[14.6.2015] - Výlet na kole a výhra v soutěži

14. června 2015 v 9:33 | S-hejvi |  diary
Dobré ránko! Dnes je to poprvé za posledních pár měsíců, co jsem se probudila okolo devété a to je co říct haha. Většinou vstávám už v 6 hodin a jsem čilá s energií na rozdávání, ale na dnešním vyspání do růžova má nejspíš zásluhu včerejší výlet. Ráno jsem byla do 11 v práci a po obědě jsme si vyjeli na kole. Sice bylo vedro na umření, ale stálo to za to a přesně na tohle jsem se těšila, protože jízda na kole je sport, který mě vážně baví a že jich není moc haha. Každopádně jsme si celkem dali do těla, ale ono jedině dobře. Z pokračování článku hned pochopíte proč:D Jediná chybička na včerejším dni byla, že když jsme dorazili k občerstvení rodiče si dali vychlazené pivo, což pro mě bylo peklo. Já teď alkohol nesmím, dala jsem si jenom vodu, ale měla jsem na to takovou chuť, že si to ani neumíte představit:D V tomhle jsem ale zásadová a dokážu si říct ne, je to jedna z věcí, ze které mám pak dobrý pocit:) Že se bratr cpal párkem v rohlíku, kde si dal nejen kečup, ale i hořčici mě zas tak nevadilo, protože v tom ukrutném horku bych to do sebe ani nedostala. On je ale schopný sníst úplně všechno a nikdy mu po ničem nebude zle. Popravdě bych si ale přála mít jeho spalování, jelikož může jíst od rána do večera, ať už sladké nebo nezdravé věci a nepřibere ani deko. Je to sice aktivní sportovec a najdete u něj jenom svaly, ale kdybyste viděli, jakým zůsobem se stravuje, tak byste kroutili hlavou haha. Hold někdo to má tak, druhý onak:)

Nafotila jsem i pár fotek, ať to to není prázdné a chci se omluvit, že jsem nepřidala článek včera podle plánu. Přijeli jsme kolem páté a jen jsem se otočila doma a vyrazila zase ven za Nikolkou. Sice jsme se tak tak vyhly slejváku, protože byla pěkná bouřka, ale do naší oblíbené Atlanty jsme to stihly a daly jsme si vynikající salát s kuřecím masem k večeři:) Ani nevím, v kolik jsem se pak vrátila, ale na článek už jsem neměla ani pomyšlení. Jen jsem projela Instagram a šla jsem si lehnout. Dnes mám volno a protože počasí pořád není nic moc, mám v plánu trochu poklidit a možná zajedu do Futura nakoupit prvních pár věcí na dovolenou. Za 12 dní už se totiž budu válet někde na pláži na Mallorce a zatím nemám ani opalovací krém apod. Jediné co jsem si včera koupila jsou nové žabky, které ale uvidíte v příštím NEW IN:) Tak snad něco pořídím, tentokrát to bude hlavně kosmetika...

Další bod, který chci napsat je, že ve čtvrtek jsme s Nikčou vyhrály večeři s finalisty soutěže Muž roku 2015. No řeknu vám, že tohle bude asi zajímavé, protože absolutně netuším, do čeho jsem se to nechala ukecat:D Ano, byl to nápad Niki a jelikož v tu dobu, kdy měla být zveřejněna první soutěží otázka jela z práce, nechala ten úkol na mě a povedlo se. Odpověděla jsem jako první a tím jsem pro nás získala tuhle ptákovinu haha. Když se do něčeho pustíme my dvě, tak to je vážně hitparáda, ale sranda musí být, my jsme prostě takové:D Jdeme do všeho a to je naše heslo. Pak vám určitě napíšu, jaké to bylo, bude se to konat 18. června. Kdyby vás to zajímalo víc a chtěli vidět i fotky finalistů, můžete se podívat tady:D

