Článek věnovaný J. Kajínkovi aneb nesnáším ignoranty

9. května 2014 v 20:18 | S-hejvi |  diary
Nějak cítím potřebu se vypsat, tohle se mi snad ještě nikdy nestalo, ale když mi někdo tvrdí, jak jsem hloupá, když si s klidem pošlu doživotnímu vězni svojí adresu a absolutně nemám pud sebezáchovy, tak se mi chce s prominutím brečet. Já samozřejmě zastávám ten názor, že každý máme jiné pohledy na věc a nemusíme spolu vždy souhlasit. Bohužel ale žijeme ve státě, kde si právě většina lidí udělá svůj obrázek díky tomu, že někdo něco řekl nebo někde něco slyšeli. Řídit se tím, co nám do hlav vtlouká naše sprostá vláda a zkorumpovaní politici, policie a další patra níž, tak to není vlastní názor. Papaláši nám předhodí pár pitomých "faktů" a my na ně hned skočíme jako háravé čubky. Tohle je Česká republika, moje rodná země, ze které se mi chce zvracet a opravdu jediné, na co jsem tady hrdá je hokej a pivo.
Prosím vás, vy co jste zmanipulovaní chudáčci a žijete z toho, co vám nakukají ve zprávách, možná byste taky jednou mohli přemýšlet vlastní hlavou, než vynesete soud. To, že jsem poslala dopis Jiřímu Kajínkovi a nebála jsem se uvést svojí adresu, na kterou mi poslal odpověď tak milou, že jsem se jen nestačila divit, má taky svůj důvod. 90% všech vězňů tvrdí, že jsou nevinní, to si všimněte, že v drtivé většině případů neřeknou "zavraždil jsem", ale "bylo vražděno". Ano, kdo dnes ve vězení sedí právem, že? Jenže slova nestačí, abychom tomu uvěřili, aspoň pro mě ne. O kauzu pana Kajínka se zajímám několik let a přečetla jsem si všechno možné o jeho případu, včetně části spisu a rozsudku. Viděla jsem desítky dokumentů, přečetla o něm 3 knihy a ani jednou jsem nezaváhala a nepomyslela si, že on to skutečně udělal. Oči člověka nelžou, on má takovou sílu vůle a už 20 let bojuje za to, aby se znovu otevřel jeho proces. Já se jenom ptám, proč by to proboha chtěl, když by on byl ten vrah. Už jenom to, že proti němu neměli žádný přímý důkaz kromě výpovědi trestaného cikána. Nezapomínejme na to, že romové v naší republice jsou vždy něco víc, co si budeme vykládat. Kdybych tady měla vypsat všechno, co mě přesvědčilo o jeho nevinně, byla bych tu ještě zítra odpoledne. Jako polovina téhle republiky jsem 100% přesvědčená, že sedí ve vězení neprávem, troufám si dokonce říct, že bych za to dala ruku do ohně. Lidi, kteří v hlavně něco mají, si o tom nejdřív aspoň minimum zjistí, než řeknou co a jak. Ten člověk si u mě vybudoval takovou důvěru (což je paradox, protože ho osobně vůbec neznám), že jsem hned bez váhání věděla, že mu ten vzkaz s podporou pošlu, i s mojí adresou - pro někoho nepochopitelné. Vím, že se nemám čeho bát a proč bych neudělala jen to nejmenší, co mu může pomoci nebo mu dát ten pocit, že lidé stojí při něm a důvěřují mu? On tam sedí 20 let neprávem a napsat mu takový dopis je úplné minimum starostí, které v našem bezproblémovém světě máme. Chci jít studovat sociální patologii a má to svůj důvod. Jednou chci pracovat s lidmi a pomáhat lidem. Né sedět na prdeli doma u televize a utvářet si pohledy na svět a na další lidi tím, jak mi někdo něco napindá v televizních novinách. Když chceme něco změnit, musíme začít u sebe. Mám svojí hlavu proboha a vy do ní nevidíte, i kdybyste sebevíc chtěli. Moje vlastní názory si utvářím na základě pravd, né polopravd a lží. Když si myslíte, že tam být má, budiž taky názor, ale v tom případě se semnou nedohadujte, protože s takovými lidmi já si nemám co říct. Vytáčí mě, když mi někdo napíše, jak můžu vědět, že je Kajínek nevinný. Jak vy můžete vědět, že je? Z toho důvodu, že když prostě sedí, tak asi nesedí jen tak? To byste se sakra divili, asi ani nemáte páru o tom, co se ve vašem okolí odehrává. Nebyl to svatoušek, nesnažím se ho nějak přehnaně obhajovat, ale není vrah. To co doopravdy udělal, si už nejméně 2x odseděl a i kdyby byl předtím 100x trestaný za krádeže, tak za vraždu je prostě nespravedlivě odsouzený. S pravdou se šetří možná proto, aby zbyla a u nás to platí dvojnásob. Tenhle článek je věnovaný jemu a i když jsem říkala, že nebudu zveřejňovat, co jsem mu psala, tak přesto se pochlubím s tím, že tam stála i taková slova, kde vyjadřuju, jak bych mu jednou ráda podala ruku a klidně mě sežerte. Přeberte si v hlavě co "víte" a co skutečně víte. Časem možná přijdete na to, že je to deset ku jedné. Nikomu neberu názor, ale kdo chce dál žít v nesmyslech, ať tak činí a je dál zaslepený. Upřímně mu to nezávidím.
Naprosto souhlasím s písničkou od Tomáše Kluse, Pánubohu do oken. To je totiž přesně to, co se v naší zemi děje a to mě děsí. Pokud budou v tomhle státě rozhodovat podplacené soudy, pokud vše bude podporovat též zkorumpovaná policie a všemu tomu bude dohlížet vláda, která se zdraví prostředníčkem ve sněmovně, tak může doživotí potkat každého z nás...

