Červenec 2018

TRAVEL DIARY #3 ALL INCLUSIVE VE ŠPANĚLSKU

31. července 2018 v 19:37 | S-hejvi |  travel
Pokud jste i vy milovníci jídla jako já, hotel Evenia Olympic Garden vás určitě nezklame! Jak jsem již zmiňovala v jednom z předchozích článků, s veškerými službami jsme byli spokojení a co jsme chválili každý den je právě i bohatá nabídka programu All inclusive. V horkých letních dnech byla k dispozici na baru škála alkoholických i nealkoholických nápojů. Já osobně jsem si vždy ráda dala Piňa Coladu, která byla výborná! Dostatek ovoce a zeleniny po celý den, káva, džusy a spousty dalších drinků, které jsem nestihla ani ochutnat. Kuchyně na jedničku! Snídaně, obědy i večeře s širokým výběrem. Zkrátka na co jste si vzpomněli, to jste si mohli dát, jelikož jste v restauraci našli opravdu vše. Různé druhy masa, těstovin, hranolků, brambor, zeleniny jak čerstvé, tak grilované. Míchané saláty, polévky, špízy a samozřejmě nechyběly ani dezerty. Tohle byl u nás největší kámen úrazu, jelikož jsme nevěděli, jaký dezert si dát dříve! Nabídka byla opravdu velmi pestrá a co se týče jídla a jeho kvality, je to jeden z nejlepších hotelů, kde jsme byli ubytovaní. Ukázku jídel můžete sami posoudit na fotkách a doufám, že vám článek neudělá příliš velké chutě! Mějte se krásně!

TRAVEL DIARY #2 KAM ZAVÍTAT V BARCELONĚ

27. července 2018 v 7:42 | S-hejvi |  travel
Protože letošní dovolenou jsem strávila ve Španělsku, nesměla chybět návštěva proslulé Barcelony. Ne nadarmo se říká, že se jedná o jedno z nejkrásnějších měst Evropy a já jsem měla tu možnost se o tom přesvědčit na vlastní oči. Nyní už to mohu i sama potvrdit! Pokud se chystáte do Barcelony, samozřejmost je zavítat ke známé katedrále Sagrada familia. Tyto stavby mě vždy fascinovaly. Vidět toto architektonické dílo bylo něco úchvatného a nemohla jsem z něj spustit oči. Realita je vždy několikanásobně lepší a přesvědčila jsem se, že fotky jsou vždy pouze fotky. Sagrada familia je pro mě jedna z nejkrásnějších věcí, které jsem kdy měla možnost vidět!

Známá čtvrť La Rambla je to pravé ořechové pro ty z vás, kteří rádi nakupujete a jako já si vždy z dovolené rádi odnesete malé suvenýry. Její součástí je i tržnice, ve které se dá koupit snad vše, na co si vzpomenete. Já jako milovník čerstvého ovoce a zmrzliny jsem měla jasno!

Další zastávka, která nás čekala bylo Aquarium Barcelona. V horkých letních dnech je to díky klimatizovaným prostorům rozhodně volba, které jsme nelitovali a určitě nebudete ani vy. Celé provedení avária je nádherné a když hned vedle vás proplouvá obří žralok, je to zážitek sám o sobě.

Pro fanoušky fotbalu a vůbec klubu FC Barcelona je stadion Camp nou nutností. Já osobně velký příznivec tohoto sportu nejsem, ale mužské zastoupení naší rodiny si přislo na své:D Pro představu, jak ohromný stadion je přikládám fotku. Přeci jen se jedná o jeden z největších na světě!

V neposlední řadě bych vám chtěla doporučit hrad Montjuic. Přímo na vrchol vás může dopravit lanovka a nebo si jako my můžete udělat příjemnou procházku na vrchol, kde na vás čeká ten nejúžasnější výhled! Je zde vidět celá Barcelona jako na dlani, včetně zmiňované katedrály Sagrada familia. Tohle místo je překrásné a my jsme jím zakončili celou naší dovolenou ve Španělsku. Pokud i vy plánujete dovolenou nebo jen několikadenní výlet, Barcelona vás určitě okouzlí stejně, jako mě - stojí to za to!

