[9.10.2014] - Rhodos - vždycky se tam budu ráda vracet

9. října 2014 v 14:26 | S-hejvi |  diary
Zdravím! Tak jsem po nějaké pauze opět zpátky a rovnou se hlásím s článkem, který všichni pravděpodobně očekáváte. Ani nevím, kde začít, je to pro mě teď psát ještě těžší, než v červnu, protože mám dvakrát tolik zážitků a nezapomenutelných chvil. Vše vám tu psát nebudu, protože hodně věcí je osobních a nemusíte to vědět úplně do podrobna, možná by vás to ani nezajímalo, ale pokusím se vám shrnout tuhle dovolenou jak nejlépe budu umět..25. nám letělo letadlo ve 4:45 ráno. Ten den předtím jsem samozřejmě nespala, jelikož jsem se nemohla dočkat a jak jsem byla na letišti chytila jsem takového nerva, že jsem v letadle ani nemohla jíst haha. Let byl bez problémů, strašně jsem se těšila až uvidím východ slunce, který mě vždycky baví sledovat, když létáme. I když se na Rhodos letí 2,5 hodiny přišlo mi to opravdu krátké a jen jsme se nedály, byly jsme na letišti Diagoras Airport:P Snad hodinu jsme čekaly na kufry a s tím přišly další nervy, jelikož v 9 nás měl vyzvednou náš kamarád George z hotelu. Venku jsme absolutně nevěděly, kde ho budeme hledat, všude kupy lidí, autobusy atd..Nikol si šla sednou na lavičku, já se otočila a najednou vedle mě "Hiiiiii Pavlinaaaaa!!!" a veliké obejmutí. Ani nevíte jak jsem byla šťastná, že ho zase vidím a že jsme se v tom davu našli. Okamžitě jsme sedli do auta a jeli do hotelu. Jel s námi s prominutím jak dobytek, ale ridiči na Rhodosu jsou opravdu velmi temperamentní haha.

Když jsme dorazili, hned na recepci nás čekala další známá Trianta, se kterou jsme se obejmuli, zeptala se nás jaký byl let, zaplatili jsme a dostali klíč od pokoje. Tentokrát to bylo osudové číslo 23 haha. Byl to opět bungalov s výhledem na moře. Jó v tom pokoji se děly věci, po dvou deci:D Teď samozřejmě menší provokace, abych si mohla přečíst vaše nepostradatelné teorie a prognózy. Musím říct, že moře bylo teď v září mnohem teplejší, než v červnu. Přímo jak kafe, ale noci naopak chladnější. To nám ale vůbec nevadilo, protože jsme se zahřály alkoholem a těmi nejlepšími drinky:D

Náš první výlet byl naplánovaný do města Lindos, který určitě vy všichni, co jste někdy byli na Rhodosu znáte. Je to tam opravdu nádherné a fascinují mě ty jejich malé baráčky vedle sebe. Milióny malých obchodů, které jsem si chtěla prolézt, ale na to bych potřebovala celé dva dny. Nahoře stojí krásná akropole, ke které vás za 5 euro mohou dovézt oslíci. Samozřejmě jsme musely vyzkoušet, já ty zvířata miluju! Přesně věděli, kam mají jít, ale když jsem na tom malém oslíkovi viděla 200 kilového chlapa chtělo se mi brečet. Copak ty lidi nemají trochu soudnosti?

Další zastávka byla ve vesnici Lardos, kde bydleli skoro všichnni z hotelu a kde se všichni znají. V tom vedru jít pěšky po silnici byla docela makačka, ale zvládly jsme to a za odměnu si koupily klasický řecký mražený jogurt. Řeknu vám, že něco tak dobrého jsem dlouho nejedla. Kam se hrabe obyčejná zmrzlina, tohle byla vážně mňamka!

Jeden z dalších zážitků pro mě byla jízda na kruhu na jednom z vodních sportů. Nikča mě přemlouvala snad 10 minut abych šla, protože jsem se bála, že se to s námi převrhne a já zase tak velký milovník vody nejsem, ale nakonec mě ukecala a zažila jsem největší jízdu v životě, div jsem si krk neurvala tou rychlostí haha. Byla to paráda a určitě se chystáme znova, příště nejspíš rovnou do aquaparku..