No a teď k tomu, proč jsem vlastně psala, že je dobré to naše včerejší vyježdění. Z toho důvodu, že začala sezóna jahod se to u nás doma proměnilo v království dobrot a sladkých dezertů haha. Jak už víte, miluju nepečený jahodový dort s piškoty a aby toho nebylo málo, mamča dělala i různé buchty a koláče. Samozřejmě to jsem si odepřít nemohla, od každého jsem ochutnala, ale na druhou stranu jsem to vždy poctivě vycvičila haha. Jsou věci, kterým neodolám a i když dokážu omezit čokoládu či sušenky, tohle rozhodně ne, je to moje slabost:D Určitě chápete a moc dobře znáte moji situaci. Jen mi napište, co máte rádi vy, jestli to je také tenhle typ sladkostí nebo spíš ujždíte právě na čokoládě?:D Pro dnešek to je všechno, budu se těšit u dalšího článku a ptejte se na ASKu:) Dnes na to budu mít čas, tak ať se nenudím, protože jak už jsem psala, nějaké extra plány nemám...Hezkou neděli!:)

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 lee-chan lee-chan | Web | 14. června 2015 v 9:53 | Reagovat

S těma dobrotama z ovoce to máme docela stejně :) čokoládu si taky klidně odepřu, ale odmítnout ten dort s piškotama, to se nedá :D

2 Olja:) Olja:) | Web | 14. června 2015 v 11:06 | Reagovat

Tak to může být dobrá sranda taková večeře :D to si to užijte a pak určitě napiš jaké to bylo :3

3 romi romi | Web | 14. června 2015 v 11:53 | Reagovat

Pekne fotky slusi ;)

4 Julia Julia | Web | 14. června 2015 v 12:19 | Reagovat

Vážně jsem pak zvědavá na ten článek o večeři s finalisty, to bude asi zajímavé :) Já bych do toho nešla - nevěděla bych, jak se chovat a tak celkově..

5 Ronnie Sparks Ronnie Sparks | E-mail | Web | 14. června 2015 v 13:51 | Reagovat

Výlety mám rada, ale raději pěší :-D mnam jahudky, budu dělat podobnou buchtu jako na obrázku :) jinak pěkně fotky

6 Em Em | Web | 14. června 2015 v 15:00 | Reagovat

Jé, to se máš, že jsi vyhrála, akorát já bych měla docela strach, že něco pokazím atd. :D

7 Hrašulee Hrašulee | Web | 14. června 2015 v 15:07 | Reagovat

Moc ti zo sluší :)
Jinak díky, já vím, že to není povinnost, ale pořád je to určitý závazek vůči čtenářům, když už chtějí ztratit pár minut života tím, že na ten blog kouknou :D No ještě 14 dní, pak budu mít zase čas :)

8 Lena Lena | 14. června 2015 v 17:37 | Reagovat

Pájo, já proste jen čučím a čučím jak ti moc sluší :) opravdu jde vidět, že jsi moc zhubla. Jako předtím ti to taky moc slušelo, to je pravda, ale ted jses proste kočka :)

Já mám vždycky své období, kdy cvičím a snažím se ze sebou něco dělat. Problémy s postavou nemám, ale znáš to, každá chce aspon zpevnovat :) ted me ale cekaji v pátek státnice a asi měsíc nemám na práci nic jiného nez uceni :D takze se tesim az to budu mit za sebou a vrhnu se na nejake cviceni a poradnou zdravou stravu :)

9 Míša Míša | 14. června 2015 v 19:48 | Reagovat

Nejde mi napsat na ASK :( Asi proto, že nemám účet. Chtěla jsem se zeptat, kdy přidáš článek o cvičení a o tom jak si udržuješ postavu :)

10 S-hejvi S-hejvi | Web | 14. června 2015 v 19:58 | Reagovat

[9]: Tak to je divné, mě to normálně funguje a i když nemáš účet, mělo by to jít :(
Jinak tenhle článek čekejte během následujícího týdne, pravděpodobně ve středu nebo ve čtvrtek :)

11 Andey Andey | Web | 14. června 2015 v 20:04 | Reagovat

Výlety jsou super. :D My spíš děláme pěší túry. :) Nepečený dort mám strašně ráda. Určitě napiš, jaká byla večeře. Uží si jí. :D