http://ask.fm/xoxoshejvi

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Dark Sayu Dark Sayu | Web | 9. května 2014 v 20:30 | Reagovat

Pěkný článek, máš pravdu, že si moc lidí neumí udělat vlastní názor a spíš se řídí tím, co říkají média (televize,bulvár, internet..)

2 achjoj achjoj | 9. května 2014 v 20:32 | Reagovat

Mám na naší státní situaci dost podobný názor, ale je mi opravdu líto, jak hrozným stylem to umíš podat.

Právě si dokonale vystihla to, co tvrdíš, že nemáš ráda. Zníš jako slepice, co jen hatí a přitom nemá nic podloženo. Odsuzuješ názory druhých a máš pouze ten vlastní a jiný tě nezajímá  - to sedí k většině tvých článků.

Je to škoda, když máš v podstatě pravdu.

3 Aimee Skellington Aimee Skellington | Web | 9. května 2014 v 20:34 | Reagovat

Pro mě jsou televizní noviny naprostou zbytečností... je to jen aha a blesk v televizi, žádné seriózní zpravy.. a co se týče Kajínka, tak taky zastávám názor, že je nevinný a kdyby promluvil, tak by to zrujnovalo tolik hajzlů, že by z toho byla snad i válka :D

4 S-hejvi S-hejvi | Web | 9. května 2014 v 20:34 | Reagovat

[2]: Neodsuzuju názory druhých, jen mi je protivné se s nimi ztotožnit, když některé jsou úplně mimo:) Podala jsem to takovým stylem záměrně a tvůj názor beru, nemám problém přijmout kritiku ;)

5 Nikol Nikol | 9. května 2014 v 20:42 | Reagovat

Když jsem začínala číst ten článek, tak jsem byla ráda, že se konečně dozvím, jak si ty sama usoudila, že je nevinný. Podle čeho. Bohužel jsem se to nedozvěděla a ani jsem ty kecy nedočetla do konce. Strašlivý článek. Jenom já, já vím, já si to myslím, a tak to je. Ale více inteligentní člověk si po přečtení řekne, že to zní, jak ho obdivuješ jen proto, že to jiný, tudíž cool :)

6 Nikol Nikol | 9. května 2014 v 20:42 | Reagovat

... že to je jiný...

7 S-hejvi S-hejvi | Web | 9. května 2014 v 20:45 | Reagovat

[5]: Tenhle článek taky není o tom, proč si myslím, že je nevinný a taky to v něm píšu. CO jiného by měl obsahovat, než já, já si myslím, když v něm vyjadřuju svůj názor. Kdybys byla inteligentní, jak píšeš, tak tohle pochopíš a nebudeš komentovat z cesty:)

8 Klariette Klariette | Web | 9. května 2014 v 21:50 | Reagovat

Já osobně věřím v Kajínkovu nevinu..díky tobě jsem si právě ty spisy přečetla, dokumenty zhlédla a přesně jak říkáš- I KDYBY to udělal, sedí tam zbytečně..v dnešním světě, kdy se jde na více let do vězení za krádež, než za vraždu, je to úplně zcestný proces

