nic moc, mám v plánu trochu poklidit a možná zajedu do Futura nakoupit prvních pár věcí na dovolenou. Za 12 dní už se totiž budu válet někde na pláži na Mallorce a zatím nemám ani opalovací krém apod. Jediné co jsem si včera koupila jsou nové žabky, které ale uvidíte v příštím NEW IN:) Tak snad něco pořídím, tentokrát to bude hlavně kosmetika...

Další bod, který chci napsat je, že ve čtvrtek jsme s Nikčou vyhrály večeři s finalisty soutěže Muž roku 2015. No řeknu vám, že tohle bude asi zajímavé, protože absolutně netuším, do čeho jsem se to nechala ukecat:D Ano, byl to nápad Niki a jelikož v tu dobu, kdy měla být zveřejněna první soutěží otázka jela z práce, nechala ten úkol na mě a povedlo se. Odpověděla jsem jako první a tím jsem pro nás získala tuhle ptákovinu haha. Když se do něčeho pustíme my dvě, tak to je vážně hitparáda, ale sranda musí být, my jsme prostě takové:D Jdeme do všeho a to je naše heslo. Pak vám určitě napíšu, jaké to bylo, bude se to konat 18. června. Kdyby vás to zajímalo víc a chtěli vidět i fotky finalistů, můžete se podívat tady:D

No a teď k tomu, proč jsem vlastně psala, že je dobré to naše včerejší vyježdění. Z toho důvodu, že začala sezóna jahod se to u nás doma proměnilo v království dobrot a sladkých dezertů haha. Jak už víte, miluju nepečený jahodový dort s piškoty a aby toho nebylo málo, mamča dělala i různé buchty a koláče. Samozřejmě to jsem si odepřít nemohla, od každého jsem ochutnala, ale na druhou stranu jsem to vždy poctivě vycvičila haha. Jsou věci, kterým neodolám a i když dokážu omezit čokoládu či sušenky, tohle rozhodně ne, je to moje slabost:D Určitě chápete a moc dobře znáte moji situaci. Jen mi napište, co máte rádi vy, jestli to je také tenhle typ sladkostí nebo spíš ujždíte právě na čokoládě?:D Pro dnešek to je všechno, budu se těšit u dalšího článku a ptejte se na ASKu:) Dnes na to budu mít čas, tak ať se nenudím, protože jak už jsem psala, nějaké extra plány nemám...Hezkou neděli!:)

[7.6.2015] - Insta week

7. června 2015 v 15:39 | S-hejvi
Dobré odpoledne miláčci. Původně jsem vůbec dnes neměla v plánu přidat článek, protože jak už jsem psala na Facebookovou stránku blogu, od rána mi není nejlépe a chtěla jsem se jen válet v posteli a číst si knížku haha. Kdybyste se ptali, co to vůbec čtu, tak je to Příběh lvice Elsy - opravdu nádherně napsané, sice je to starší vydání, ale moc se mi to líbí a doporučila bych:) Teď k tomu co mi vlastně je. Už pár dní mě trápí rostoucí moudrák a v noci mě to tak strašně bolelo, že jsem se s tátou sebrala a jeli jsme na pohotovost. Tam mi nastřihávali dáseň a já jsem dneska sotva mohla promluvit, natož něco sníst. Musela jsem napsat do práce, že bohužel nepřijdu. Aby toho nebylo málo, tak v 5 hodin ráno jsem se probudila a bylo mi navíc blbě od žaludku. Na chvíli se mi podařilo usnout, ale zvracela jsem a od té doby mám břicho jak na vodě. Proto jsem dneska musela mít menší dietku v podobě piškotů, vody a k obědu jsem si dala jen trochu hovězího vývaru, protože za prvé tedy nemůžu kousat a za druhé si na víc netroufám:( Netuším, z čeho to může být, nic špatného jsem nesnědla, ale co se dá dělat...

