Červenec 2016

Magické Krkonoše

31. července 2016 v 8:22 | S-hejvi |  diary
Hezké ráno! Dnešním dnem za sebou máme polovinu prázdnin a mě přijde, že každý rok to utíká rychleji a rychleji. Každopádně já mám sice prázdniny ještě v září, ale když jsem byla malá, přišly mi ty dva měsíce jako věčnost. Včera jsem byla s Nikolkou v kině na hororu Zhasni a zemřeš. Určitě doporučuji pro ty z vás, kteří máte rádi hodně lekavé horory, protože u tohoto filmu jsem sebou v jednom kuse trhala a občas musela zavřít i oči, protože další leknutí už by na mě bylo moc:D Společně s Anabelle je to pro mě jeden z nejděsivějších filmů, které jsem viděla.

Přidávám pár fotek z Krkonoš, odkud jsme se s rodinou vrátili před týdnem. Pokud sledujete můj blog delší dobu, tak víte, že už nás je to už klasika a prázdniny bez hor si nikdo z nás neumí představit. Jezdíme tam na chatu od mých 4 let a je to jedno z míst, na které budu vždy ráda vzpomínat a vracet se. Neskutečné množství krásných vzpomínek patří právě Krkonoším a letos to opět stálo za to. Čekala nás sice nejhorší tůra, jakou sme kdy šli a aby toho nebylo málo, stihli jsme i neskutečný liják cestou kolem Sněžky a píchla mě vosa, ale čekala nás i odměna v podobě čokoládového dortíku:P

Dnes nic velkého nemám v plánu, asi pojedu na kole a poté se pustím do čtení knížky Dívka ve vlaku, kterou mi půjčila Niky. Dejte mi vědět do komentářů, jestli jste ji někdo už četli a jak na vás působila. Viděla jsem jen samé pozitivní recenze, tak jsem na to zvědavá a s popiskem "Kniha roku 2015" to asi žádná tragédie být nemůže. Mějte se krásně a budu se těšit u dalšího článku!

Domácí limonáda + nový formát článků?

29. července 2016 v 7:20 | S-hejvi |  diary
Krásné dobré ráno! Říkala jsem si, že musím také přidat něco aktuálního a nejen fotky a vyprávění z mé dovolené ve Španělsku. Dávám sem tedy pár fotek ze včerejšího dne, kdy jsem byla s kamarádem, kterého jsem dlouho neviděla v kině na filmu Seznamka a zakončili jsme to příjemným posezením na zahrádce jedné mexické restaurace. Dali jsme si výbornou limonádu s příchutí limetky a manga. Byla výborná a v tom horku skvěle osvěžila:) Teď vyrážím na kolo a potom se chystáme s bráchou někam na oběd. Vidím to na nějaký lehký salátek, protože za prvé se snažím zase jíst zdravěji po té dovolenkové stravě a za druhé cpát se něčím těžkým v takovém teple není nic moc. Pokusím se opět něco nafotit:)

Chtěla bych se vás zeptat, zda byste uvítali nový formát článků a to na způsob Co jsem dnes jedla nebo něco podobného. Viděla jsem to u hodně youtuberek a tak mi prišlo jako fajn nápad, zkusit to zařadit na můj blog ve formě fotek. Články by pravděpodobně nebyly moc dlouhé co se týče popisků, ale byl by to spíše takový fotojídelníček. Dejte mi vědět do komentářů, jestli by se vám to líbilo a jestli třeba máte i jiné nápady, moc ráda je uvítám:)

Na závěr tu pro vás mám jeden menší tip, který už asi budete znát, ale já to zkusila poprvé a úplně jsem si tenhle nápoj zamilovala! Je to domácí limetkovo-okurková limonáda, která je v létě ideální a teď nepiju pomalu nic jiného. Stačí perlivá voda, limetka, okurka a led a za pár minut máte lehký osvěžující drink. Dnes jsem přidala i mátu a nemá to chybu! Mějte se krásně a užívejte prázdnin!

Torremolinos beach

26. července 2016 v 7:59 | S-hejvi |  diary
Hezký den! V tomto parném počasí musím do této rubriky přidat i něco odlehčujícího, než je lezení po skalách. Ve Španělsku jsou nádherné dlouhé pláže a jedna z nich se nachází i kousek od letoviska Torremolinos, kde jsme byli ubytovaní. Miluji blbnutí ve vlnách a v moři jsem schopná strávit i hodiny na lehátku a nechat se unášet dál a dál. Určitě to všichni znáte, navíc ten krásný výhled, který jsem měla na pobřeží poseté palmami byl k nezaplacení!

Jeden den byl šílený vítr a byla vyvěšena červená vlajka. Nikdo se nekoupal a já jako plavec amatér bych tam v téhle situaci nevlezla, jedině, že by mě pak zachraňoval nějaký luxusní plavčík haha. Moře bylo krásné a strašně mi chybí. Ať už ve Španělsku nebo na Rhodosu. Obě dovolené utekly jako voda a čeká mě srpen v pařácích maximálně na nějakém koupališti:D V zaří se ale opět vracím na Rhodos, takže žádné zbytečné zoufání!

