[6.8.2015] - Nejlepší dovolená na Mallorce

6. srpna 2015 v 8:44 | S-hejvi |  diary
Krásné čtvrteční dopoledne všem! Asi se všichni divíte, proč jsem se tak dlouho neozvala a skoro to vypadá, že jsem se záměrně celý měsíc červenec vykašlala na blog a můj slib o tom, že přidám článek hned jak se vrátím byl tu a tam. Chci se vám moc omluvit, ale jakmile jsem se vrátila měla jsem menší problémy, které tu nechci řešit a týkalo se to i naší další společné dovolené s Niki na Rhodosu. Určitě jste zaznamenali, že v Řecku to teď není žádná hitparáda a jelikož my nejedeme od cestovky, musely jsme vyřešit pár věcí. Už je to ale v pořádku a můžeme se jenom těšit:) Další věc je, že jsem byla na týden v Krkonoších na chatě, kde jsem se na internet dostala pouze na mobilu a ještě k tomu mi to často vypadávalo, takže snad pochopíte, že jsem neměla moc náladu a vlastně ani čas přidávat. Tenhle článek bude totiž delší a plný fotek a nechtěla jsem, aby byl odfláknutý...Navíc jsem hodně lítala po venku a užívala si sluníčka, vody a kamarádů. Abych to neokecávala vrhnu se rovnou na to, jaká byla Mallorca a brzy se těšte na další články, které budou jak jsem slibovala o výletech a zajímavých místech, které jsme tam navštívili:)

Už podle názvu je myslím jasné, že to bylo prostě dokonalé! Začalo to cestou do Německa na Mnichovské letište, kam jsme vyjeli 25. června okolo páté odpoledne. Cesta utekla celkem rychle, což mě překvapilo, ale za to noc na letišti nebyla nic moc, jelikož jsme tam od 11 večer čekali do 6 do rána, než nám poletí letadlo haha. Z fotek ale můžete vidět, že jsem si tam v klidu chrupla a čas se mi tím o něco zkrátil. Nemohla jsem se dočkat, až opět nastoupím do letadla, protože jak už jsem říkala létání miluju! Na Mallorce jsme přistáli okolo 8 hodiny ranní a hurá do hotelu! Náš se jmenoval Platja Daurada a bylo to už po čtvrté, co jsme byli ubytovaní v místě zvaném Alcúdia, kde je nejdelší pláž Mallorcy. Já vám říkám, že tam to budu vždycky milovat a budu se tam pokaždé ráda vracet! Letos to sice bylo nejspíš opravdu naposled, rodiče chtějí příští rok zkusit navštívit přímo Španělsko, ale celá naše 4 členná rodina ví, že takový ráj to tam už nebude. Důvodem je i to, že letos jsme vyčerpali všechny možnosti, kam se jet podívat a jak už jsem zmiňovala, že naši nejsou ten typ, co by se celou dovolenou váleli jen u moře, tak nám nezbývá nic jiného, než se konečně podívat zase někam jinam. S Mallorcou jsme se tedy rozloučili, protože ji máme procestovanou křížem krážem, ale já se tam určitě ještě v budoucnu podívám, i kdyby to mělo být za několik let:) Všem tenhle ostrov doporučuji, protože to je něco nádherného!

Abych řekla pravdu, vůbec se mi nechtělo domů. Komu by se ale chtělo že? V hotelu byli úžasní lidé, všichni ochotní, milý, dokonce i s jedním plavčíkem jsem se seznámila haha. Běžný den u nás vypadal tak, že začal snídaní..Dámy a pánové - přesně toho jsem se obávala. Tolik jídla pohromadě vždy vidím jen na dovolené a musím říct, že se vůbec nedivím, že jsem něco přibrala. Ano, ale to se nedalo. Nevěděla jsem co dřív a popravdě jsem se pokaždé ráno najedla tak, že přes den jsem nesnědla už vůbec nic a na večeři jsem stále neměla ani hlad. Neskutečné přežírání, ale byla to dovolená, tak co:D Teď si o mě myslete, jaké jsem prase, ale určitě nejsem jediná, kdo nemůže odolat haha. Po snídani nás buď čekal celodenní výlet, o kterých se dozvíte jindy a nebo nádherná pláž s bazénem. Když na to myslím, hned bych se tam vrátila. Jinak musím říct, že za to dobu, co jsme byli 6x na Mallorce jsem tam nezažila takové vedro jako letos. Doslova se nedalo vydržet 5 minut ležet na sluníčku, i když jsem zrovna vylezla z vody, jelikož během pár vteřin jsem byla zase suchá:D Na druhou stranu jsem se aspoň opálila a opálení mi stále drží a snažím se ho dohánět aspoň na koupálku, kde jsem byla včera s bráchou, abych měla základ do Řecka. Zbývá pouhých 19 dní a už se budu válet na dalším místě, kde to tak moc miluju. V tomhle článku to bylo jen takové menší srhnutí, čekají vás další a užijte si fotky. Ještě jednou se omlouvám za neaktivitu, ale snad to budete chápat. Teď už budu opět jak na blogu, Facebooku, Instagramu, tak i na ASKu, kde se můžete ptát:) Mimochodem musím vám všem poděkovat za krásné komentáře v článku o hubnutí! Moc si toho vážím a jste pro mě opět motivací! Určitě se ptáte, kdy bude pokračování o jídelníčku a už brzy se dočkáte, článek už mám napsaný. Mějte se krásně a užívejte prázdnin!