Přesto jsem se vám chtěla ozvat a něco málo přidat, i když poslední aktualizace byla včera:) Možná mě k tomu tak trochu dokopaly vaše nádherné komentáře a zájem o můj blog, za což musím ze srdíčka poděkovat, protože mě to těší a dává více motivace k tomu, abych blog vedla tak jako dříve. Teď je období, kdy mě to vážně baví a velký podíl na tom máte právě vy! Dnes je neděle a koncem týdne tedy přidávám pár fotek z Instagramu:) Mám už připravené a nafocené fotky na NEW IN, které přidám během následujícího týdne, ale pro dnešek jsem chtěla nějakou lehčí formu, když tu byl celkem obsáhlý deníček už včera:) Taky podle komentářů se tu objevil zájem o článek, který se týká mého hubnutí. Sama bych to chtěla přidat, ale rozdělit ho do více částí, kde by v každé bylo obsaženo něco jiného, co se téhle mé velké změny týká. Můžete se tedy těšit na takovou sérii článků, kde bude vše do podrobna vypsané a právě konečně začnu zaplňovat rubriku Healthy life:) Snad se vám to bude líbit a bude to aspoň trochu přínosem...Kdyby vás napadlo něco konkrétního, co byste si chtěli z tohoto tématu přečíst, určitě napište do komentářů nebo na ASK a já si všechny body zaznamenám:) Zítra mě čeká brigáda na předprodeji hokeje, tak snad už mi bude lépe - aspoň ten zub kdyby se zlepšil:( a vám přeji hezký začátek do nového týdne, mějte se krásně!

[6.6.2015] - Je ze mě vysokoškolačka!

6. června 2015 v 7:49 | S-hejvi
Krásné sobotní ráno vám přeji! Včerejšek byl celý tak trochu pracovní a naopak dnes mám pohodu a užívám volna. Jelikož je víkend a s Niki se konečně zase uvidíme, protože přes týden také chodí do práce a moc nám toho času na sebe nezbyde, rozhodly jsme se, že si opět zajdeme na večeři a tak trochu i oslavit jednu událost, která mi ovlivnila život neskutečným způsobem. Ano, jak už napovídá titulek článku. Od středy, kdy mi přišlo rozhodnutí pedagogické fakulty jsem oficiálně studentkou Univerzity Hradce Králové. I teď, když tohle píšu je pro mě stále těžké tomu věřit, ale je to tak. Na druhý pokus se mi to povedlo a já jsem momentálně snad ten nejšťastnější člověk na světě haha. Nejen díky tomu, že mnoho lidí (a opravdu jich je dost) mě podceňovalo a nevěřili, že bych se tam někdy vůbec mohla dostat a sráželi mi sebevědomí nejrůznějším způsobem - a to samozřejmě nemluvím jen o anonymech na ASKu, kdy jsem celý rok četla natážky typu, jak jsem hloupá, že to nikdy nedotáhnu a že se na vysokou nedostanu. Mohla bych pokračovat dál, ale hlavní důvod, proč jsem za to tak vděčná je, že se mi povedlo dostat zrovna na ten obor, který jsem chtěla nejvíc a od okamžiku, kdy jsem dokončila střední se mi v hlavě honilo to, že si dám přihlášku na jiné školy, ale že tenhle obor je pro mě prioritou a zkusím to klidně za dva, za tři, za čtyři roky jen proto, abych se tam skutečně jednou dostala a mohla studovat něco, co mě baví! Povedlo se mi to už teď a je to pro mě velká osobní výhra, jelikož dostat se zrovna sem je šancí tak malou, že by mě to ani ve snu nenapadlo. Abych vám to trochu přiblížila, tím oborem je tedy Sociální patologie a prevence, kam je každoročně velký nával a je to nejžádanější studijní obor pedagogiké fakulty u nás v Hradci. Přijímačky letos psalo 401 lidí a počet přijímaných je 35 - já jsem skončila 30. v pořadí a řeknu vám jednu věc - mít o jednu chybnou otázku v testu navíc, už jsem se nedostala. Jedna jediná otázka ovlivnila tohle štěstí co mě potkalo a když jsem se to dozvěděla, opravdu jsem si řekla, že při mě musel stát i sám ďábel haha. Vy co jste tímhle prošli a dostali se někam, kde to bylo opravdu složité a konkurence vysoká přesně musíte vědět, jaký to je pocit. Nechci tu rozebírat, jaké bylo bodování, z čeho byl test složený nebo kolik bodů jsem získala atd. To bych psala opravdu dlouhý článek, ale pokud by vás něco z toho zajímalo, stačí napsat na ASK a ráda odpovím:)