V hotelu jsme potkali spoustu příjemných lidí, včetně dvou rodin němců, staršího pána a dva mladší týpky z ČR a jednu paní s manželem, který byl z Německa. Strašně jsme si je oblíbili a byli na nás moc milí. Dali jsme si e-maily, kam nám pošlou ještě další fotky z řeckého večera, který byl v hotelu. Miluju poznávání nových lidí a to mi u mě v zapadákově nikdy umožněné nebude. Když jsme večer roztančili recepci s jednou němkou, všichni se neuvěřitelně bavili:D

A to co nás obě nejvíc chytilo u srdce bylo, že si nás z června pamatoval úplně celý personál. Všichni nás vřele přivítali a ani jsem nečekala, že budeme mít takové výhody. Potkali jsme tam naši minulou delegátku, se kterou jsme byli na večeři a když nám řekla, že manažer hotelu je největší prudič na ostrově a nikdy nikomu nedá nic zadarmo, obě jsme jen otevřely pusu a zíraly. Nejen, že nám dal přes 50% slevu na ubytování, ale když jsme se jednou vrátily z pláže na stole na nás čekalo šampaňské s kartičkou od hotelu kde bylo napsané "With the compliments of the management" což nám vyrazilo dech úplně a připadaly jsme si jak v nějakém filmu haha. Plus k tomu zdarma klimatizace, která se normálně od 15. září platí 8 eury za den. Další věc na kterou nezapomenu je, že jsme se s Niki domluvily, že tam oslavíme moje 20. narozeniny. Naprosto nečekaně jsem od mého kamaráda Lina dostala víno, bombóny a krásný čokoládový dort s řeckou dvacítkou nahoře. To mě udělalo takovou radost, že jsem měla slzy v očích. A není to vše, kdybych měla vyjmenovat, co všechno pro nás všichni udělali, psala bych to ještě déle, ale už chci končit, protože tenhle článek je koukám docela dlouhý. Úžasně jsme si pokecaly a zažily s nimi tolik krásných chvilek, že všichni automaticky počítali s tím, že se vrátíme hned na začátku sezóny. O loučení ani nemluvím, bylo to tak dojemné, že jsem měla rozmazaný celý obličej a když nás vezl Lin autem zpátky na letiště, měla jsem co dělat abych mu opravdu neřekla, ať to otočí zpátky, protože tentokrát se mi domů nechtělo tak jako nikdy. Je tak úžasné najít si přátelé v jiné zemi a těšit se na to, až se znovu uvidíte. Ty lidi miluju a nemůžu se dočkat konce května, kdy se tam zase vydáme. A to nebude na týden nebo na 11 dní, jelikož ani to nám teď nestačilo. Pojedeme na celé 3 týdny a to bude teprve paráda...

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ká. Ká. | Web | 9. října 2014 v 17:27 | Reagovat

super článek :) <3 Už jsem se tě ptala i na tom FB kdy bude haha:D Já ti závidím, ale samozřejmě v dobrym:) snad i to letadlo, mě tak baví létat a ten "stres" na lětišti :DD Jsem ráda, že sis to takhle užila, musí to být vážně super mít k něčemu takový skvělý vztah a vracet se když to znovu plánujete na tři týdny.. Páni:) !! Držím palce at to vyjde!!.. Je hezký, že tam takhle máte ty vztahy:) Jéé mě osobně hrozně baví tyhle vodní atrakce:)  Jsem ráda že jsi zpět, těším se na články haha:) :* btw máš super fotky!

2 Stefi Stefi | Web | 9. října 2014 v 17:38 | Reagovat

Vypadá to tam úplně úžasně, krásné fotky :)

3 Simi Maple Simi Maple | Web | 9. října 2014 v 18:06 | Reagovat

Hezké že jsou na světe lidi, kteří umí být tak ochotní jako právě v tomto hotelu.Koukám že o zážitky nebyla nouze a tak to má být :) Příště na 3 týdny a nakonec to bude na trvalo ne? :D

4 Kája Kája | Web | 9. října 2014 v 18:51 | Reagovat

Panečku, tak koukám, že jste si to zase náramně s kamarádkou užily :) Krásné fotografie! Ten východ slunce je moc krásný, já zase zažila v oblacích západ a to byla taky lahůdka :)

5 Elly Elly | Web | 9. října 2014 v 21:18 | Reagovat

Super, ze sis dovolenou uzila, a tak to ma byt! :-)

6 Allie Allie | Web | 10. října 2014 v 8:42 | Reagovat

Som rada, že sa ti podarilo splniť si svoj sen! :) Dobre ste si to užili, mňa by na ten vodný šport veru presviedčať nemuseli :-D Som za každú takú hovadinu :-D Krásne fotky, more, pláž! Hneď by som išla na dovolenku...

