Rhodos hattrick (nejlepší dovolená z nejlepších)

3. října 2015 v 20:53 | S-hejvi |  diary
Dobrý večer všem! Protože jste mě mile překvapili velkým množstvím krásných komentářů u minulého článku a taky jsem nadšená z návštěvnosti, řekla jsem si, že dnes je opět čas na to napsat další článek:) Stále mám co dohánět a i když už jsem s aktualizacemi o Mallorce skončila, stále to nebyla jediná dovolená, kterou jsem letos absolvovala. Jak už všichni víte z blogu, celý rok jsem básnila o tom, jak se opět vrátíme na náš milovaný Rhodos. Ten čas přišel 25. srpna, kdy jsme z Prahy po 11. měsících nastoupily do letadla a nemohly jsme věřit, jak to rychle uteklo a že naše řecké přátele znovu uvidíme. Ta natěšenost se nedá popsat, byly jsme dojaté. Jelikož jsme si hotel a letenky zařizovaly jako minulý rok zvlášť, neměli jsme zajištěný odvoz do hotelu, protože to mají jen cestovky. Dojel pro nás kamarád a do hotelu jsme dorazili kolem půlnoci, kdy už nás vítal John z recepce, na kterého jsme se strašně těšily! S přivítáním a obejmutím nám oznámil, že máme přichystaný superior room, s čímž jsme vůbec nepočítaly, ale manažer si nás evidentně oblíbil a tak to pro nás bylo milé překvapení:) Podle toho co zatím píšu to vypadá, že se vám chystám převyprávět celou dovolenou, ale na to opravdu nemám čas ani slova, jelikož by to byl článek tak dlouhý, že by stačil na napsání kratší knihy haha...

Vše zůstalo při starém, nic se nezměnilo a v to jsme s Niky i doufaly:) Všichni si nás pamatovaly a vřele přivítali a my jsme se už potřetí cítily jako doma:) Náš první výlet byl do slavného Lindosu, kde jsme se loni projely na oslících a letos jsme si užívaly klidu na krásné pláži s vyhlídkou na typické řecké baráčky a historickou akropoli. Protože jsme poprvé jely v sezóně, byly jsme připravené, že tam bude opravdu vedro a taky že ano. Bez vody se nedalo chvíli vydržet a když už jsem s nadšením běžela do moře, že se ochladím, ani to se nepovedlo. Bylo totiž teplé jak kafe - doslova:)

Milým gestem, když jsme se ráno probudily (většinou s kocovinou:D) a dorazily po snídani opět na pokoj bylo, že nám ty nejmilejší uklízečky, které si s námi každý den povídaly přichystaly vždy krásné překvapení. Bylo v podobě labutí a srdíček vytvořených z ručníků ozdobené červenými květy, které se nesměly trhat, ale jim to bylo evidentně jedno:D Jedna pokojská v den našeho odjezdu dokonce brečela, že už se neuvidíme, což mě samozřejmě jako největší citlivku taky dohnalo k slazám a to je přesně ta věc, kterou nesnáším - loučení.

Taky vám ukážu, jak vypadala naše mini lednička v den příjezdu. Úplně plná a narvaná hlavně Red bully, které nám donesl kamarád, protože věděl, že je budeme potřebovat haha + čokoládky, kdyby nás honila mlsná:) Já s Niky jsme to doplnily flaškou melounové vodky, oblíbeného Malibu a Martini. Musím zmínit to, že celý den jsme měly k dispozici bar, kde se podávaly míchané koktejly, víno, pivo a i tvrdší panáky všeho možného. I přes tohle všechno naše lednice již třetí den trpěla samotou haha.

Náš druhý výlet byl celodenní a to do hlavního stejnojmenného města Rhodos. To jsme navštívily úplně poprvé a musím říct, že je to tam nádherné a příští rok si to určitě zopakujeme, jelikož jsme zdaleka nestihly projít všechno, co jsme chtěly a měly v plánu. Nakupovaly jsme tam hlavně suvenýry, přivezla jsem domů bráchovi brýle, taťkovi na ochutnání typický řecký aperitiv Ouzo a olivy, které miluje a mamce něco sladkého na zub s roztomilým hrníčkem s oslíky:) Až na úmornou cestu autobusem to byl skvělý zážitek!

A teď je tady ta část, která nejvíce vystihuje, jak vypadá dovolená se mnou a s Nikolkou. Párty, párty, párty! V našem případě jedině do rána a v tom lepší, když jsme schopné dorazit do hotelu ještě před snídaní a stihnout jí, což bylo pro nás kolikrát nadlidským výkonem haha. Vesnička Lardos vzdálená cca 2 km od našeho hotelu v noci opravdu žije a už se těšíme, až navštívíme ten nejlepší bar na světě - Yamas (v překladu na zdraví). Zde jsem ochutnala tu nejlepší Piňa Coladu, jakou jsem kdy měla a to nepřeháním. Každý večer byl v plném proudu a já jsem si je maximálně užívala!