Každopádně s tímhle souviselo i moje rozhodnutí o tom, jak to vlastně dopadne s mým au-pair pobytem ve Španělsku. Jak už jsem několikrát psala, měla jsem to téměř celé zařízené a teď se může stát akorát to, že přijdu o pár peněz, ale nic mi nevynahradí ten pocit a fakt, že jsem přijatá na můj vysněný obor a zahodit tuhle šanci by podle mě byla veliká škoda. Au-pair můžu odjet dělat kdykoliv, na vysoké se klidně dá rok odložit a pak zase pokračovat ve studiu, ale dostat se kdykoliv na tuhle školu je hodně nepravděpodobné a podruhé by se mi to už ani podařit nemuselo a já věřím, že by to tak skutečně dopadlo, protože i těm, co se učili lépe než já a odmaturovali na jedničky se nepovedlo, aby je přijali. Kdybych se dostala na jiný obor, odcestovala bych, protože vím, že bych ho stejně nedokončila a zase to zkusila sem. Je to pro mě štěstí, zázrak a dodalo mi to tolik sebevědomí a motivace, že už se opravdu nemůžu dočkat, až se opět budu moci učit! Nikdy bych nevěřila, že tohle řeknu, zvlášť po roce pauzy bez školy, kdy každý říká, že do učení už se pak nechce nikomu - naopak, pro mě to bude spíš koníčkem:)

Omlouvám se, že jsem skoro celý článek věnovala tomuto tématu, ale snad chápete moji radost a nebude vás nudit to celé číst:D Musela jsem to ale napsat, protože od teď to bude moje součást a všechny takové věci na můj blog prostě patří:) Abych to naměřila aspoň trochu jinam, tak se vás chci zeptat, jestli byste chtěli nějaký článek o mém hubnutí, které u mě stále pokračuje a k tomu by samozřejmě patřilo i to, že bych opět zavedla Food inspiration, které bylo jeden čas oblíbené. Teď by to ale bylo častěji a zdravější formou:) Dejte mi vědět do komentářů a já se o to ráda pokusím. Musím říct, že teď mě blogování hodně baví a ani si nepamatuji, kdy to tak bylo naposled. Tušila jsem, že mi ta pauza jenom prospěje:)

No a když už jsem zmínila to jídlo, pro začátek jen taková malá ochutnávka mojí včerejší snídaně:P Snad moje první sladké za posledních 5 týdnů, ale i tak je to rozhodně lepší varianta, než nějaké sušenky nebo čokolády. Sezóna jahod začala a já nemiluji víc nic jiného, než jahodový dort s piškoty ze zakysané smetany. Tenhle dezert je snad klasikou a kdo ho nezná nebo nemá rád přichází opravdu o hodně! Já bych snědla celý a i tak bych neměla dost:D Pro dnešek to je tedy všechno a předem děkuji za trpělivost s článkem, snad se vám i tak bude líbit!:) Mějte se krásně a užijte si víkend!

[2.6.2015] - První letošní grilovačka

2. června 2015 v 15:18 | S-hejvi
Krásné odpoledne všem! Chtěla jsem napsat článek už včera, ale zas jsem si říkala, že taková náhlá aktivita by u mě nebyla normální, takže jsem to radši nechala na dnešek haha. Před chvilkou jsem přišla z práce a šla si nakoupit pár věcí, abych si mohla udělat obídek, ze kterého nakonec vznikl přírodní kuřecí řízek a kupa zeleniny. Inspirovala jsem se restaurací, kde jsme byly o víkendu s Nikolkou a dala jsem si k tomu ještě pár plátků pomeranče :P Vynikající, musím se pochválit, ale jsem teď nacpaná, že se pomalu nemůžu hnout. Počkám až mi slehne a půjdu si zacvičit. Včera jsem vynechala rotoped, takže to musím dohnat a potom už mě čeká jenom relax s trochou učení. V pátek píšu další přijímačky, tak aby se neřeklo, že jsem se na to vůbec nepodívala haha.

