Throwback 2: Palma de Mallorca

23. září 2015 v 10:10 | S-hejvi |  diary
Hezkou středu vám přeji a mám tu pro vás další článek. Sice se vrátím o několik měsíců zpátky, ale myslím si, že v takovém počasí jako máme teď fotky z dovolené plné sluníčka snad nikoho neurazí. Já sama si při jejich prohlížení vzpomenu na tu pohodu a relax, jaký jsem měla a aspoň trochu mi to zlepší náladu:) Zdaleka jsem vám nestihla ukázat všechny fotky, které jsem chtěla a slibovala jsem, že se pokusím napsat články tak, abyste se v nich něco málo o Mallorce dozvěděli. Pokud vás to nezajímá, číst nemusíte, ale ke mě na blog tohle prostě patří:)

Jak už jsem se zmiňovala dříve, jezdili jsme s rodinou na spousty výletů a jedním z nich byla samozřejmě i návštěva hlavního města Mallorcy a tím je Palma de Mallorca (někdy jen Palma). Jelikož tenhle ostrov už dobře známe, protože tam jezdíme od mých 10 let, tak si při vyslovení určitých názvů míst a měst vybavím vždy něco. V případě hlavního města to jsou tři věci: přístav, katedrála a samozřejmě palmy haha. Z fotek možná poznáte proč. Stejnojmenný přístav se nachází na jihu ostrova v tzv. Zátoce palem. V tomto městě žije cca 50% všech obyvatel ostrova, což je přibližně 400 000 a dost na to, jak je Palma malé město a naopak Mallorca celkem velký ostrov. Jednu z věcí, na které se vždy ráda chodím dívat, když tam jsme jsou ty obrovské dopravní lodě. Větší jsem nikde jinde neviděla a vidět ty kolosy na vlastní oči jen pár metrů od vás je vážně dělo:D Letadla mi nevadí, ale pro delší cestování na takové "loďce" bych měla opravdu velký respekt...

Místo, na které jsme se ale podívali detailně úplně poprvé byla dominanta historické části města a to katedrála Panny Marie. Vždy jsme projíželi pouze autem kolem ní, ale letos jsem se prostě musela podívat blíž. Jelikož Mallorca patří ke Španělsku, už dávno jsem téhle památce dala přezdívku a myslím, že se jí tak doopravdy i říká - Sagrada familia menší verze, neboli její malá dcera haha. Je to tam krásné, jediné co mě štvalo byly davy lidí, ale s tím jsem musela dopředu počítat, na tuhle nádheru se tam jezdil dívat úplně každý! Z fotek to nikdy není takové, jako naživo a všem bych přála tohle vidět. Rozhodně to berte jako tip na výlet, pokud se někdy chystáte navštívit Mallorcu:)

Nebojte se, nebudu vás teď spamovat jen články, ve kterých jsou zážitky a fotky staré několik měsíců, v dalším se určitě dozvíte něco aktuálního, protože je plno věcí, co vám chci říct. Chtěla jsem ale něčím začít a jelikož takových článků bude ještě víc a pokusím se shrnout celé prázdniny, tak moje vypravování o tom, co bylo je nevyhnutelné:D Určitě to ale nebude jen z prázdnin, můj blog žije a bude žít hlavně přítomností!:) Mějte se krásně!

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Lucy0077 (lucy0077blog.cz) Lucy0077 (lucy0077blog.cz) | Web | 23. září 2015 v 11:13 | Reagovat

Ahoj tam jsem byla taky ale jen na výletě . :) je to tam nádherné :) škoda že jsem tam nemohla být dýl jen těch pár hodin . Ty palmy kolem toho přístavu a ta katedrála byli užasný .

2 Adell Kott Adell Kott | Web | 23. září 2015 v 18:55 | Reagovat

wow ta loď!:) taky jsou pro mě letadla ok ale s lodí jsem zkušenost neměla. fajn že si zpět, snadse bude dařit)

3 Lenuš Lenuš | Web | 23. září 2015 v 20:48 | Reagovat

To je fakt krásné město :)

4 Lena Lena | Web | 23. září 2015 v 21:50 | Reagovat

Krásné fotky, je vidět, že sis dovolenou opravdu užila :)
Áááám, ta zmrzlina :3 :D

5 Míša Míša | 24. září 2015 v 19:17 | Reagovat

Krásné fotky :) Děkuji za tip na výlety. v sobotu odlétáme :) Myslíš, že tam bude hezké počasí?

6 Melissa Melissa | Web | 25. září 2015 v 0:37 | Reagovat

Pěkný článek a moc hezké fotky,na kterých ti to tak jako vždy sekne:)S tím černochem je parádní:)Jinak palmy a lodě miluju,takže nádhera:)!

7 Elis Elis | Web | 25. září 2015 v 2:28 | Reagovat

To jsou nádherné fotky, nemohu se vynadívat, to musela být úžasná dovolená...

8 glamour-vanessa glamour-vanessa | Web | 25. září 2015 v 4:14 | Reagovat

Moc krásné fotky, už se těším na další aktuální články. :)

9 Ddreamer Ddreamer | Web | 27. září 2015 v 15:25 | Reagovat

Děkuju :D. Přidávám se: hodně štěstí :D :D.
Na vlastní oči je to vždycky lepší :). Ale i na fotkách to vypadá krásně :). Fakt pěkný fotky :).

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.