12 Michaela Michaela | Web | 14. června 2015 v 21:37 | Reagovat

Mně se z těch všech snad líbí jen tento, a ten je fakt kus!! :D https://www.facebook.com/futurumhradec.cz/photos/pb.289047328536.-2207520000.1434310401./10153365736548537/?type=1&theater
Ale hustý, vyhrát a ještě v takovéto soutěži. Jsem zvědavá, až nám budeš vyprávět, jaké to bylo. :))

Fotky úžasný, moc ti to sluší. :) A jahůdky a buchtička, mňam. Ovšem kofola mě neláká ani trochu, tu ráda nemám. :)

13 Melissa Melissa | Web | 15. června 2015 v 12:48 | Reagovat

Sluší ti to i na tom kole:)Jsi prostě nádherná!Z jahod mám ráda úplně všechno.Dort ze zakysaných smetan taky dělám a všichni ho máme moc rádi,jinak koktejly,rozmačané jahody se šlehačkou,poháry,buchtu-bublaninu s jahodami-ta vaše vypadá moc dobře:),atd.Jahody fakt miluju:)

14 Melissa Melissa | Web | 15. června 2015 v 12:49 | Reagovat

Spam...?To už tu dlouho nebylo...

15 L. L. | Web | 15. června 2015 v 20:24 | Reagovat

nádhera.
krásná cesta pro výlet na kole:))) tam bych se taky projela
ale když tam čtu o slejváku, to jsme byli s přítelem taky zrovna na kolech(jen 1km od domova) a pršelo moc... tak jsme se schovali u takový chatičky, kde začal lítat sršán, tak jsme radši v tom slejváku jeli domů :D

a míša za 20kč. to je síla

16 L. L. | Web | 15. června 2015 v 20:25 | Reagovat

a k výhře v soutěži samozřejmě gratuluju :D

17 Míša Míša | 15. června 2015 v 21:17 | Reagovat

[10]: Já nevím proc mi to nefunguje :-( Dřív mi to šlo, ale ted nevím co se s tim stalo :-( Dobře, už se nemůžu dočkat :-) Já chodim ba brusle obden :-) A posiluju  :-)

18 Wanity Wanity | Web | 15. června 2015 v 23:29 | Reagovat

Jaky mas krasny sportovni outfit na to kolo :) my s pritelem meli vyjizdku 26 km v nedeli a bylo to super :) jo a lidem typu tvuj bracha a dalsi takovi kteri nepribiraji tak zavidim ze muzou jist co chcou a my ostatni ne a jeste se dreme :D

19 skinnygirldream skinnygirldream | Web | 15. června 2015 v 23:59 | Reagovat

Ty fotky jsou moc hezký :) už dlouho sem na kole nejezdila, bohužel:D

20 s-beautys s-beautys | E-mail | Web | 16. června 2015 v 6:18 | Reagovat

krásné fotky. Já miluju kolo! Čím víc, tím líp! :)

21 Elis Elis | Web | 16. června 2015 v 12:19 | Reagovat

Moc ti to s kolem sluší, vypadáš jako modelka... docela ti závidím, ráda jsem jezdila na kole, ale smetl mě z cesty autobus a od té doby se obávám provozu na silnici a tak kolo zatím leží v garáži...

22 Nexi Nexi | Web | 16. června 2015 v 15:05 | Reagovat

Mě jednou srazilo auto na kole a pak jsem byla v nemocnici a jsem celá zjizvená (no mám jednu malou jizvu, ale myslím si, že to všichni vidí už z dálky :D ) docela se kola bojím no, ale občas ho taky vytáhnu a jedu se projet :) tu večeři si užij :P :)

23 Calistka Calistka | Web | 16. června 2015 v 19:13 | Reagovat

Uniklo mi proč nesmíš alkohol? :D :) Jízdu na kole taky můžu jako jeden z mála sportů! :) Je to super. :) A také často jezdíme. :) Večeře musela být naprosto skvělá! :)

24 Christina Christina | Web | 18. června 2015 v 14:53 | Reagovat

Máš krásnej zadek)) a dala bych si pivo <3

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.