diary

Dolní Morava a adrenalinový zážitek!

13. srpna 2016 v 19:17 | S-hejvi
Vítám vás u nového článku! Původně jsem myslela, že se ozvu až zítra a nestihnu editovat fotky. Opak je pravdou a jelikož nechci blog zanedbávat pustila jsem se do toho hned po příjezdu domů. A kde že jsme byli? Vyjeli jsme si na výlet na Dolní Moravu, kde je nádherná příroda a plno zajímavých atrakcí jak pro děti, tak dospělé. Jediná nevýhoda dnešního dne bylo to, že počasí nám nepřálo a ze známé stezky v oblacích nemám ani jednu fotku, jelikož byla šílená mlha a nebylo nic vidět. Nevylezli jsme proto ani nahoru, ale i tak to byl příjemně prožitý den s mojí rodinou:)

Jeden z nezapomenutelných zážitků jsem si odnesla z obří houpačky neboli Double Big Swing, což je pro milovníky adrenalinu jak dělané! Já jsem ten člověk, který miluje veškeré bláznivé atrakce a proto jsem musela vyzkoušet i tohle. Jedná se o houpačku pro jednu nebo dvě osoby, která vás vyveze do výšky 13 metrů a poté pustí volným pádem dolů. Na první pohled se to sice nemusí zdát tak strašné, ale abych řekla pravdu bylo to pro mě zatím to nejšílenější, co jsem kdy zkusila! Cena za osobu je 120,- a rozhodně to stojí za to, všem doporučuji! Pod článkem najdete i krátké video z této akce:P Pokud by vám nešlo spustit, klikněte na růžový odkaz a přehrajte na youtube:)

Součástí tohoto komplexu je i krásné hřiště pro děti a celkově jsem z tohoto místa byla nadšená. Dokonce jsme říkali, že pojedeme ještě jednou, abychom si to celé užili za příznivého počasí. Cestou zpět jsme se stavili na oběd a dala jsem si kuřecí steak s grilovanou zeleninou. Bylo to výborné a na zahřátí jsem zvolila zázvorový čaj s citronem. Snažila jsem se pořídit více fotek, tak snad se vám budou aspoň trochu líbit a pokud nevíte co o prázninách s volným časem, určitě se sem vydejte. Berte to ode mě jako tip na výlet, který se opravdu vyplatí! Mějte se krásně a budu se těšit u dalšího článku.

Domácí pohoda při svíčkách

12. srpna 2016 v 9:50 | S-hejvi
Krásné dobré ráno! Včera jsem byla v práci a mám před sebou volný víkend, i když se snažím trochu pracovat i doma. Zítra se chystáme na výlet na Dolní Moravu konkrétně na stezku v oblacích. Viděla jsem plno fotek a slyšela samé pozitivní ohlasy, tak se moc těším a snad nám bude přát i počasí. Poslední týden mi přijde, že léto je pryč a spíš nás už doprovází chladný podzimní vítr. Doufám, že se to spraví a srpen zůstane srpnem:) Určitě nafotím nějaké fotky a přidám nový článek s mými dojmy a zážitky.

Dala jsem si lehkou snídani a teď se chystám na rotoped. Cvičím obden a snažím se nezanedbávat, takže převléknout a hurá do toho! Pokud se nemůžete dokopat, prostě vstaňte, vezměte si sportovní oblečení a jakmile začnete, už vám bude trapné sama před sebou přestat - aspoň tak to mám já:D Stačí mi 30 minut, protože i menší pohyb je lepší, než žádný! Člověk má pak ze sebe lepší pocit a celý den jste nabití energií.