9 achjoj achjoj | 9. května 2014 v 22:21 | Reagovat

[4]: Vidíš a zase - jsou úplně mimo. Ale ty nemáš právo určovat které názory jsou mimo a které ne. Někde vidí zrovna tvé názory jako ty, co jsou mimo :) a o tom to je. Ať si každý myslí co chce, i když to třeba přejímají z médií, ty nemáš právo odsuzovat jejich názory, protože jsou to taky názory, byť převzaté :)

10 achjoj achjoj | 9. května 2014 v 22:23 | Reagovat

A Nikol to napsala dobře, má pravdu. Článek je tvůj a říkáš svůj názor, ale zároveň jsi tak sebestředná, že akceptuješ jen ten svůj a myslíš, že je jediný správný a o to tady jde. (O tom jestli je nebo není, už není řeč).

11 S-hejvi S-hejvi | Web | 9. května 2014 v 22:24 | Reagovat

[9]: Já je ale neodsuzuju:D Ty to pořád nechápeš, jen tvrdím, že s takovými lidmi si nemám co říct a nebudu si s nimi nikdy rozumět, přesně to píšu i v článku:) Ať si myslí kdo chce, co chce, to mi je totiž úplně jedno, ale názory neodsuzuju, jen s nimi nesouhlasím a to není nic špatného:)

12 achjoj achjoj | 9. května 2014 v 23:23 | Reagovat

[11]: To chápu, že si s takovými nebudeš rozumět a nesouhlasíš s nimi :) Jen asi nemáš ponětí jak se vyjadřuješ. Ono to tak vážně působí, i když to třeba myslíš jinak Pavli :)

13 Kestrin Coleridge Kestrin Coleridge | 10. května 2014 v 8:35 | Reagovat

[12]: souhlasim.. tento clanek je trochu afektovany a vypada to jako bys rikala ze jen ty jsi ta spravna.. ale jinak v pohode nemam nic proti tvemu nazoru protoze zas tolik o tom nevim.. jde jen o zpusob kterym si to vyjadrila :))

14 DJ.Cami DJ.Cami | 10. května 2014 v 9:51 | Reagovat

[13]: Afektovaný ? Je zajímavé,  jak ten článek vidí každý jinak.  Mě přijde jako dobře napsaný,  upřímný názor. Když jsem o něčem přesvědčená, také do toho dávám emoce. Od  tebe mě takový názor přijde trochu unfér, protože  právě tvoje reakce na tvém blogu,  působí často arogantně a sebestředně a přitom třeba taková nejsi. Více tolerance k názorům jiných !

15 Dáda Dáda | Web | 10. května 2014 v 11:41 | Reagovat

Souhlasím s názorem slečny s komentářem 14 =) a S-hejvi. Mě osobně celá ta kauza kolem pana Kajínka přijde při nejmenším zvláštní už z důvodů toho, kolik lidí v ČR udělalo daleko horší a brutálnější činy a nakonec si odsedí polovinu trestu a jdou domů... Co amnestie, která byla? Proč se vždycky vše zamítne? Určitě za tím musí být něco víc... Jinak hlasovala jsem pro tebe v Miss (115 hlas) a přeji ti hodně štěstí, myslím, že bych pro tebe ze všech slečen hlasovala i tak, protože mi přijdeš svým blogem a názory nejbližší a celkově ti to moc sluší. Absolutně nechápu ty chudinky, co tam pouze kritizují =).

16 Sim Sim | Web | 10. května 2014 v 13:51 | Reagovat

Vůbec se o tohle nezajímám, ale hrozně se mi líbí, žes mu napsala dopis a to, co si o tom myslíš. Jen tak dál ^.^

17 Nanya Gareki Nanya Gareki | Web | 10. května 2014 v 14:39 | Reagovat

Naprosto s tebou souhlasím, v dnešním světě se půlka lidí žene za něčím, co se "někde doslechli" a co bude určitě pravda, protože "Božka ze druhýho to taky říká". Ne, upřímně nechápu lidi, co jsou jak ovečky ve stádu za něčím, co by je nemělo vůbec zajmat a když už, tak by se neměli do nikoho navážet.
Upřímně, chápu, proč jsi mu poslala svojí adresu a nepřijde mi to divné, podle mě prostě nemůže člověk, který utekl z vězení, být vinný. 90% vinných bude možná zapšklých nebo já nevím co, ale nebudou tak strašně bažit po svobodě, která jim byla neprávem odepřena. Toť můj názor :)