7 Zuzka - Entries of my life Zuzka - Entries of my life | Web | 10. října 2014 v 17:48 | Reagovat

Hlavně, že sis dovolenou užila! :)

8 V V | 10. října 2014 v 18:31 | Reagovat

Jééé tak to je super, že se vám tam tak líbilo! Podle toho co jsi tu napsala to muselo být opravdu parádní! Vy se teda umíte rychle seznamovat.. :D Krásné fotky! :)

9 oliviecupstyle oliviecupstyle | Web | 11. října 2014 v 13:45 | Reagovat

Ách jo jak já ti závidím že jsi měla leháro a máš i po škole :D

10 Nicole Nicole | E-mail | Web | 11. října 2014 v 15:27 | Reagovat

To je krásný, moc ti to závidím :)
Taky bych jela někam na dovču :D

11 flow. flow. | Web | 11. října 2014 v 19:31 | Reagovat

Jak já ti závidím! Řecko je celkově krásná země, na dovolené jako dělaná. Lidé jsou tam úplně jiní než tady, chovají se přátelsky, ne tak strojeně jako my a jsou neskutečně komunikativní! Hnedka bych se tam vrátila... :D

12 Lucy0077 (lucy0077blog.cz) - Fashion blog Lucy0077 (lucy0077blog.cz) - Fashion blog | Web | 12. října 2014 v 11:07 | Reagovat

jo v Řecku je užasně :) tohle od nich bylo vážně pěkné ten dort to šampaňské a hlavně že Vás poznaly a krásně přivítaly hlavní je že jsis to tam užila :) moc pěkné fotky

13 LEOPARD dream LEOPARD dream | Web | 12. října 2014 v 12:56 | Reagovat

ÁÁÁ ten dortík vypadá úúúžasně ... :D

14 monika-es monika-es | Web | 12. října 2014 v 21:35 | Reagovat

Krasne fotkyyy, strasne ti to zavidim, ja letos nebyla ani jednou u more. :-(
Ale zas na druhou stranu, louceni s temi kamarady muselo bejt taky strasne co .. Je to stejne nefer, jak si clovek najde ty nejlepsi kamarady tak daleko ..

15 Michal (ka) Michal (ka) | Web | 13. října 2014 v 17:07 | Reagovat

Paaani, krasne fotky.
To mi povidej, mne staci, kdyz vidim 200 kilove lidi na koni, natoz na oslovi..
Tyjo, to by me taky dojalo.. Je to krasny. Hezky, ze existuji i mili lide. :)

16 Veronica.Mathers Veronica.Mathers | Web | 14. října 2014 v 10:14 | Reagovat

Vypadá to, že fotek i zážitků máte spoustu =) závidím. Taky bych chtěla, ale do Londýna =) na delší dobu

17 Olja:) Olja:) | Web | 15. října 2014 v 19:36 | Reagovat

Páni tak to jste si to určitě hrozně moc užily! :3 to vám závidím,že máte na to se tam takhle vracet :P na Rhodos jsem se vždycky chtěla podívat tak třeba jednou :3

18 Natalie Natalie | Web | 16. října 2014 v 16:24 | Reagovat

Naprosto skvělé fotky! Jak vidím,tak jste si to užily! :)

19 Nelly Cadlenson Nelly Cadlenson | Web | 16. října 2014 v 19:10 | Reagovat

Jde vidět, že sis to náramně užila! Zasloužená dovolená :)

20 Dragell Dragell | Web | 18. října 2014 v 13:47 | Reagovat

Fííí, hned bych jela, závidím :)
Mně se letos k moři nepovedlo, ale doufám, že další rok toho mýho ukecám a zajedem si někam :)

21 DIYLenka DIYLenka | Web | 19. října 2014 v 13:16 | Reagovat

užasne fotky :)! moc ti to sluší :)!

22 D O M I D O M I | Web | 21. října 2014 v 9:57 | Reagovat

Šejvino, zapomněla jsem ti úplně napsat, že ti ten tvůj výlet tak závidim a jak jste děsně kreativní holčiny, co se týče tílek! ♥

Úžasné! :-)

23 Thuy Pham Thuy Pham | E-mail | Web | 27. října 2014 v 22:51 | Reagovat

Pekne fotky:)

PS: Zvu te na svoji novou giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
www.bridgeofmemories.blogspot.com

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.