Srpen 2018

TRAVEL DIARY #6 Wellness pobyt v hotelu Praha

17. srpna 2018 v 10:32 | S-hejvi |  travel
Vítám vás u dalšího článku, ve kterém budu opět sdílet mé zážitky z letošních prázdnin. Tentokrát se bude jednat o mojí dovolenou s přítelem, kdy jsme již podruhé zavítali do Špindlerova mlýna. Minulý rok jsme v hotelu Praha byli tak spokojení, že jsme se rozhodli naší volbu pobytu neměnit a opět jsme si užili dokonalý wellness. Jednalo se o pobytový balíček na 5 nocí, zahrnující neomezený vstup do Spa centra, 2 masáže, venkovní vířivku, ovocnou mísu a sekt pro dva + polopenzi. V hotelu vaří opravdu výborně a bohaté snídaně formou švédských stolů stojí také za pochvalu. Pokud se chystáte na nějaký víkendový či delší relax, hotel Praha vám mohu s naprostou spokojeností doporučit!

Protože nás ale nebaví jen ležet celé dny u bazénu, rozhodli jsme se naplánovat menší výlet. Ve skutečnosti zas tak malý nebyl, jelikož když vyjedete lanovkou na Medvědín, jdete kolem Pančavského vodopádu a zpět do Špindlu, při sčítání kilometrů vám naskočí číslo 17. V horkých letních dnech ideální volba, když polovina cesty je jen do kopce, ale i tak jsme si tůru užili a po návratu na hotel na nás čekala masáž a zasloužený odpočinek. Pár večerů jsme trávili i ve známém baru Silver rock přímo pod hotelem, kde mají nejširší nabídku míchaných drinků, jakou jsem kdy viděla! Už jen díky tomu stojí za návštěvu:) Celou dovolenou jsme si užili na maximum a zde přikládám pár fotek pro ukázku...

TRAVEL DIARY #5 Rodinná dovolená v Krkonoších

15. srpna 2018 v 13:19 | S-hejvi |  travel
Je na čase se s vámi podělit o další střípky z letošních prázdnin. Děkuji za hezké komentáře k minulému článku, který se týká mých prvních dojmů z nového telefonu Honor 9 Lite. Jeho celé znění najdete i na Krásné.cz, pokud jste ho ještě nečetli. Každopádně teď se chci věnovat naší rodinné dovolené v Krkonoších, která už je každoroční tradicí. Letos si pobyt ještě jednou zopakujeme a to následující víkend, protože nám všem už horské klima a nádherné prostředí Krkonoš chybí! Na tuto dovolenou se vždy neuvěřitelně těším, jelikož na hory jezdíme každé léto už od mých 4 let. Celé Krkonoše už znám jako své boty a nikdy nechybí nějaká pořádná tůra, u které se zapotíme. Plán B, když nevyjde počasí jsou vždy Aktivity a míchané drinky, na které letos také přišla řada. Se sestřenicí Luckou jsme zkusili domácí Piňa Coladu a musím nás pochválit - povedla se nám více, než v kdejakém baru! Byla opravdu vynikající!

Nechyběl ani sjezd na koloběžkách z Černé hory. V dešti jsme samozřejmě nemohli zvolit nic jiného, než tu nejdelší a nejnáročnější trasu po kamenech v lese. Sranda ale byla. Ta je ostatně, když se spojí naše 2 rodiny úplně vždycky! Není nad to, když máte s celou rodinou hezké vztahy a držíte pohromadě. Rodinná dovolená, kdy se sejdeme jsou chvíle, na které se všichni těšíme celý rok a je mi líto a mrzí mě za všechny, co tuto příležitost nemají. Nejkrásnější zážitky a vzpomínky na dětství i dospívání mám totiž právě z Krkonoš! :)

Hodnotím - Honor 9 Lite

9. srpna 2018 v 10:40 | S-hejvi |  kos
Zdravím vás u dalšího článku. Tentokrát se bude jednat o menší recenzi a mé první dojmy z mobilního telefonu Honor 9 Lite. Nový mobil už jsem potřebovala jako sůl, jelikož u starého Samsungu mi baterka nevydržela poslední měsíce více, než 20 minut. Honor 9 Lite je v prodeji od března letošního roku a po samé chvále, kterou jsem slyšela od spokojených kupujících a i od mého bratra, který si ho také pořídil, jsem měla jasno! Pokud od tohoto článku čekáte úplný rozbor telefonu a vypsané parametry, rovnou zavítejte jinam. Chci se s vámi podělit o mé první dojmy a jak jsem s telefonem spokojená.