18 D. D. | Web | 10. května 2014 v 16:05 | Reagovat

S debilem se nemá cenu hádat, oni si tady budou stejně psát pořád to svoje.....a nedokážou pochopit nic..:-D já se k tomuhle tématu vyjádřovat nebudu, protože jsem se o něj nikdy nezajímala, nikdy jsem nevěděla co udělal / nebo co udělat měl...a nijak to neřeším, tohle jde mimo mě...:-)

19 A. Gerlová A. Gerlová | Web | 10. května 2014 v 16:26 | Reagovat

Mojí reakce se asi nedočkáš. Já tuhle kauzu nikdy nesledovala a ani nesleduji. Slyšela jsem jeho jméno několikrát, jak říkáš, v televizních novinách a jinak nic. Netuším co udělal nebo neudělal, ale moc se mi líbí tvůj přístup. Že si něco zjistíš a pak teprve něco říkáš než někteří tady a nebo v médiích.
Přeju ti jen to nejlepší. Ať v životě děláš to, co chceš :)

20 Melissa Melissa | Web | 10. května 2014 v 18:33 | Reagovat

Plně s tebou souhlasím.Je vidět,že jsi opravdu chytrá a inteligentní holka jak pořád říkám,která ví,co je správné,dokáže si udělat vlastní názor a než něco řekne,umí si zjistit fakta.Máš moji podporu,tak jako ji ode mně má celé roky i Kájínek a zrovna tak jako ty jsem přesvědčená o jeho nevinně.To,že jsi mu poslala s důvěrou adresu je jen tvoje věc a tvoje přesvědčení a lidem okolo to může být jedno.

21 Kája Kája | Web | 10. května 2014 v 18:49 | Reagovat

Každý má svůj názor a každý si za ním pevně stojí. Je moc hezké, že jsi se vyjádřila. Zajisté jsi teď všem těm anonymům zavřela doslova hubu. Tak to má být. Souhlasím s tvým názorem, opravdu v drtivé většině fakt se vším.
Názor na pana Kajínka nemám. Jeho případem jsem se nikdy hluboce nezajímala. Vlastně jsem v té době nebyla ani na světě, tuším, když ho zavřeli na doživotí.

22 Luc Luc | 10. května 2014 v 22:19 | Reagovat

http://www.alza.cz/fotosoutez/foto-10300.htm?o=0  prosím moc o hlas je to jen do dnešní pulnoci :)

23 adel adel | 11. května 2014 v 10:42 | Reagovat

Máš naprostou pravdu!!:)

24 hogreta hogreta | E-mail | Web | 8. září 2014 v 11:01 | Reagovat

Ono v takových věcech je dost obtížné udělat si "vlastní názor". Pokud ho neznáš osobně, tak všechny informace máš jen někde vyčtené. A nikdo nemůže vědět, jestli ten, co je napsal, byl opravdu objektivní. Nic totiž není objektivní, všechny zprávy, co se k nám dostávají, se vždycky naklánějí na jednu nebo na druhou stranu. Člověk nikdy nemůže na základě takových "podkladů" říct, kde je pravda. Někdo jiný by zase mohl říct, že dokumenty, které jsi četla ty, jsou zmanipulovatelné, a že i pan Kájínek je dobrý manipulátor, když jen na základě těchto dokumentů mu píšou úplně cizí lidé. Nikdo nemůže prostě říct, že ví, kde je pravda. Někdo věří tomu, někdo zase druhé straně. Jen proto není jeden hloupý a druhý inteligentní. Je to jen o tom, kdo čemu věří. Věřit si naštěstí může každý čemu jen chce:).

Samozřejmě je hezké, že se snažíš o problematice, o kterou se zajímáš, nastudovat co nejvíc, to je správný přístup. Jen takové ty názory typu "Moje vlastní názory si utvářím na základě pravd, né polopravd a lží." - to mi přijde trochu přitažené za vlasy. Jak jen můžeš s takovou určitostí tvrdit, že tvoje zdroje jsou pravda. Ono pravda většinou stejně bývá někde uprostřed. A když už jsme u toho, co je to vlastně pravda? A jak si člověk může být jistý, jestli zdroje, ke kterým se dostal, jsou objektivní? I tyto zdroje psal člověk, který měl na tuto problematiku nějaký názor a samozřejmě ten svůj názor do toho, i kdyby nechtíc, přidal. Nikdo nikdy nemůže tak jasně tvrdit, kde je pravda, pokud něco neviděl na vlastní oči nebo to sám nezažil :).

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama