Throwback 4: Mallorské dobroty a večerní procházky

2. října 2015 v 7:40 | S-hejvi |  diary
Dobré ráno, před chvilkou jsem se probudila a řekla jsem si, že vám napíšu další článek a zároveň takový poslední ze série toho, co se týká dovolené na Mallorce, na které jsem byla na přelomu června a července. Když se podíváte, kolik takových článků o mých zážitcích bylo, určitě hned pochopíte, proč se to nedalo shrnout do jednoho článku a záměrně jsem to takhle tématicky rozdělila. Dnes to bude o tom, co všichni milujeme - jídlo a pití haha. Jak už napovídá název článku, na dovče to vždy dopadá tak, že se přejídáme různými dobrotami a ochutnáváme kuchyni dané země. V první části článku vám napíšu něco o tom, jak jsme si užívali klidné i rušné večery a v druhé vám budu dělat hrozné chutě:D Začnu asi tím, že snad ani nebyl večer, kdybysme seděli na pokoji a nic nedělali. Co si tak vzpomínám, vždy jsme vyrazili do ulic, kde už se to v 8 hodin večer začalo plnit turisty a samozřejmě obchodíky, kde jejich stánky a obchody byly v plném proudu. Před restauracemi a bary už na vás všichni mávali a zvali vás, ať si jdete dát něco dobrého:) Na to jsem se hrozně těšila a když jsme si konečně sedli na koktejl, dala jsem si svojí oblíbenou Piňa Coladu - jak jinak. Bylo tam na výběr nespočet různých koktejlů, o kterých jsem doposud ani neslyšela (u nás v Hradci narazíte jen na ty nejznámější jako je právě Piňa Colada, Mojito, Sex on the beach a to je pomalu všechno:D). Tady to byla pestrá nabídka a druhý den jsem musela ochutnat něco dalšího. Takovým dalším typickým drinkem, který nikdy nevynecháme, když navštívíme Mallorcu je slavná Sangria. Džbánek s vínem, cukrem, koňakem a nakrájeným ovocem mě dělal šťastnou po celý večer haha. Kdo jste Sangriu ještě nikdy neochutnali, rozhodně to změňte, protože to je něco výborného!

Další věc, kterou bych mohla jíst pořád dokola (a zaplať pán Bůh, že u nás v Hradci se tohle neprodává, protože bych nejedla nic jiného a za chvíli bych byla jak vyžrané prase:D) je známý mražený jogurt neboli Frozen Yogurt. Z dovolených to určitě znáte, nevím, jestli se to prodává někde i u nás, ale zatím jsem na něj nenarazila. Cpala jsem se tím i v Řecku a vyzkoušela jsem různé varianty. S karamelem, mangem a jahodami to byla asi ta nejlepší, mňam! Fotku jste určitě zaznamenali na Instagramu, pokud mě sledujete:)

Za tenhle článek mě neukamenujte, protože pokud si ho přečtete, nejspíš budete mít chuť na jídlo:D Teď přijde ta druhá část, kde vám ukážu, jak vypadaly moje snídaně a večeře. Měli jsme zaplacenou polopenzi a musím říct, že tohle nám bohatě stačilo. Mít all-inclusive, tak toho pořádně ani nevyužijeme, protože to jak jsme se vždycky nacpali na snídani, nám opravdu vydrželo až do večeře a někdy jsem ještě ani neměla hlad:D Neumím si představit, jak bych do sebe soukala jestě oběd. Každopádně jídlo bylo vynikající! Snídani jsem vždy měla sladkou i slanou, protože mě jedno samozřejmě nestačí a opravdu jsem nevěděla, co dřív si na talíř dát. Různé koláčky, koblížky, palačinky s výběrem karamelových nebo čokoládových polev, croissanty, sušenky, pečivo, sýry, šunky, velký výběr ovoce, do toho bezkonkurenční chlazený jogurt s různými posypkami a já vážně nevím, co všechno ještě:D Na fotkách to ale přesně uvidíte:) Večeře byla snad ještě lepší, protože na výběr byla i typická španělská kuchyně a velký výběr masíčka a stejků:P Ty jsem ale moc nefotila, na fotkách uvidíte spíše jen snídaně a dezerty, které jsem si dávala po véče:) Kdo tohle zná, dá mi za pravdu, že jídlo v hotelech je někdy "peklo", ale jednou za čas si můžeme dovolit takový hřešící týden haha. Snad se vám článek líbil a příště už čekejte nějaký úplně jiný. Co se týká Mallorcy, je tohle úplně všechno a kdybyste měli dotazy, můžete se ptát na ASKu:) Na závěr bych řekla, že jsem si to maximálně užila, stejně jako každou předešlou dovču na tomto nádherném ostrově a už se těším, až se tam někdy opět vrátím - už je to pro mě prakticky druhý domov:) Mějte se krásně!

3 lidé ohodnotili tento článek.