První věc, kterou bych chtěla vyzdvihnout je jeho design. K dostání je v černé, šedé a modré barvě. Já jako milovnice bílých mobilů jsem byla zprvu trochu zklamaná, ale šedivá barva je nakonec skvělá volba! Díky zrcadlové zadní části vypadá téměř jako stříbrná a na internetu již je k dostání velké množství krytů, pokud by vám jeho barva nevyhovovala. Skleněná plocha dělá Honor velmi elegantním a je to jeden z nejhezčích telefonů, který jsem kdy viděla. Jeho designové provedení si skutečně zaslouží jen chválu!

Jedna z důležitých věcí, na kterou jsem při výběru telefonu kladla důraz byla jeho paměť. Předchozí Samsung mi nabídl pouhé 4 GB, takže si umíte představit, jaké jsem měla problémy. Zvlášť když jsem chtěla mít nainstalovanou hromadu aplikací a zároveň mít v telefonu stovky fotek. Honor 9 lite má 32 GB, což je (alespoň za mě) více, než dostačující. Dále telefon nabízí duální SIM, čtečku otisků prstů, výkonnou baterii a spousty dalšího. I podle recenzí se můžete dočíst, že v současnosti se jedná o jeden z nejoblíbenějších telefonů vůbec.

Dostávám se k ještě důležitějšímu bodu a tím je fotoaparát. Kvalitní a hezké fotky jsou něco, na čem jsem stavěla při výběru mobilu své priority a musím s maximální spokojeností dodat, že jsem nakonec opravdu zvolila dobře. Honor vám vyfotí nádherné fotografie a díky režimu portrét vykouzlí i povedené snímky s rozmazaným pozadím. Tuto funkci jsem si přála a pro představu přikládám dvě fotky pořízené dnes ráno. Pokud si přejete mobil s výkonným duálním fotoaparátem (přední i zadní kamera 13 + 2 Mpx) a nechcete utrácet za předražené iPhony, Honor 9 lite se jim dle mého názoru může i rovnat. Dostávám se tak k jeho ceně a momentálně ho na trhu seženete za krásných 5 399,-. K poměru cena/kvalita je to velmi uspokojivá cena a na závěr dodávám, že všem, kteří si v blízké době plánujete pořídit nový telefon, tento kouzelný Honor doporučuji všemi deseti!

TRAVEL DIARY #4 VÝLET NA MONTSERRAT

6. srpna 2018 v 9:21 | S-hejvi |  travel
V předchozím článku jsem vám představila ukázku jídel a specialit, které nám zpříjemňovaly pobyt. To jsme se ale i byť z malé části snažili kompenzovat tím, abysme jen neleželi u bazénu, i když na kilech se strava i tak podepsala. Od malička nás ale rodiče vedli k tomu, že dovolené nemají být jen o ležení na pláži a cpaní se jídlem. Na každé dovolené vždy podnikáme spousty výletů, které stojí za to a i ve Španělsku jsme na jeden takový vyrazili. Díky jeho náročnosti jsme spálili i několik přebytečných kalorií, jelikož se jednalo o celkem slušný výšlap. Počasí ten den také přálo, protože bylo maličko pod mrakem, což je na takový výlet ideální! Klášter Montserrat se nachází v horském přírodním parku a na jeho vrchol se můžete dostat lanovkou nebo jako my podniknout příjemnou procházku. Čekal tam na nás úžasný výhled a je to jeden ze zážitků, na který ze Španělska budu ráda vzpomínat - posuďte sami!