Odpoledne jdu ještě na chvilku ven a jinak mám v plánu si sepsat seznam článků, které bych chtěla zveřejnit. Mám pár nápadů a já jsem ten typ, který když si nenapíše co potřebuje, za chvilku to zase neví:D Kdybyste i vy měli nějaká přání, můžete mi je napsat do komentářů. V blízké době chystám i článek týkající se studia na vysoké škole, který by mohl být budoucím prvákům užitečný. Nebudu prozrazovat konkrétně, ale chci vám dát vědět, že máte i prostor vyjádřit vaše tipy na články, které byste tu chtěli vidět. Zatím se mějte krásně a pokud máte otázky, ptejte se na ASKu:)

Mladý kokos a má "dieta"

10. srpna 2016 v 14:47 | S-hejvi
Hezké odpoledne přeji, i když u nás to co se týče počasí není nic moc. Celý den je zataženo a já jsem musela kolo vyměnit za rotoped. Když už jsem u toho pohybu, poslední dobou se opravdu snažím něco dělat a cvičit. Krom toho jsem znovu začala jíst o něco zdravěji, jelikož něco málo jsem přes dovolené přibrala a ta strava se na mě podepsala i v jiném směru, než je jen postava. Je svatá pravda, že jídlo dokáže udělat strašně moc a když jsem se cpala pečivem, sladkým, palačinkami a hranolkami, tak jsem cítila, že to pro mě není dobré. Bylo mi těžko, zhoršila se mi pleť a i když se říká "je to jen dovolená, dej si" tak v mém případě to bylo 14 dní na Rhodosu, poté hned 10 dní ve Španělsku a v zápětí týden na to jsme jeli do Krkonoš, kde to samozřejmě nebylo ukázkové. Opékání špekáčků a jídla v restauracích mi moc zdravého jídelníčku nepřineslo. Není se tedy čemu divit, že když jsem přes měsíc prasila, zanechalo to na mě nějaké stopy. Dnes je to 10. den co držím stravu a cítím se skvěle. Pouhých pár dní stačilo na to, abych měla ze sebe lepší pocit a hlavně se cítila zdravěji, i když zatím mám dole jen jedno kilo. Mým cílem není nějak extra shodit, ale pročistit tělo a dodávat mu vše potřebné, protože jak jsem zmiňovala, už po pár dnech mi je mnohem lépe. Nedržím tedy žádnou dietu, ale měním jídelníček, což mi prospívá:)

Před pár týdny jsem neodolala koupi mladého kokosu, který měli zrovna v akci a říkala jsem si, že to musím vyzkoušet. Byla to má premiéra a musím říct, že jsem si ho naprosto zamilovala! To je taková dobrota! Jinak s Niki jsme začali něco málo nakupovat do Řecka a pochopitelně nesmí chybět nějaké dárečky pro děti od našich přátel. Jsou to miláčci a jako jednu z věcí, které jsme vybraly byla dokonalá lahvička na pití s Minnie, kterou jsem jako malá zbožňovala - uznejte sami není boží? Snad se bude líbit a když už zmiňuji dárky, jeden malý jsem také dostala od Nikolky a to žlutou skleničku na pití. Už dlouho jsem po nějaké koukala a udělala mi velkou radost!

Good morning Instagram

9. srpna 2016 v 8:40 | S-hejvi
Dobré ráno, jak užíváte prázdniny? Jak už jsem psala, pro mě je srpen spíše pracovní, ale snažím se zapojit i jiné aktivity, abych neseděla buď jen na zimáku nebo doma. Poslední dobou hodně často jezdím venku na kole a musím říct, že po ránu není nic lepšího. Včera jsem to sice vyměnila za rotoped, protože mě tlačil čas, ale i tak se člověk hned cítí lépe a jak říká jedna skvělá youtuberka Camie, po cvičení toho nikdy nebudete litovat. Vždy budete mít radost, že jste pro sebe něco udělali, což je svatá pravda:) Teď mám před sebou dva dny volna, tak uvidím, co bude v plánu. Chtěla bych nafotit nějaké fotky. Momentálně vůbec nemám nic nafocené a deptá mě to, protože zrovna mám takovou chuť do blogování!:D

Přidávám aspoň takovou směs vzpomínkových fotek z Instagramu. Mohla bych přidat další update What I eat in a day, ale zase nechci blog směřovat pouze tímto směrem. I když se vám formát podle reakcí moc líbí, raději to budu obměňovat. Každopádně mockrát děkuji za pozitivní komentáře a určitě v tomto budu pokračovat:) Pokud byste měli nějaké otázky, ptejte se mě na ASKu a přeji vám hezký úterní den!