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 veronika.horova veronika.horova | 6. srpna 2015 v 10:28 | Reagovat

Pájo, ani nevíš jak moc jsem ráda že jsi zase zpátky! Už jsem se bála, jestli je všechno v pořádku a něco se ti nestalo... Každopádně chápu že jsi musela řešit něco důležitějšího a tím pádem ti na blog nezbývalo tolik času jako by sis představovala.
Na Mallorce jsem sice byla jen jednou, ale můžu potvrdit že je vážně nádherná a moc ráda bych se tam podívala znovu. Mimochodem krásné fotky, moc ti to na nich sluší. :) Těším se na další článek, zatím užívej léta!

2 Erunis Erunis | Web | 6. srpna 2015 v 10:29 | Reagovat

Tak jsem ráda že už jsi zpět. :) Tvoje články mi chyběly. ;)

3 monykaearwig monykaearwig | Web | 6. srpna 2015 v 10:58 | Reagovat

Jezis Mallorcu ti tak strasne zavidim. A i to Reckooo! Ja uz 2 roky nebyla u more, takze bych jela kamkoliv :-D
Krasny fotky <3

4 Kačí Kačí | 6. srpna 2015 v 11:27 | Reagovat

Ahoj, začala jsem teď dělat na kase, mám to jako brigádu na léto.. A mám na tebe otázku. Jak dlouho ti trvalo než ti to pořádně šlo? Nebo ti to šlo už od začátku? Mám z toho celkem strach :(
Bohužel nemám ask a nejde mi ti poslat otázka :(

5 S-hejvi S-hejvi | Web | 6. srpna 2015 v 11:34 | Reagovat

[4]: Ahoj, byla to otázka 2-3 dnů, pak už jsem jela úplně v pohodě a už i nějaké kódy jsem znala :) Jde to rychle, hlavně se soustřeď a nenech se vynervovat lidmi ve frontě :D :)

6 L. L. | Web | 6. srpna 2015 v 12:04 | Reagovat

Jé :-) tak konečně jsem se dočkala :-D každý den jsem sem chodila a netrpělivě čekala, kdy napíšeš! ♥
fotky jsou přenádherné a moc Ti to sluší! Takové snídaně bych brala taky :-D a přežer by byl jasnej ! :-D

už se těším na další články, kde všude jste byli, Mallorca je opravdu nádherné místo, snad se tam někdy třeba taky podívám :3

7 Míša Míša | 6. srpna 2015 v 13:06 | Reagovat

Taky chceme jet na Mallorcu :) Kde jsou foceny poslední 3 fotky? Vypadá to nádherně :) Třeba by jsme se tam zajeli podívat :)

8 Natalie Dusk Natalie Dusk | Web | 6. srpna 2015 v 13:08 | Reagovat

Tak Mallorcu ti fakt závidím! :) Hrozně nádherné místo, tam kde jste byli, teda vypadá to tak. :)

9 xoxo-gossipgirl xoxo-gossipgirl | Web | 6. srpna 2015 v 15:09 | Reagovat

Ani se nedivím, že se ti nechtělo domů, už z fotek to vypadá úžasně!! A jen si užívej prázdniny :)

10 Elly Elly | Web | 6. srpna 2015 v 16:44 | Reagovat

Pěkné fotky a článek! :) Už jsem se těšila. :)

11 Kája Kája | Web | 7. srpna 2015 v 13:30 | Reagovat

Moc nemusím moře ani sluníčko, takže Ti to vlastně ani nezávidím a je mi to jedno. :D Ale článek i fotky jsou moc krásné! Mallorca je zajisté krásné místo. :) Mamka tam před lety byla a dodnes o ní básní a říká, že už tenkrát to tam bylo moc pěkné.

12 *Vanessa *Vanessa | Web | 7. srpna 2015 v 16:29 | Reagovat

jsou to boží fotografie :) opravdu sis to moc krásně užila :)

13 Melissa Melissa | Web | 8. srpna 2015 v 16:39 | Reagovat

Krásné fotky a krásná opálená Shejvi:)Je vidět, že sis to moc hezky užila:) Jsem ale ráda, že jsi zase zpět;)

14 Werangummi Werangummi | Web | 12. srpna 2015 v 11:02 | Reagovat

Neomlouvej se, hlavní je, že sis dovolenou užila:) Muselo to tam být opravdu nádherné, na Mallorcu bych se v budoucnu taky chtěla podívat:) Skvělé fotky, moc ti to na nich sluší, jsi krásně opálená:) nedivím se ti, že se ti nechtělo domů, já se minulý týden vrátila z Turecka a taky bych tam ještě zůstala:D:)

15 Lucy0077 (lucy0077blog.cz) - Fashion blog Lucy0077 (lucy0077blog.cz) - Fashion blog | Web | 25. srpna 2015 v 22:35 | Reagovat

Ahoj tak na Mallorce je to boží no taky jsem si to tam letos užila hned bych se tam vrátila ale tam kde jsi byla ty jsme nebyli :) jinak boží fotky .

16 NaTyy NaTyy | Web | 29. srpna 2015 v 11:58 | Reagovat

krásné fotky :)

17 Nelly Cadlenson Nelly Cadlenson | Web | 8. září 2015 v 19:56 | Reagovat

Tady se někdo moc měl. :3

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.