Vrátím se k víkendu, kdy jsme byli s rodinou na naší zahradě grilovat. Letos to bylo poprvé a musím říct, že tyhle venkovní posezení prostě miluju! Jídla požehnaně od grilovaných makrel, zeleniny, párečků, řízků a mohla bych pokračovat. Pro mě tak trochu výzva, protože se snažím hlídat si jídelníček, takže jsem zvolila jen rybičku s čerstvou zeleninou a cottage sýrem, což mi teď ve finále vlastně chutná stokrát více, než chleba s hořčicí a k tomu párek:D Příští víkend možná bude repete, uvidíme podle počasí, ale pokud to vyjde, tak jedině dobře! Taky jsem tak trochu zaměstnala bráchu aby mi udělal pár fotek. Chtěla jsem za prvé nějakou novou a jarní profilovku na Facebook a taky vybrané z nich přidat sem, abyste nezapomněli jak vůbec vypadám :D Po hodně dlouhé době aspoň něco jiného, než obyčejná selfíčka. Tady jich je pár na ukázku:)

A samozřejmě abych jen nepsala o jídle a taky vám trochu udělala chutě, přidávám i ty naše dobroty:P A co vy? Chodíte také rádi grilovat ven popř. jaká je vaše oblíbená mňamka? Napište do komentářů, třeba tím tak seberu inspiraci a sama udělám něco nového:) Jinak pokud jste si všimli a jak už jsem říkala, chci se pokusit přidávat kvalitnější fotky. Proto je většina z nich z posledních článků focená hlavně zrcadlovkou a popravdě to i mě samotnou baví víc a baví mě je i upravovat. Asi si tedy zvykejte na lepší kvalitu, snad se vám budou líbit a bude to pro blog jenom plus:) Pro dnešek to bude vše, ještě se skočím podívat k vám na blogy a abych nezapomněla, tak musím poděkovat za krásné komentáře a hlavně návštěvnost, která se za poslední dva dny zvedla snad trojnásobně. Moc si toho vážím a doufám, že tentokrát vás ničím nezklamu a opravdu se pokusím blogu věnovat na plno, aby vás to tu bavilo jako dřív:) Mějte se krásně a v příštím článku čekejte něco jiného, než deníček. Pac a pusu!

[31.5.2015] - Oslava narozenin

31. května 2015 v 12:35 | S-hejvi
Přeji vám krásné odpoledne! Jak už jsem psala na Facebookovou stránku, sama jsem nečekala, že se k blogu vrátím takhle brzy. Původně to mělo být až někdy v červnu, ale jsem ráda, že takhle můžu aspoň trochu ukončit květen a že jsem do květnového archivu aspoň něco stihla přidat. Zítra tu máme další měsíc, což je jeden z mých nejoblíbenějších v roce a přímo se nemůžu dočkat! Důvodem je hlavně ta dovolená, kterou už nutně potřebuju a posledení dobou občas ani nemůžu spát jak jsem natěšená haha. Kam se letos chystáte vy? Za sluníčkem k moři nebo plánujete úplně něco jiného? Napište mi do komentářů, já si ráda přečtu co budete podnikat:)

Jak už napovídá titulek článku včera měla moje Nikolka 20. narozeniny, tak jsme je šli v soukromí jen my dvě oslavit do restaurace. Niki si dala Piňa Coladu a Tzatziky, což je řecká kuchyně a chtěla to jen tak porovnat pro zajímavost, jak moc se budou chuťově lišit od těch pravých, kterými jsme se na Rhodosu cpali každou večeři:D Samozřejmě to nechtnalo jako pravé Tzatziky, ale jako lepší český okurkový salát s kefírem haha. Já jsem si dala bílé víno a salát s kuřecím masem obložený pomeranči. Ten byl teda TOP a určitě si ho někdy dám znova! Porce jak pro dva, ale samá zelenina a zdravé věci (krom opečeného bílého toustu, ten jsem vynechala), které teď patří do mého jídelníčku:) Probraly jsme všechno možné a nemohl chybět malý dáreček, ze kterého byla nadšená. Pokud nevíte co kamarádce k narozkám, můžete to brát jako inspiraci - jsou to sice drobnosti, ale my máme tu zásadu, že si velké dárky nedáváme, takže i mališkosti umí potěšit. Zvlášt kryt na iPhone s nápisem Victoria's Secret, po kterém toužila už snad půl roku:D Včeřejšek se tedy vydařil a dnes mě čeká ještě menší rekonstrukce na blogu, protože chci promazat nějaké staré články. Jak jsem si to tak procházela musela jsem se stydět za to, co jsem byla schopná před třemi lety napsat, ale měníme se a porovnání deníčku v roce 2012 je úplně někde jinde, než v tom současném:D Mějte se krásně, užijte si zbytek víkendu a přeji vám co nejlepší start do nového měsíce, snad si ho všichni užijeme jak se patří, když nám začne léto!