Srpen a blogerka léta

1. srpna 2016 v 12:25 | S-hejvi
Krásný první srpnový den vám přeji! Já jsem ho přivítala ranní projížďkou na kole a poté lehkým posilováním. Také tak milujete ten pocit po cvičení? Pro mě je to nenahraditelné a obzvlášť teď, když se opět snažím jíst zdravěji a něco pro sebe dělat. V komentářích jste mi psali, že byste uvítali již zmiňované články s mým jídelníčkem. Určitě něco takového začnu přidávát, protože jedna z věcí, kterou fotím nejradší je právě jídlo:D V srpnu mě už čeká jen jeden víkend na dolní Moravě a jinak bude spíše pracovní. Ne, že bych si stěžovala, právě naopak. Po tom mém utrácení na dovolených se mi hodí každá koruna a už mi zimák celkem i chybí...

Jen tak z nudy jsem se také přihlásila do soutěže Blogerka léta. Dnes odstartovalo první kolo a pokud vám mezi fotkami soutěžících ta má přijde něčím zajímavá a chtěli byste mi dát hlas, můžete tak učinit na tomto odkaze. Nikoho samozřejmě nenutím a rozhodně to neberte tak, že po vás chci hlasy. Myslím si, že letos to bude nejvíce fér, jelikož se hlasuje prostřednictvím komentářů a vítězka snad poprvé bude vybrána spravedlivě:)

Dnes mě čeká už jen relax a asi si pustím nějaký film. Stáhla jsem si Nejvyšší nabídku, tak jsem na to zvědavá. Děkuji vám za krásné komentáře a pokud byste ode mě chtěli nějaký konkrétní článek, můžete mi ho navrhnout. Tímto bych chtěla přivítat měsíc srpen a popřát vám klidnou a slunečnou druhou polovinu prázdnin! Mějte se krásně!

Magické Krkonoše

31. července 2016 v 8:22 | S-hejvi
Hezké ráno! Dnešním dnem za sebou máme polovinu prázdnin a mě přijde, že každý rok to utíká rychleji a rychleji. Každopádně já mám sice prázdniny ještě v září, ale když jsem byla malá, přišly mi ty dva měsíce jako věčnost. Včera jsem byla s Nikolkou v kině na hororu Zhasni a zemřeš. Určitě doporučuji pro ty z vás, kteří máte rádi hodně lekavé horory, protože u tohoto filmu jsem sebou v jednom kuse trhala a občas musela zavřít i oči, protože další leknutí už by na mě bylo moc:D Společně s Anabelle je to pro mě jeden z nejděsivějších filmů, které jsem viděla.

Přidávám pár fotek z Krkonoš, odkud jsme se s rodinou vrátili před týdnem. Pokud sledujete můj blog delší dobu, tak víte, že už nás je to už klasika a prázdniny bez hor si nikdo z nás neumí představit. Jezdíme tam na chatu od mých 4 let a je to jedno z míst, na které budu vždy ráda vzpomínat a vracet se. Neskutečné množství krásných vzpomínek patří právě Krkonoším a letos to opět stálo za to. Čekala nás sice nejhorší tůra, jakou sme kdy šli a aby toho nebylo málo, stihli jsme i neskutečný liják cestou kolem Sněžky a píchla mě vosa, ale čekala nás i odměna v podobě čokoládového dortíku:P

Dnes nic velkého nemám v plánu, asi pojedu na kole a poté se pustím do čtení knížky Dívka ve vlaku, kterou mi půjčila Niky. Dejte mi vědět do komentářů, jestli jste ji někdo už četli a jak na vás působila. Viděla jsem jen samé pozitivní recenze, tak jsem na to zvědavá a s popiskem "Kniha roku 2015" to asi žádná tragédie být nemůže. Mějte se krásně a budu se těšit u dalšího článku!

