Throwback 3: Formentor

29. září 2015 v 18:45 | S-hejvi |  diary
Hezký večer, mám tu pro vás hned další článek a řekněte mi někdo, že se nesnažím haha. Dělám si samozřejmě srandu, nemůžu od vás čekat chválu, jak jsem aktivní, když je to teprve pár dní, co jsem se vrátila. Každopádně mě to opět chytlo a zatím stíhám jak školu, práci, kamarády a do toho i blog. To je pro mě ideální kombinace, budu jenom doufat, že mi to vydrží co nejdéle:) Dnes se opět vrátím k jedomu z cílů, které jsme navštívili na Mallorce. Je to opět horská oblast a další z velmi vyhledávaných turistických oblastí. Poloostrov Formentor leží na severovýchodě ostrova v pohoří Serra de Tramuntana a kdybych tohle místo měla popsat pár slovy, tak je to jednoduše úchvatná krajina strmých útesů nad krásným mořem. Klikatí se zde úzké silničky, které jsou přímo typické na tomto ostrově a opravdu jsem chvilkami měla strach v autě, protože do žádné zatáčky pomalu nebylo vidět a obdivuji taťku, že na tohle měl nervy. On je sice zkušený řidič, ale v situaci, kdy není vidět na půl metru se musí těžko řídit úplně každému.

K cíli jsme poté ale v pořádku došli a čekala nás úžasná vyhlídka, kterou je opět o 100% lepší zážitek vidět naživo, než jenom z fotek. Jedna slečna mi psala do komentářů, že se na Mallorcu chystají koncem září, takže pokud přemýšlíte, kam vyrazit na výlet, tohle místo rozhodně doporučuji:) Jedna z dalších atrakcí, kam turisté nejvíce míří je slavný maják, který na fotkách bohužel nemám, ale na co určitě nezapomenu je, že se mezi vámi u takové stavby v takové nadmořské výšce úplně v klidu prochází kozy a loudí po vás, co jim asi tak dáte k jídlu haha. Jak se tak dívám na fotky a vzpomínám, jak tam bylo krásně a já si jen užívala sluníčka a čerstvého vzduchu, stýská se mi úplně po všem. Důvod, proč také píšu tyhle články o cílech, kam jsme se vydali je také to, že se tu našlo plno rýpalů, kteří mi samozřejmě anonymně psali, jak jsme líná rodina a že se stejně na dovolenou jezdíme jen válet k vodě. Naopak jsem byla vychovaná tak, že pouhé válení u moře by mi zdaleka nestačilo a unudila bych se k smrti:) Tady aspoň vidíte, kolik krásných míst jsme navštívili a i v tom největším horku jsme šlapali do kopců v horách. Ti z vás, kteří také jezdí na dovču poznávat krásy dané země mi určitě dají za pravdu, že mnohdy příroda, hory nebo i památky jsou daleko hezčí a záživnější, než jen čistá voda a písek:)

Snad se vám článek aspoň trochu líbil a já se teď chystám udělat něco do školy, vykoupu se, dám si večeři a během toho se klidně můžete ptát na ASKu:) Těším se na otázky, sledujte blog i Instagram a přeji vám hezký večer i zbytek týdne:)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Christina Christina | Web | 29. září 2015 v 18:58 | Reagovat

Achjo, když se dívám na takové fotky, tak bych se chtěla tak někam moc podívat. Nejraději mám Itálii, ale tam jsem byla naposledy před 5 leti a od té doby nic :) tak snad někdy :)
Upřímně ti to moc závidím. Podle fotek tam muselo být krásně <3

2 Christina Christina | Web | 29. září 2015 v 19:31 | Reagovat

Určitě jí vyzkoušej. Já jí mám od července a pořád tam něco mám, i když jí používám každý den :) ale v zásobě mám ještě tu modrou a ta je přímo pro mastnou pleť, takže pro mě absolutně ideální.
Mě se Kylie líbí moc celkově, je to krásná ženská, i když bych neřekla, že je mladší než já :D

3 Andey Andey | Web | 29. září 2015 v 21:07 | Reagovat

Moc pěkné fotky :) Na živo to muselo být ještě lepší.
My když jsme u moře, tak taky neležíme jenom na pláži, to nás ani nebaví. Děláme výlety a každý večer po večeři chodíme na procházky a objevujeme to město. :)

4 kelly145 kelly145 | Web | 30. září 2015 v 9:29 | Reagovat

To sú krásne fotky

5 Lenuš Lenuš | Web | 30. září 2015 v 9:29 | Reagovat

Moc krásné fotky :)
řídit, když nic není vidět je dost nahovno -.-" jednou jsem jela v neuvěřitelném slejváku s kroupama, místo silnice byla řeka a přes to množství vody, které padalo jsem viděla asi jenom tak sekundu po tom, co přejel stěrač, samozřejmě to nestíhal..:D

6 L. L. | Web | 30. září 2015 v 17:12 | Reagovat

dokonalé :-)))

7 monykaearwig monykaearwig | Web | 30. září 2015 v 19:44 | Reagovat

Pecka fotky! Na Mallorce jsem nikdy nebyla, ale doufam ze se tam jednou podivam <3

8 Rezzy Rezzy | Web | 1. října 2015 v 9:55 | Reagovat

Týjo, spadla mi čelist, je to nádhera! A naživo to teda musí být kouzelné :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.