[30.5. 2015] - Jsem zpět a se mnou "starý" nový blog

30. května 2015 v 14:45 | S-hejvi
Ahoj všem mým věrným čtenářům! Už jsem pomalu zapomněla, jaké to je se přihlásit na blog a začít psát článek. Vůbec nevím, kde začít. Asi tím nejpodstatnějším a to je, že jsem se tedy vrátila po delší době k blogování. Asi vás bude zajímat, proč jsem vůbec takovou pauzu udělala a důvodů je hned několik. Tím největším je, že jsem prostě a jednoduše potřebovala klid od aktualizací a psaní. Samy jste si určitě všimli a i několik lidí mi to psalo na ASK, že mé články už nejsou co bývaly a že ta kvalita je celkem mizerná. To jsem ale sama zpozorovala ještě dřív, než mi to někdo naznačil a chtěla jsem si oddechnout a v hlavně přebrat, jakým způsobem budu blog vést a závěr byl ten, že jako do teď to rozhodně být nemůže. Pak to nebaví vás, jelikož hodně klesla návštěvnost a hlavně to nebaví mě samotnou. Chtěla bych změnit úplně všechno, včetně obsahů článků, kvality psaní článků a samozřejmě i fotek, kterých tu bude o mnoho více, než jste zvyklí. Dejme tomu, chci začít od začátku a přestat se do něčeho nutit, protože pak je to kompletně o něčem jiném a vy všichni, co máte blog asi víte o čem mluvím:) Blog není povinost, ale radost a od teď to tak bude pro mě a snad i pro vás..

Samozřejmě jak jsem už zmínila, že důvodů je více, tak bych je tady všechny nechtěla hned rozebírat, protože o tomhle také chystám sérii článků a i když zatím neprozradím o co jde, myslím, že si toho samy všimnete a potom už to půjde samo. Každopádně ty dva měsíce, co jsem tu nebyla pro mě byly i trochu náročné na psychiku. Měla jsem hodně práce, spoustu zařizování a k tomu učení na přijímačky, které na 100% dopadly lépe, než minulý rok, tak uvidím, jak to nakonec dopadne. Každopádně mojí prioritou je stále odjet jako au-pair do Španělska a tam už to víceméně není "co když a co kdyby". O tom všem ale zase někdy příště...

Blíží se nám léto a to mě dobilo pozitivní energií ve všech směrech. Dva měsíce se sice nezdají jako dlouhá doba, ale těch změn bylo docela dost a jsem za ně ráda:) Abych nebyla jen negativní a nestěžovala si, jak jsem toho měla moc, tak i přes to všechno jsem podnikala spoustu věcí a užila si je na maximum! S Nikčou jsme si konečně definitivně zaplatily dovolenou na Rhodosu a protože bylo i nespočet dotazů, kdy vlastně jedeme, tak nakonec jsme zvolili datum 25. srpna:) Tím se mi neskutečně ulevilo a těším se tam jako nikdy předtím. Za necelý měsíc mě ale čeká první dovolená s rodinou a u mě už tak začaly menší i větší přípravy, do kterých patří i to, že jsem se koncem dubna rozhodla zhubnout a začít něco dělat. Přestala jsem chodit do barů, pít pivo a cpát se vším možným. Když se na to podívám zpětně byla jsem neskutečný dobytek a nedivím se, že se mi to dřív nedařilo. Dnes je to 35 dní, co jsem změnila životní styl (hlavně pohyb, stravu...) a mám dole přesně 6 kilo - tím ale nekončím. Dál to tu ale rozebírat nebudu, jelikož tohle zase bude patřit do jiných článků, které zařadím do nové rubriky Healthy life, která přibyla v menu nahoře - možná už jste si všimli:)