Domácí limonáda + nový formát článků?

29. července 2016 v 7:20 | S-hejvi
Krásné dobré ráno! Říkala jsem si, že musím také přidat něco aktuálního a nejen fotky a vyprávění z mé dovolené ve Španělsku. Dávám sem tedy pár fotek ze včerejšího dne, kdy jsem byla s kamarádem, kterého jsem dlouho neviděla v kině na filmu Seznamka a zakončili jsme to příjemným posezením na zahrádce jedné mexické restaurace. Dali jsme si výbornou limonádu s příchutí limetky a manga. Byla výborná a v tom horku skvěle osvěžila:) Teď vyrážím na kolo a potom se chystáme s bráchou někam na oběd. Vidím to na nějaký lehký salátek, protože za prvé se snažím zase jíst zdravěji po té dovolenkové stravě a za druhé cpát se něčím těžkým v takovém teple není nic moc. Pokusím se opět něco nafotit:)

Chtěla bych se vás zeptat, zda byste uvítali nový formát článků a to na způsob Co jsem dnes jedla nebo něco podobného. Viděla jsem to u hodně youtuberek a tak mi prišlo jako fajn nápad, zkusit to zařadit na můj blog ve formě fotek. Články by pravděpodobně nebyly moc dlouhé co se týče popisků, ale byl by to spíše takový fotojídelníček. Dejte mi vědět do komentářů, jestli by se vám to líbilo a jestli třeba máte i jiné nápady, moc ráda je uvítám:)

Na závěr tu pro vás mám jeden menší tip, který už asi budete znát, ale já to zkusila poprvé a úplně jsem si tenhle nápoj zamilovala! Je to domácí limetkovo-okurková limonáda, která je v létě ideální a teď nepiju pomalu nic jiného. Stačí perlivá voda, limetka, okurka a led a za pár minut máte lehký osvěžující drink. Dnes jsem přidala i mátu a nemá to chybu! Mějte se krásně a užívejte prázdnin!

Torremolinos beach

26. července 2016 v 7:59 | S-hejvi
Hezký den! V tomto parném počasí musím do této rubriky přidat i něco odlehčujícího, než je lezení po skalách. Ve Španělsku jsou nádherné dlouhé pláže a jedna z nich se nachází i kousek od letoviska Torremolinos, kde jsme byli ubytovaní. Miluji blbnutí ve vlnách a v moři jsem schopná strávit i hodiny na lehátku a nechat se unášet dál a dál. Určitě to všichni znáte, navíc ten krásný výhled, který jsem měla na pobřeží poseté palmami byl k nezaplacení!

Jeden den byl šílený vítr a byla vyvěšena červená vlajka. Nikdo se nekoupal a já jako plavec amatér bych tam v téhle situaci nevlezla, jedině, že by mě pak zachraňoval nějaký luxusní plavčík haha. Moře bylo krásné a strašně mi chybí. Ať už ve Španělsku nebo na Rhodosu. Obě dovolené utekly jako voda a čeká mě srpen v pařácích maximálně na nějakém koupališti:D V zaří se ale opět vracím na Rhodos, takže žádné zbytečné zoufání!

Kde jste si užívali nebo užíváte dovolenou vy? Dejte mi vedět do komentářů a zajímalo by mě i to, jestli se mezi vámi najde někdo, kdo sebral odvahu jet např. do Turecka za okolností, které se teď ve světě dějí. Já bych tam totiž nejela ani zadarmo, ale to je každého věc a individuální přístup k tomu celému:) Zatím se mějte krásně, užívejte prázdnin a budu se těšit u dalšího článku.