Kde jste si užívali nebo užíváte dovolenou vy? Dejte mi vedět do komentářů a zajímalo by mě i to, jestli se mezi vámi najde někdo, kdo sebral odvahu jet např. do Turecka za okolností, které se teď ve světě dějí. Já bych tam totiž nejela ani zadarmo, ale to je každého věc a individuální přístup k tomu celému:) Zatím se mějte krásně, užívejte prázdnin a budu se těšit u dalšího článku.

Caminito del rey neboli chodník smrti

24. července 2016 v 18:01 | S-hejvi |  diary
Zdravím vás u nového článku po delší době. Chtěla bych se omluvit za neaktivitu. Vím, že jsem slibovala plno článků přímo ze Španělska a představovala jsem si to časově trochu jinak, ale opravdu jsem neměla čas na to, abych se vám mohla pravidelně ozvat. Měli jsme nabitý program a mimo to jsem nechtěla večery strávené u koktejlů s rodinou nebo chvilky na pláži vyměnit za notebook. Pár dní po příjezdu jsme jako každý rok jeli na chatu do Krkonoš a vrátili jsme se teprve dnes odpoledne. Nevymlouvám se na čas, protože teď opravdu nebyl víc, než kdy jindy. Blog mi už hrozně chyběl a přichystala jsem na rychlo i nový design. Nevím proč, ale ten minulý co tu byl kratičkou chvilku se mi přestal líbit. Teď jsem spokojená mnohem více:) Dejte mi vědět, jak na vás působí:)

Abych navázala na to, jaké krásy Španělska jsme měli možnost během našeho pobytu poznat, tento článek v rubrice Travel nesmí chybět. To co jsme viděli totiž bralo dech a doslova. Náš první výlet byl na nejnebezpečnější stezku na světě zvanou Caminito del rey přezdívanou také chodník smrti. Dříve zde zahynulo několik lidí a po její rekonstrukci, kdy člověk prochází 3 kilometry dlouhou trasu po skalách ve výšce až 100 metrů, si připadá jak v jiném světě. Dostali jsme na hlavy ochrané helmy, jelikož z vrchu často padají kameny a pro mě tahle trasa místy byla až nepříjemná. Nemám moc ráda výšky a když jsme procházeli přes most, který se díky větru hýbal, měla jsem pořádné závratě:D Zážitek to byl ale k nezaplacení, bylo to nádherné a připadala jsem si jak Indiana Jones:D

Jediné mínus bylo to šílené vedro, ale co očekávat v červenci od slunného Španělska, že? Tohle pro mě a mé oči byly další momenty, které nezapomenu a i když věřím, že z fotek to vypadá překrásně - na vlastní oči je to 1000x ohromující! Už teď dávám dohromady další fotky, abych mohla brzy přidat další článek. Musím vše dohnat a také dnes oběhnout vaše blogy, už se těším, jaké zážitky máte vy a co je u vás nového! Zatím se mějte krásně!

Přílet do Španělska

2. července 2016 v 14:05 | S-hejvi |  diary
Hezké sobotní odpoledne vám přeji, jak užíváte první dny prázdnin? Já červenec přivítala ve slunném Španělsku, kde momentálně relaxuji a píšu pro vás článek v klimatizovaném pokoji, protože přes poledne se venku téměř nedá vydržet. Miluji léto, sluníčko a teplo, ale pokud vylezu z bazénu a za minutu jsem suchá a opět rozpálená, to už je na mě příliš:D Let byl celkem klidný až na pár turbulencí a hodinové zpoždění, které mi ale extra nevadilo, protože jsem dospávala celou noc strávenou v autě cestou na letiště. A kde že to vůbec jsem?

Konkrétně se nacházíme v letovisku Málaga na jihu Španělska. Z ubytování a všeho kolem jsem nadšená, je to tu kouzelné a už se těším, až vám ukážu fotky z výletů a míst, které jsme navštívili. Už zítra nás čeká první větší výlet na vyhlídku Caminito del ray, kde to bude pastva pro oči - aspoň podle fotek, které jsem viděla na internetu:P Máme půjčené auto na 5 dní, takže toho určitě využijeme a procestujeme co se dá.

Co se týče hotelu, není nic co bych vytkla. Je tu velmi ochotný a milý personál, se kterým jsem si po dlouhé době procvičila trochu španělštiny, ale řeknu vám, že to byl skoro kámen úrazu:D Rozuměli mi, ale mnohem jistější jsem si v angličtině a u té také zůstanu. Máme polopenzi, snídaně i večeře jsou vynikající! Pokud bude možnost, určitě vám nějaké dobroty vyfotím a přidám sem a na Instagram. Je tu i posilovna, tak snad se párkrát k nějakému cvičení dokopu, včera to byl aspoň aerobic v bazénu:D

To je k úvodnímu článku z mé dovolené vše a brzy se můžete těšit na další! Mějte se krásně!