Určitě jsem nenapsala všechno, co mi hlavou probíhalo poslední týden při myšlence, že se vrátím, protože mi to neskutečně chybělo a moc se těším na vaše komentáře a samozřejmě i kupu hejtů - bez toho by to nebylo ono:) To nejpodstatnější jsem ale snad shrnula a doufám, že jste moji pauzu pochopily, i když nějak extra závažný důvod neměla. Já to ale musela udělat, jinak by můj blog dopadl katastrofálně haha. Nápadů na články mám teď milion, ale přesto kdybyste chtěli nějaký na přání, stačí napsat do komentářů nebo na ASK a já vám ráda vyhovím. Uf, to by bylo pro dnešek vše - btw doufám, že se vám nový design bude líbit, já jsem maximálně spokojená! Mějte se krásně a přeji vám klidný zbytek soboty!

[28.3.2015] - Čokofest 2015 a nejspíš pauza?

28. března 2015 v 15:58 | S-hejvi
Hezkou sobotu všem. Nevím, kde začít, abyste hned ze začátku nečetli samé negativní věci, ale určitě jste si všimli, že poslední dobou blog zanedbávám a nepřidávám články jako dřív. Už i na ASKu mi pár lidí psalo, že na vás kašlu a čím dál častěji se mě ptáte, kdy něco dalšího napíšu. Nebudu se vymlouvat na to, že není čas. I když ho kolikrát opravdu nemám a nestíhám i jiné věci, tak to ale není tak akutní, že bych si za den nenašla 20 minut na to, abych blog aktualizovala. Většinou by ta chvilka večer nebo ráno byla, ale popravdě nemám náladu a nechce se mi. Někteří to nechápou a hned se do mě musí navážet (samozřejmě anonymně), ale není to moje povinnost a ani nechci, aby to tak někdy bylo. Je to tak, že když teď začalo jaro a je hezky, tak radši volno trávím venku a nechci sedět doma u počítače závislá na tom, že vy byste si rádi přečetli nový článek. Ano, mohla bych ho napsat, ale teď nějak přišlo období, kdy mě to až tolik nebaví a nechce se mi do toho. Neříkám, že přestanu přidávat úplně, ale berte to jako takové upozornění, abyste s tím počítali. Mně samotné pak nepřijde fér, když sem chodíte a já si přitom dávám 14 dní pauzu. Když se mi bude chtít, ozvu se, ale když ne, tak si budete muset nějaký čas počkat. Nechci se do toho nutit, navíc poslední dny nemám úplně nejlepší náladu, takže mi menší pauza neuškodí, protože pak by to mohlo být vidět i ve článcích v tom smyslu, že bych je odflakovala a to nechci. Třeba mě to brzy přejde a vše se vrátí do normálu, ale zatím to nevypadá. To jen takové menší vysvětlení..

Udělala jsem si ale radost tím, že jsem si koupila novou bundičku a dnes boty. To pak uvidíte v new in článku, který plánuju, ale jak už asi chápete - netuším kdy haha. Čím dál častěji si říkám, aby už bylo léto a já vypadla z Hradce od všeho a všech. Nemůžu se dočkat dovolených a toho klidu, až nebudu muset vůbec nic řešit. Na druhou stranu to vidím jen pozitivně, protože se nám to blíží:) Určitě i vy už se těšíte, až vyrazíte k moři za sluníčkem...

A abych vám aspoň trochu udělala radost a chutě, dávám sem pár fotek z dnešního Čokofestu, kde jsem se byla podívat s mamkou. Tolik čokolády pohromadě jsem snad v životě neviděla a tu jejich čokoládovou fontánu bych si okamžitě vzala domů haha. Já na takové ty pralinky a cupcaky moc nejsem, to mamina musela koupit a ochutnat, ale já jsem si dala jedinou věc a to ovoce s čoko a kokosem. Výborné, ale sladké už nechci dlouho vidět. Mějte se krásně a nezlobte se, že to teď vázne, nežiju internetem a snad mě to celé co nejdříve zase chystne a budu aktivní jako dřív..