Caminito del rey neboli chodník smrti

24. července 2016 v 18:01 | S-hejvi
Zdravím vás u nového článku po delší době. Chtěla bych se omluvit za neaktivitu. Vím, že jsem slibovala plno článků přímo ze Španělska a představovala jsem si to časově trochu jinak, ale opravdu jsem neměla čas na to, abych se vám mohla pravidelně ozvat. Měli jsme nabitý program a mimo to jsem nechtěla večery strávené u koktejlů s rodinou nebo chvilky na pláži vyměnit za notebook. Pár dní po příjezdu jsme jako každý rok jeli na chatu do Krkonoš a vrátili jsme se teprve dnes odpoledne. Nevymlouvám se na čas, protože teď opravdu nebyl víc, než kdy jindy. Blog mi už hrozně chyběl a přichystala jsem na rychlo i nový design. Nevím proč, ale ten minulý co tu byl kratičkou chvilku se mi přestal líbit. Teď jsem spokojená mnohem více:) Dejte mi vědět, jak na vás působí:)

Abych navázala na to, jaké krásy Španělska jsme měli možnost během našeho pobytu poznat, tento článek v rubrice Travel nesmí chybět. To co jsme viděli totiž bralo dech a doslova. Náš první výlet byl na nejnebezpečnější stezku na světě zvanou Caminito del rey přezdívanou také chodník smrti. Dříve zde zahynulo několik lidí a po její rekonstrukci, kdy člověk prochází 3 kilometry dlouhou trasu po skalách ve výšce až 100 metrů, si připadá jak v jiném světě. Dostali jsme na hlavy ochrané helmy, jelikož z vrchu často padají kameny a pro mě tahle trasa místy byla až nepříjemná. Nemám moc ráda výšky a když jsme procházeli přes most, který se díky větru hýbal, měla jsem pořádné závratě:D Zážitek to byl ale k nezaplacení, bylo to nádherné a připadala jsem si jak Indiana Jones:D

Jediné mínus bylo to šílené vedro, ale co očekávat v červenci od slunného Španělska, že? Tohle pro mě a mé oči byly další momenty, které nezapomenu a i když věřím, že z fotek to vypadá překrásně - na vlastní oči je to 1000x ohromující! Už teď dávám dohromady další fotky, abych mohla brzy přidat další článek. Musím vše dohnat a také dnes oběhnout vaše blogy, už se těším, jaké zážitky máte vy a co je u vás nového! Zatím se mějte krásně!

Přílet do Španělska

2. července 2016 v 14:05 | S-hejvi
Hezké sobotní odpoledne vám přeji, jak užíváte první dny prázdnin? Já červenec přivítala ve slunném Španělsku, kde momentálně relaxuji a píšu pro vás článek v klimatizovaném pokoji, protože přes poledne se venku téměř nedá vydržet. Miluji léto, sluníčko a teplo, ale pokud vylezu z bazénu a za minutu jsem suchá a opět rozpálená, to už je na mě příliš:D Let byl celkem klidný až na pár turbulencí a hodinové zpoždění, které mi ale extra nevadilo, protože jsem dospávala celou noc strávenou v autě cestou na letiště. A kde že to vůbec jsem?

Konkrétně se nacházíme v letovisku Málaga na jihu Španělska. Z ubytování a všeho kolem jsem nadšená, je to tu kouzelné a už se těším, až vám ukážu fotky z výletů a míst, které jsme navštívili. Už zítra nás čeká první větší výlet na vyhlídku Caminito del ray, kde to bude pastva pro oči - aspoň podle fotek, které jsem viděla na internetu:P Máme půjčené auto na 5 dní, takže toho určitě využijeme a procestujeme co se dá.