Dnes je to měsíc, co jsme se vrátily zpátky domů. Jak už jsem psala, vždycky mi je lépe, když odlétám tam, než když se vracím zpět a tohle se netýká mé rodiny nebo lidí, protože svoji rodinu miluju nade vše a pokud tohle co jsem napsala, nekdo pochopí jinak, tam to radši předem zdůrazňuji. Jde spíš o prostředí a zemi, kde bydlím. Nikdy nepřestanu opakovat, že Českou republiku nesnáším a moje srdíčko mě táhne do zemí, které jsou na jihu. Ať už Španělsko nebo Řecku, přístup, chování lidí a jejich způsob života je úplně někde jinde a já bych si takhle jednou přála žít. Jak poprvé, podruhé, tak teď i potřetí jsem si Rhodos maximálně užívala s lidmi, kterých si moc vážím a neumím vyjádřit, jak moc mi všichni přirostly k srdci. Bohužel nebo bohudík? Dostaly jsme se do fáze, kdy už je pro nás prakticky nemožné se s nim rozloučit a v červnu se vracíme. Už po čtvrté a kdo to vidí jako nesmysl a je pro někoho z vás zbytečné utrácet za dovolenou a za stejný hotel, kde jste již byly 3x, tak jste asi nikdy nebyly v situaci, ve které jsem já. Jestli si říkáte, zda by pro mě nebylo lepší si koupit nějaké jiné, třeba materiální věci. Ať už oblečení, elektroniku apod., když už jsem Rhodos navštívila tolikrát tak vám vždy odpovím stejně. Dejte mi nový Mercedes nebo 10 pravých kabelek Gucci a já je co nejdříve prodám, abych se kdykoliv mohla vrátit zpátky. Žádná materiální věc na světě pro mě není tak důležitá, jako strávit dva týdny s tak srdečnými lidmi, které jsem tam poznala. Jsou pro mě druhou rodinou, druhým domovem a místem, kde se cítím vítaná a dokud to tak bude, nebudu mít potřebu jet do Itálie, Thajska, Dubaje nebo Turecka, protože na Rhodosu jsem poznala, že i přátelství, které je vzdálené 3 000 kilometrů je možné udržet a jak se zpívá v písničce, ze které jsme s řeckou partou udělali naší společnou - no more counting dollars, will be counting stars (už nebudeme počítat dolary, ale budeme počítat hvězdy, a to jsou pro nás právě oni) :))

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Lenuš Lenuš | Web | 3. října 2015 v 21:17 | Reagovat

Jůů, to je fakt krásně od srdíčka napsané :33

2 kelly145 kelly145 | Web | 4. října 2015 v 8:32 | Reagovat

Tak to vyzerá super!

3 Míša Míša | 4. října 2015 v 11:09 | Reagovat

Chtěla jsem ti poděkovat za typ na výlet na Mallorce :-) Půjčili jsme si s přítelem auto a jeli na ten Formentor :-) Sice jsem měla trochu strach z té silnice, ale stálo to za to :-) Ani nemůžu slovy popsat jak nááádherné to bylo :-* Pak jsme si udělali ještě výlet na ''karibské pobřeží'' a taky to bylo nádherné :-)

A jaký Rhodos oproti Mallorce? Příští rok bych chtěla do Paříže, ale ten další zase někam k moři a nevím zatím kam :(

4 Michaela Michaela | Web | 4. října 2015 v 12:10 | Reagovat

Jeeežiš, ty jsi ale cestovatel. Závidím ti dovči, já byla v létě maximálně u babičky na dva dny.. :) Je skvělé, jak vás tam mají rádi. A můžu ti s jistotou říct, že mně by slza ukápla taky. Teda vlastně ne slza, ale slzy. Plakala bych při odjezdu moc! Já jsem hrozná cíťa. Dokonce se mi i teď stýská po baru (hlavně teda po provozním), a to jsem odtamtud utekla dobrovolně ! :D
Fotky nádherné !! :)

5 Veronika Horová Veronika Horová | 4. října 2015 v 14:42 | Reagovat

Pájo, nejdřív se ti musím omluvit, že jsem od tvého návratu neokomentovala žádný článek. Vždycky jsem si to ještě ten den přečetla, ale pak už se mi nechtělo do psaní komentáře a nebo jsem šla něco dělat do školy... Jsem moc ráda, že sis obě dvě dovolené užila a povedly se podle tvých představ. :) Mimochodem moc hezké fotky. Dodatečně ti ještě přeju, aby se ti na nové škole líbilo a dařilo.

6 denysap denysap | Web | 5. října 2015 v 12:32 | Reagovat

prostě pecka, bezkomentáře!! :)
užasny! :)

7 Christina Christina | Web | 5. října 2015 v 12:43 | Reagovat

To je krásný :)
Budu se opakovat, ale kdyby na to cestování byly peníze, tak jsem pořád někde a možná bych tam i zůstala :)
Krásné fotky a krásně jsi to napsala.

8 Nelly Cadlenson Nelly Cadlenson | Web | 5. října 2015 v 20:18 | Reagovat

to je krásný :) jde vidět, že sis dovolenou užila ! :)

9 Melissa Melissa | Web | 6. října 2015 v 13:16 | Reagovat

Teda holky,vy jste ale pařmenky:)!Užily jste si moře,slunce,výlety i zábavu a to je fajn:)Chápu tě,že se ráda vracíš do Řecka,taky mám pár míst,kam se vždycky ráda vracím zpátky.U mně je to především Itálie a USA.

10 Andey Andey | Web | 6. října 2015 v 20:25 | Reagovat

Skvělé fotky :)
Je skvělé si za peníze kupovat zážitky a ne materiální věci. :) Je dobře, že si tam s těmi lidmi rozumíš a užíváš si tam. :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.