[13.3.2015] - Premiéra Aliexpressu a nový design

13. března 2015 v 18:17 | S-hejvi
Ahoj, ahoj..Píšu sice skoro po týdnu a slibovala jsem, že to dlouho trvat nebude, ale myslím, že na mojí poslední pauzu to nemá ani náhodou. Článek nebyl v úterý, ale až teď v pátek - na druhou stranu jsem se činila a vytvořila nový design, jak jsem říkala posledně a samotnou mě nenapadlo, že to bude takhle rychle. Sedla jsem si k tomu a najednou bylo hotovo. Snad se vám bude aspoň trochu líbit, budu ráda, když napíšete názory do komentářů:) Je to změna po více než půl roce, takže já jsem jakž takž spokojená - jedna z věcí, která ale zůstala jsou růžičky v levém horním rohu, těch já se nevzdám haha! Mám teď před sebou 3 dny volna, tak uvidím, co ještě vymyslím...Tak trochu se chci ale vrátit k předchozímu článku, kde jsem psala, že vám popíšu jak trávím volno a co mám v plánu...První věc - koukám na filmy jako dlouho předtím ne a to nejen doma, ale i v kině. Za poslední měsíc jsem tam byla rovnou třikrát a chystám se s kámošem po čtvrté - na film Vzkříšení démona, který má myslím shodou okolností zrovna dnes premiéru. Ano, horor, pose*u se, ale už trailer mě zaujal:D Ve středu jsem byla s bráchou na filmu Kingsman: Tajná služba a i když já zrovna dvakrát nemusím přehnaně akční filmy, kde už to jde mimo realitu, tak tohle se mi moc líbilo. Hodnocení na CSFD to má taky super, takže bych doporučila:)

Teď pár fotek a menší story, když jsme s Niki po delší době trochu prasily :D Nejdříve výborná Piňa Colada, což je můj nejoblíbenější koktejl (do teď nechápu lidi, kteří milují Mojito haha), pak nejlepší česnečka, jakou jsem kdy měla a samozřejmě bych to nebyla já, abych si totálně nacpaná a přejedená neobjednala ještě něco. To byla topinka, do které jsem si stihla jednou kousnout a musela jsem poprosit číšníka, jestli by mi ji nezabalil domů. Samozřejmě ano, ano a co se nestalo. Po chvilce se vrátí zpět se slovy "omlouvám se, ale nám ta topinka při balení spadla na zem, já vám dám slevu" Tohle mi vyrazilo dech a byla jsem zvědavá jakou tedy slevu se pán uráčí dát. Původně stála 75,- a za to, že jsem si jednou kousla a jeho vinou to spadlo na zem po mě chtěl 40 korun. Řekla jsem, že mu ani náhodou ty peníze nedám. Myslete si o mě co chcete, ale tady jde o princip a nejsem blbá. Líná huba, holý neštěstí. Do té hospody už nemůžu, ale já jsem nikomu jídlo nevyhodila a potom po něm nechtěla peníze - udělejte si obrázek sami a schválně mi napište do komentářů, jak byste se zachovali vy, to by mě opravdu zajímalo:D

Další věc je, že koncem února jsem se odhodlala konečně zkusit a objednat si nějakou věc z AliExpressu. Nikdy jsem nezkoumala, jak se to vlastně dělá a až teď jsem přišla na to, že vlastně vůbec není potřeba pít Paypal. Internetovou kartu mám, takže jsem pro začátek zkusila něco levnějšího, abych nebyla zklamaná, kdyby to náhodou nepřišlo a já neudělala nějakou chybu. To se ale nestalo a dorazili mi hodinky, které jsem si tam koupila. Jsem moc spokojená, že se povedlo a určitě plánuju udělat nějaké větší nákupy, to vám ale všechno zase napíšu a ukážu na fotkách:) Zatím se mějte krásně a užijte si víkend!