Co se týče hotelu, není nic co bych vytkla. Je tu velmi ochotný a milý personál, se kterým jsem si po dlouhé době procvičila trochu španělštiny, ale řeknu vám, že to byl skoro kámen úrazu:D Rozuměli mi, ale mnohem jistější jsem si v angličtině a u té také zůstanu. Máme polopenzi, snídaně i večeře jsou vynikající! Pokud bude možnost, určitě vám nějaké dobroty vyfotím a přidám sem a na Instagram. Je tu i posilovna, tak snad se párkrát k nějakému cvičení dokopu, včera to byl aspoň aerobic v bazénu:D

To je k úvodnímu článku z mé dovolené vše a brzy se můžete těšit na další! Mějte se krásně!

Zpátky v ČR, ale ne na dlouho

26. června 2016 v 14:04 | S-hejvi
Hezkou neděli vám přeji! Slíbila jsem, že napíšu článek hned jak se vrátím z Rhodosu, ale neměla jsem náladu absolutně na nic. Tímto se vám omlouvám za týdenní zpoždění, ale určitě to pochopíte:) Samozřejmě jako pokaždé co píšu mé pocity z pobytu na tomto nádherném ostrově musím zmínit to, že to bylo bezkonkurenční! Abych to uvedla na pravou míru, pro mě už to není jen dovolená u moře, kdy bych si řekla "ano, bylo to krásné a příště se podíváme zase někam jinam". Rhodos jsem za poslední 2 roky navštívila 4x a v září se tato číslovka opět zvýší, jelikož se opět vracíme. Tentokrát nám nestačilo ani 14 dní na to, abychom si je užily s našimi řeckými přáteli a v den odjezdu náš všichni přemlouvali, ať se na konci sezóny vrátíme. A taky že ano, za dva týdny jdeme pro letenku a 28. září opět hurá do Řecka! Je pro nás už nemožné se s nimi rozloučit na trvalo a také není možné každé léto kupovat dva zájezdy. Naše kamarádka nám nabídla, že nám pomůže sehnat práci v hotelu na seźonu. Příští rok ještě zůstaneme nejspíš u dovolené, ale ten další budu končit školu a uvažuji o tom, že se tam opravdu vydám od května do října za prací. Vytvořit si přátelé 2 500 kilometrů daleko není zrovna výhra z té stránky, když se musíte pokaždé loučit a čekat téměř další rok, než se opět uvidíte. Já už se tam cítím jako doma, naprosto uvolněná, můžu se na ně kdykoliv spolehnout a co je na tom to možná nejsmutnější - na Rhodosu už mám více přátel, než u mě doma v Hradci Králové...

Vybrala jsem pár fotek na ukázku, jak jsme si Rhodos užívaly. Není ale možné vám ukázat a převyprávět všechno, protože mám tolik krásných vzpomínek, že by to vydalo na celou knihu haha. Za 4 dny letím s rodinou do Španělska a beru si notebook, takže se vám pokusím vynahradit tuhle delší pauzu. Snad se nezlobíte, ale z příjezdu do ČR jsem vždy zničená, protože mi všichni neskutečně chybí...K dnešnímu článku to je vše a brzy se těšte na další! Mějte se krásně a užívejte léta!

Hurá na Rhodos!

4. června 2016 v 8:35 | S-hejvi
Dobré ráno, vítám vás u posledního článku před mojí dovolenou. Zítra odlétám na 15 dní na Rhodos a po tuto dobu tu nejspíš bude mrtvo. Každopádně určitě sledujte Instagram, kam budu přidávat fotky:) Abych pravdu řekla, nemůžu se dočkat! Na zítřejší den jsem se těšila skoro celý rok a když dnes mám balit kufr, protože do Prahy jedeme už o půl 8 ráno, tak je to pro mě nepopsatelný pocit toho, že jsem se konečně dočkala:) Hrozně se těším do letadla, miluji létání! Nechápu, jak z toho někdo může mít strach, pro mě to je úplný relax:)