TRAVEL DIARY #1 DOVOLENÁ VE ŠPANĚLSKU

26. července 2018 v 13:27 | S-hejvi |  travel
Následujících pár článků bude o naší dovolené ve Španělsku. Jelikož mám nespočet fotek, které bych zde ráda publikovala, jejich rozdělení bude tématické. V dnešním článku uvidíte fotky hotelu, pláže a vůbec krásné okolí, které nám zpříjemňovalo každý den. Byli jsme ubytovaní v hotelu Evenia Olympic Garden. Musím říci, že to byl jeden z nejlepších hotelů a co se týče služeb ne-li vůbec nejlepší hotel, ve kterém jsem kdy byla. Úklid pokojů, personál, 3 velké bazény byly bezkonkurenční. Co ale stojí za zmínku je jídlo. All inclusive v tomto hotelu vás bude stát vypracovanou postavu do plavek, protože takový výběr a chutné pokrmy jsem dlouho nezažila. Jen jednou jsme byli takto spokojení a to na Mallorce. Mohu tedy doporučit všemi deseti!

Španělsko je všeobecně destinace, kterou rádi navštěvujeme. Ať už zmíněná Mallorca nebo před 2 lety jih Španělska. Z toho důvodu jsem se těšila, až si po náročném učení na státnice konečně budu moci lehnout na pláž a užívat sluníčka a pohody. Dočkala jsem se a byla to maximálně užitá dovolená, která odstartovala mé skoro 4 měsíční prázdniny! V dalším článku na vás čeká ukázka dobrot a specialit, které jsem zde ochutnala. Mějte se krásně!

Vracím se k blogu, tentokrát už jako Bc.!

23. července 2018 v 10:13 | S-hejvi |  diary
Zdravím vás! Po několika měsících jsem se dokopala k tomu, abych se vrátila k blogu. Chtěla bych vám moc poděkovat za trpělivost a krásné komentáře, které jsem si včera přečetla. Většina z vás pochopila moje vytížení před státnicemi a s tím i fakt, že jsem na blog neměla ani pomyšlení. Tento článek tedy začnu tím, kde jsem posledně skončila a to školou. Duben, květen a začátek června pro mě byly hodně stresující. Dopisovala jsem bakalářku, zařizovala její tisk. Do toho jsem ještě chodila do práce a poslední týdny seděla od rána do večera nad učením. Kdo zažil státnice, ví o čem mluvím. Byl to největší stres v mém životě a zkoušky, které se maturitě (jak někteří tvrdí) nemohou vůbec rovnat. Každopádně se stal zázrak a tomu, čemu jsem do posledních chvil nevěřila se stalo skutečností. Úspěšně jsem dokončila vysokoškolské bakalářské studium a ten pocit štěstí se nedá slovy vyjádřit. Musím i tady poděkovat své rodině, nejbližším kamarádům i těm, kteří v tom byli semnou, za neskutečnou podporu! Zvládla jsem to a pokračuji dál. Podala jsem si přihlášky na 3 obory a na všechny 3 jsem byla přijata. Nakonec jsem se rozhodla opět pro Univerzitu Hradec Králové, navazující obor Sociální pedagogika. Koncem zaří tedy opět nastupuji do školy a věřte nevěřte - těším se!

O samotných státnicích chystám článek, kde se dozvíte podrobnosti o jejich průběhu. Škola mi skončila 12. června a od té doby si užívám zaslouženého volna a prázdnin. S rodinou jsem byla na dovolené ve Španělsku, včera jsem se vrátila z naší tradiční dovolené v Krkonoších a v neděli opět jedu na menší dovolenou s přítelem. Fotky plné zážitků přidám v příštích článcích. Tento je pouze shrnutí mého 3 létého snažení, které nakonec dobře dopadlo a loučím se tak i na blogu s oborem Sociální patologie a prevence, který mi dal plno vědomostí, zážitků, zkušeností, přátel a samozřejmě první úspěšný krok k tomu, abych si mohla splnit svůj velký sen! Mějte se krásně a doufám, že můj návrat k blogování uvítá ne jeden z vás! Užívejte léto!