S Nikolkou se teď chystáme na nehty, pak mě čekají poslední přípravy a jako každý rok budu jen doufat, že něco nezapomenu:D Ozvu se vám pravděpodobně 20. června a poté čekejte i slibovanou give away s dárečkama, které pro vás nakoupím právě na Rhodosu:) Tenhle článek je kratší a spíše informační, abyste věděli, že bude dvoutýdenní pauza. Poté ale budu opět pravidelně aktivní a jak už jsem říkala, možná vezmu notebook s sebou do Španělska, jelikož určitě budu mít o čem psát:) Mějte se tu krásně, užívejte červen a pokud také jedete někam na dovolenou, přeji vám ať se vydaří podle vašich představ!:)

Hello June, Welcome summer!

1. června 2016 v 7:35 | S-hejvi
Dobré ráno, vítám vám u prvního červnového článku! Nemohla jsem se dočkat, až přijde tenhle měsíc, protože tím pro mě začínají letní prázdniny a je neskutečné, jak rychle ten čas letí. Přijde mi to jako včera, co byly Vánoce a ono už je to téměř půl roku za námi. Každopádně dnes to u nás jako červen úplně nevypadá. Je mlha a vypadá to, že bude i pršet, ale nějak mě to netrápí, jelikož v neděli odlétám za sluníčkem. Snad se i tak počasí brzy vzpamatuje, když se člověk probudí do slunečného dne, hned má lepší náladu:)

V pondělí Nikolka oslavila své 21. narozeniny a šly jsme si udělat takovou menší oslavičku do kavárny. Já jako milovník ledové kávy jsem si dala kokosové Frappé a medovník. Niky naopak svoji oblíbenou Piňa Coladu. Tyhle dobroty to je naše, pořádnou a oficiální oslavu ale chystáme až právě na Rhodos, kde to oslavíme i s našimi známými z ostrova. Řeknu vám, že mezi párty v ČR a v Řecku je markantní rozdíl a i když nám druhý den nebude nejspíš nejlépe, rozhodně to bude stát za to!

Dnes mám k snídani zelený čaj, což je opravdu výživné a budu plná energie, ale od včerejška mě bolí břicho a nemám ani na nic chuť. Snad to nebude viróza, protože to se mi teď dvakrát nehodí:D Odpoledne se chystám do práce, tak mi můžete psát otázky na ASK, ať se tam nenudím. Poslední dobou totiž moc lidí nechodí a já většinu času strávím sledováním videí na youtube. Než odletím určitě čekejte ještě pár článků, v kterých bude i více fotek (moc jsem jich od minule nestihla:D) prozatím se mějte krásně a užívejte příchod června a zároveň den dětí!:)

Bílá věž a první letošní pohár

28. května 2016 v 19:38 | S-hejvi
Hezký večer! Před chvilkou jsem se vrátila z venku a dnešek bude rozhodně patřit k mým prvním prázdninovým dnům, které jsem si skvěle užila. Neměla jsem v plánu psát článek ještě dnes, původně jsem to chtěla nechat na zítra, ale čeká mě další akce a to oslava narozenin mého dědy. Tím pádem nevím, jak bych stíhala a jelikož jsem vám slíbila, že se ozvu tento víkend, padlo to tak na dnešní sobotu:D S kamarádem jsme vyrazili na Bílou věž, což je dominanta našeho krásného Hradce a můžete z ní vidět celé město. Výhled je jedním slovem perfektní a to bych nebyla já, abych nevzala s sebou foťák. Zvon, který můžete vidět na fotkách a je přímo pod vrcholem věže byl dlouhou dobu mojí noční můrou haha. Jako malá jsem se ho hrozně bála, protože se jde po schodech přímo pod ním a měla jsem jako dítě nepřetržitý pocit z toho, že na mě spadne. Je to pro mě teď úsměvné, ale v tu dobu, co mě rodiče přemlouvali, že se půjdeme podívat nahoru to pro mě byl opravdu strach číslo jedna.

Každopádně mému parťákovi chci moc poděkovat za povedený dnešek a jsem ráda, že i přes všechno špatné co se mezi námi stalo si nadále dokážeme užívat kopec srandy a společně strávené chvíle, kterých si vážím. Slovo přátelství je u mě spjaté se dvěma lidmi a ty jsi jedním z nich:) Doufám, že se vám fotky budou líbit a pokud někdy plánujete cestu do Hradce určitě tuhle naší krasavici navštivte:)

Je tu i jedna novinka a to nový design. Chtěla jsem ho změnit až po dovolené, ale ráno jsem se šíleně nudila a tak jsem si k tomu sedla a vznikla tato podoba vzhledu blogu. Ještě musím změnit ikonky a trochu jinak uspořádat menu, ale nějak takto bude vypadat finální podoba. Dejte mi vědět do komentářů nebo na ASK, jaký máte na tuto změnu názor. Já jsem více méně spokojená a snad se bude líbit i vám:) Zatím se mějte krásně a budu se těšit u dalšího článku!

Mimochodem dnes jsem si také letos poprvé dala zmrzlinový pohár, který byl jednim slovem dokonalý. Miluji kombinaci vanilkové zmrzliny s horkými malinami. Léto je prostě nejlepší roční období plné skvělých zážitků a dobrot:P

Letní prázdniny jsou tu!

27. května 2016 v 20:38 | S-hejvi
Hezký den vám všem přeji! Jak jsem psala v minulém článku, snažila jsem se z posledních sil naučit na poslední zkoušku, která mě čekala ve středu. Úspěšně jsem ji složila a začly mi tak téměř 4 měsíční prázdniny, což je pro mě taková odměna a nemůžu se dočkat všech dovolených u moře, sluníčka, grilovaček a výletů. Miluji léto a letos si ho chci opět maximálně užít! Kam se chystáte vy? Určitě ode mě čekejte nějaké články do rubriky Travel, kam rozhodně bude co přidávat. Snad to bude takové menší oživení blogu a bude se vám tento formát líbit:) Už příští neděli odlétám na Rhodos na 15 dní. Bohužel po tuto dobu články nebudu přidávat, ale na mojí další dovolenou si s sebou možná vezmu notebook a mohla bych blog aktualizovat přímo ze Španělska. To ještě uvidím, každopádně se to u mě bude hemžit fotkami z cest a ukážu vám zajímavá místa, ať už během nebo po dovolené:)

Plánuji i změnu designu, která se zde objeví během června. Přeci jen tento vzhled tu už bude téměř půl roku a myslím si, že to je taková optimální doba pro obměnu, protože po čase je každý vzhled okoukaný. Dnes mám v plánu už jenom práci týkající se blogu a rozhodně musím navštívit ty vaše, kde jsem dlouho nebyla a jsem zvědavá na nové články mých oblíbenců:) Pokud vás zajímá, kdy bude slibovaná Give away, tak jsem se rozhodla, že to pojmu trochu zajímavějším způsobem a pár cen nakoupím právě na Rhodosu. Doufám, že se nepletu a potěší vás to mnohem více, než kdybych vám nabízela nějakou kosmetiku či produkty, které si můžete koupit samy. Tohle bude podle mě osobnější a samotná bych z těchto cen měla větší radost. Dejte mi vědět do komentářů, jestli to vidíte stejně a stojíte o něco takového z ciziny, na památku a hlavně věnované od srdce:)

Teď už mezi články nebude taková pauza, škola mi skončila a to automaticky znamená více času pro mě a zároveň pro blog. Na další aktualizaci ode mě se tedy můžete těšit hned zítra nebo pozítří, kde už bude i mnoho zajímavějších fotek:) Mějte se krásně!